AndroidHealthClinic

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zou zeker mee willen doen haha :)
 
ik heb een mailtje gestuurd :D
 
met een 5e plaats op een nk behoor je niet echt tot de beste lijkt mij:D

in mijn leeftijdscatagorie zei ik...
als je veel jongens in nederland kent die op hun 23ste zo uitzagen. Dan mag je ze allemaal 1 voor 1 voor me opnoemen :rolleyes: [Link niet meer beschikbaar]
 
Jongens blijf sturen, want we hebben blijkbaar meer talent dan we weleens denken in dit kleine kikkerlandje :) en meiden natuurlijk ook ;)
 
Mmm... interessant. Ik zou er wel is strak willen bijlopen, of een keer over een jaartje of wat een bb wedstrijd. Maar ik voel me niet echt gekwallificeerd voor dit
 
Vraagje, kijken jullie nu ook echt naar wie er echt geweldig in shape bij loopt, of kijken jullie voornamelijk naar wie er het meeste potentie heeft om zo'n model te worden? Ook al zou die persoon tijdens de selectie erbij lopen met een vetpercentage van 20+%?
 
Daarnaast wil ik zowieso de perioteit de aankomende jaren aan mijn school geven en mijn opleiding een keer afmaken, had al lang klaar kunnen zijn als ik me niet zo bezig hield met sporten.
Lijkt me een goed plan man. :thumb:

Zeker verstandige woorden.
;)

Een talentenjacht waar echt talent ontdekt wordt, daar willen wij met Berry de Mey Nutrition wel aan mee doen! Stel je voor: de nieuwe Arnold uit de polder!
Je was/bent een regelrechte held voor "mijn generatie" Berry. :bow:

in mijn leeftijdscatagorie zei ik...
als je veel jongens in nederland kent die op hun 23ste zo uitzagen. Dan mag je ze allemaal 1 voor 1 voor me opnoemen :rolleyes: [Link niet meer beschikbaar]
Héél goede fysiek inderdaad.
Ik zou gewoon meedoen man.
Dat wilt toch niet zeggen dat je die opleiding gelijk moet vergeten...
En als je tot nu toe altijd "uitvluchten" hebt gehad om iets van je opleiding te maken....
Ik zou me vlug aanmelden als ik jou was. :thumb:

Vraagje, kijken jullie nu ook echt naar wie er echt geweldig in shape bij loopt, of kijken jullie voornamelijk naar wie er het meeste potentie heeft om zo'n model te worden? Ook al zou die persoon tijdens de selectie erbij lopen met een vetpercentage van 20+%?
Dat zien ze gelijk man.
Misschien niet 100% zeker op de foto, maar zeker als je een (paar) keer bij/met ze gaat trainen.
Ik ben heel mijn leven (wat te) dik geweest, en toch werd ik uitgenodigd door Julien Blommaert op mijn 19de...
Heb nog steeds spijt dat ik er niet op in ben gegaan... :mad:

LAAT DEZE KANS NIET LIGGEN MENSEN!
 
Ik zat gisteren samen met een vriend, Berry de Mey, met het idee te spelen over een zoektocht naar een nieuw talent.
Een nieuwe Arnold, maar ook een nieuw Fitnessmodel.
Er zit ook een begeleiding aan vast en een sponsoring van supplementen!
Wat vinden jullie ervan?Zouden jullie je voor zoiets willen aanmelden?
Wat is de reden van jullie om dit aan te bieden? Wat voor begeleiding zit er aan vast; hoe lang, wie en waar, hoe frequent e.d. Zelfde vraag geldt voor wat betreft de supplementen. Is wel een leuk initiatief.
 
Ik ben een rasechte ecto, ben niet dik :mad:
 
Boven de 1.90 is het kansloos
 
Ik zat gisteren samen met een vriend, Berry de Mey, met het idee te spelen over een zoektocht naar een nieuw talent.
Een nieuwe Arnold, maar ook een nieuw Fitnessmodel.
Er zit ook een begeleiding aan vast en een sponsoring van supplementen!
Wat vinden jullie ervan?Zouden jullie je voor zoiets willen aanmelden?

Waar kan ik mijzelf opgeven? Mijn huidige begeleiding is nogal knudde:p

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 17:40 ----------

Ik wil me wel aanmelden. Sommige mensen zeggen dat ik talent heb. Ben benieuwd wat jij en Berry ervan vinden

Realiseer je dan wel dat je ook moet gaan diëten enzo... Was wel even gezellig trainen vandaag, moest nadien wel even bijslapen :p
 
Laatst bewerkt:
Waar kan ik mijzelf opgeven? Mijn huidige begeleiding is nogal knudde:p

2447374790_6ea6e5ed6d.jpg
 
Ik ben geen trainer of champions Ibo grrrrr, meestal zijn het de afvallige, de losers, de verbannen wannabee atleten die radeloos zijn en ik daar mijn diepgewortelde frustratie kan botvieren, beetje geven en nemen he?
Dus ben je een loser, een verbanneling dan ben je altijd welkom :D

Woorden die gemotiveerdheid moorden, chapeau Rob...:mad:
 
Back
Naar boven