MuscleMeat

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik weet nog wel een talent. Een absolute nieuwe Arnold. Hij heet Martin Noppert.


Ze zoeken nieuwe talenten. Martin is al doorgebroken als wedstrijd atleet en zal de kennis van Mascha en Berry niet meer nodig hebben. Kunnen denk ik beter een atleet zoeken die nog door moet breken...
 
Ze zoeken nieuwe talenten. Martin is al doorgebroken als wedstrijd atleet en zal de kennis van Mascha en Berry niet meer nodig hebben. Kunnen denk ik beter een atleet zoeken die nog door moet breken...


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ze zoeken nieuwe talenten. Martin is al doorgebroken als wedstrijd atleet en zal de kennis van Mascha en Berry niet meer nodig hebben. Kunnen denk ik beter een atleet zoeken die nog door moet breken...

M'n buurjongetje die net pubmed heeft gevonden weet al meer dan Martin :roflol:
 
Laat maar jammer dat er niet wordt gereageerd.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen krijgt zo snel mogelijk antwoord, kan van Berry zijn of Mascha, Mascha is veel sneller daarin dus dikke kans dat zij antwoord :D
Wat betreft mensen die denken dat hun vet% te hoog is en daardoor geen kans is absoluut geen reden, spiervormen en symmetrie etc etc is ook te zien als iemand bijv. op 15%(om maar een % te noemen).
Dus iedereen maakt kans :)
Dus een aanstormend talent van 46 jaar jong, 144Kg en 36% maakt een goede kans..? :roflol:
:trollface:
 
I'll become a "ripped to tha bone, shredded heavyweight contender" in no time brother! :D
 
Dubbele post NVM.
 
Laatst bewerkt:
@Hummer, uhhhhh op dat soort stats was ik nog niet voorbereid :P

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 16:07 ----------

Laat maar jammer dat er niet wordt gereageerd.


Waarop niet Jezza?
Misschien moeten ze nog de mail tsjekken :) anders stuur je nog een mail, wie weet kwam die niet aan.
 
Laat staan iemand van 153 kilo en 1.95 :D
 
ik ben 1.91 en weeg 57 kilo, heb ik talent?
 
---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 16:07 ----------

[/COLOR]


Waarop niet Jezza?
Misschien moeten ze nog de mail tsjekken :) anders stuur je nog een mail, wie weet kwam die niet aan.[/QUOTE]

hoe lang duurt het ongeveer voordat je een reactie mag verwachten dan?
 
heb 3 dagen geleden gestuurd. maar met hotmail en dan de foto's in een online album omdat het anders te groot was ofzo. weet niet of dat werkt naar gmail toe? heb geen verstand van dat soort dingen. wacht nog wel even af of ik reactie krijg. en anders gooi ik er nog 1 uit.
 
Gezien je stats is het zonde van de moeite.
 
heb 3 dagen geleden gestuurd. maar met hotmail en dan de foto's in een online album omdat het anders te groot was ofzo. weet niet of dat werkt naar gmail toe? heb geen verstand van dat soort dingen. wacht nog wel even af of ik reactie krijg. en anders gooi ik er nog 1 uit.

Denk dat je nu wel antwoord hebt :)
 
Back
Naar boven