XXL Nutrition

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Stuur je ze nog een keertje door toch?
 
Kunnen jullie niet gewoon zeggen wie er gekozen zijn?
 
Ja ben ook wel benieuwd naar de vrouwen eigenlijk. Heb eerst nog zitten twijfelen om me op te geven, maar er is bij mij denk ik nog veel te veel werk aan de winkel.
 
Ja ben ook wel benieuwd naar de vrouwen eigenlijk. Heb eerst nog zitten twijfelen om me op te geven, maar er is bij mij denk ik nog veel te veel werk aan de winkel.

Maar dat is ook een beetje de bedoeling, het gaat erom of iemand talent heeft en die krijgt dan de mogelijk door sponsoring en begeleider zichzelf verder te ontwikkelen ;)
Wel jammer dat je je niet hebt opgegeven ;)

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 12:10 ----------

Kunnen jullie niet gewoon zeggen wie er gekozen zijn?

Jawel, maar weet niet van iedereen hun internetnaam, en ik denk niet dat ze het op prijs stellen als ik hun echte naam neerzet ;)
Rob S en Ezzra zijn ieder geval door :)
 
ik ben ook gekozen als supertalent :)
 
uhmmm uiteraard niet alles geloven wat hier staat he....

ik zal even kijken of ik iedereen zijn forum naam kan achterhalen....

ik weet zo Pleister, RobS, Ezra, Ercojun.... en de andere laat ik jullie snel weten
 
zonde dat ik me leeftijd niet mee heb:p
 
Maar dat is ook een beetje de bedoeling, het gaat erom of iemand talent heeft en die krijgt dan de mogelijk door sponsoring en begeleider zichzelf verder te ontwikkelen ;)
Wel jammer dat je je niet hebt opgegeven ;)
Hè shit!! Ma nu is het te laat! :(
 
erkojun word die niet al gesponserd? beetje dubbel op lijkt mij, hij was toen op de fibo met performance dacht ik.
 
Ik ben een supertalent. :)
 
erkojun word die niet al gesponserd? beetje dubbel op lijkt mij, hij was toen op de fibo met performance dacht ik.

Dat is idd dubbel op, en dat is ook niet de bedoeling.
 
Voor mij zou het niet gaan om de sponsoring, het is natuurlijk goed meegenomen. Maar meer om het feit begeleiding te krijgen van 2 top Atleten, deze kans krijg je niet zomaar. Kennis en ervaring op doen en mij er 100 % voor in te zetten.
 
Maar dat is ook een beetje de bedoeling, het gaat erom of iemand talent heeft en die krijgt dan de mogelijk door sponsoring en begeleider zichzelf verder te ontwikkelen ;)
Wel jammer dat je je niet hebt opgegeven ;)
Zie dat er bij de mannen wel vooral zijn gekozen die toch al heel ver zijn.

Doe over 3 jaar nog eens zo'n oproep ;)
 
Hoeveel mannen en hoeveel vrouwen gaan er eigenlijk door? Wel een super concept! Zo'n kans krijg je maar een keer.
 
Damn, ik moet het forum eens wat meer checken. Had ik ook ff mailtje gestuurd. Veel succes aan de geselecteerden.
 
Komt dat op tv? Zou ik dan wel willen zien.
 
Back
Naar boven