AndroidHealthClinic

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hee wtf gast! en je strongmancarriere dan :mad:

maakt toch niks uit man kan afentoe nog onderdelen pakken en maxxen als i wil stop niet met strongman hoor maar bodybuilding is wel goed voor me om uiteindelijk lange termijn blessures tegen te gaan joh
 
maakt toch niks uit man kan afentoe nog onderdelen pakken en maxxen als i wil stop niet met strongman hoor maar bodybuilding is wel goed voor me om uiteindelijk lange termijn blessures tegen te gaan joh

nou , vooruit dan maar
wel netjes je free supps delen met je trainingsmaatjes @ simson he :D
 
whahahaah gebruiken jullie dat ook dan dacht dat iedereen @ simson boven de 120 free van supps was whahahaah
 
@allen die bang zijn van Belgische concurrentie: ik heb me ingeschreven :lifter:
 
@allen die bang zijn van Belgische concurrentie: ik heb me ingeschreven :lifter:

Als je je gister ingeschreven hebt ben ik niet zo bang voor je als concurentie :)
 
@ Krulle: Dan ben je een paar dagen te laat met inschrijven, inschrijving liep t/m 23 augustus 2011.
komende zondag 28 augustus word bekend gemaakt wie er wel en niet zijn geselecteerd :)
 
Komt dat ook heri te staan?
 
Je vergeet icoon

Ja maar daar ben ik te bescheiden voor he?Ik hou me liever op de achtergrond, ik heb vroeger genoeg in de spotlights gestaan en gelegen :)

Oh op je vraag??Ja volgens Mas word het hier ook later neergezet :)
Ben u nu blij of???
 
Ja maar daar ben ik te bescheiden voor he?Ik hou me liever op de achtergrond, ik heb vroeger genoeg in de spotlights gestaan en gelegen :)

Oh op je vraag??Ja volgens Mas word het hier ook later neergezet :)
Ben u nu blij of???


Altijd blij als ik jou zie of hoor;)
 
Als je je gister ingeschreven hebt ben ik niet zo bang voor je als concurentie :)

nee hoor, mooi op tijd ingeschreven, alleen na de deadline hier gemeld :D
 
En wanneer heb je je ingeschreven?
 
Back
Naar boven