MuscleMeat

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iedereen krijgt zo snel mogelijk antwoord, kan van Berry zijn of Mascha, Mascha is veel sneller daarin dus dikke kans dat zij antwoord :D
Wat betreft mensen die denken dat hun vet% te hoog is en daardoor geen kans is absoluut geen reden, spiervormen en symmetrie etc etc is ook te zien als iemand bijv. op 15%(om maar een % te noemen).
Dus iedereen maakt kans :)
 
Iedereen krijgt zo snel mogelijk antwoord, kan van Berry zijn of Mascha, Mascha is veel sneller daarin dus dikke kans dat zij antwoord :D
Wat betreft mensen die denken dat hun vet% te hoog is en daardoor geen kans is absoluut geen reden, spiervormen en symmetrie etc etc is ook te zien als iemand bijv. op 15%(om maar een % te noemen).
Dus iedereen maakt kans :)

ik ook? :D
 
ik weet nog wel een talent. Een absolute nieuwe Arnold. Hij heet Martin Noppert.
 
Ja dus en?Fijn dat je het zegt, koop een taart en ga het vieren :)
 
Ik gok dat hij aan het 'trollen' was.
 
Ik en trollen??Ik zou niet durven, ik ben op fora altijd zo bloedserieus he?Wel lullig want mensen misbruiken mijn goedheid en verpestten zo altijd mijn topicjes boehoe :(:(

Maar goed, weer effe over het topic, hebben weer paar mensen aangemeld.
Binnenkort zullen we een dag gaan prikken waar Berry en Mas dan gaan beoordelen wie het nieuwe fitnessmodel word of nieuwe Arnold kan worden.
Het is wel de bedoeling dat degene die zich hebben aangemeld er dan zijn om irl te kunnen beoordelen :)
 
Jullie kiezen 1 Fitness & 1 BB?
 
ik heb na een weekend proberen samen met mijn coach/wedstrijdbegeleidster een posingroutine in elkaar gezet die ik op de auditie wou vertonen.

ik kom met lichte huppelsprongetjes (in een miniscule rose poseerslip) het podium op en kom neer in een split (lukt nog niet helemaal, maar komt wel).
dan trek ik met een soepele beweging mijn slip aan de kant en laat mijn testikels eruit floepen.
terwijl deze wild heen en weer slingeren, maak ik een prachtige dubbele bicepspose waarbij ik beurtelings mijn linker/rechterbiceps hartstochtelijk kus (+/- half uur)
dan eindig ik met met een most spekpose waarbij ik al het lekkere spek goed laat blubberen en natuurlijk de kushandjes die ik in het wild geworden publiek gooi.
wat zal ik stralen zoals ik nog nooit gestraald heb, de sterren van de hemel zeg maar..
 
  • Like
Waarderingen: DG80
ik heb na een weekend proberen samen met mijn coach/wedstrijdbegeleidster een posingroutine in elkaar gezet die ik op de auditie wou vertonen.

ik kom met lichte huppelsprongetjes (in een miniscule rose poseerslip) het podium op en kom neer in een split (lukt nog niet helemaal, maar komt wel).
dan trek ik met een soepele beweging mijn slip aan de kant en laat mijn testikels eruit floepen.
terwijl deze wild heen en weer slingeren, maak ik een prachtige dubbele bicepspose waarbij ik beurtelings mijn linker/rechterbiceps hartstochtelijk kus (+/- half uur)
dan eindig ik met met een most spekpose waarbij ik al het lekkere spek goed laat blubberen en natuurlijk de kushandjes die ik in het wild geworden publiek gooi.
wat zal ik stralen zoals ik nog nooit gestraald heb, de sterren van de hemel zeg maar..


Whahahaha, dat wil ik zien op youtube =(
 
en om jullie alvast wat op te geilen, hier hoppa!!!

2ns10ud.jpg
 
Beast moffo
 
Jullie kiezen 1 Fitness & 1 BB?

Dat is wel het uitgangspunt, maar???Als er natuurlijk 2 of zelfs 3 supertalenten staan dan is het natuurlijk dat die ook de kans krijgen ;)

@ Skinnie, je kan ook gewoon een short aandoen?In amerika heb je nu de Men's Physique Division, dan ben je gelijk verlost van je uhhh "balprobleempje" en je hoeft niet echt goeie benen te hebben :)
 
Misschien zo ook maar even wat foto's schieten en een mailtje..;)
 
Back
Naar boven