AndroidHealthClinic

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

He cool man, dus jullie zijn nu al lekker in Vegas??
Lucky bastards!!! :D
 
Uhhhh we zitten al 12 dagen in Venice Beach Ibo haha
Dexter lijkt echt in een goeie conditie dus ben echt benieuwd :) Hide begint trouwens ook steeds beter te worden, al denk ik dat ie heel blij moet zijn met een top 10 plek, maar ik kijk wel weer uit naar zijn posing!
 
Lekker man, de hele dag luieren op Venice Beach met een overheerlijke B&J.
Geniet er van ;)
 
Hoe raad je het hahaha heb net weer 500ml op "everything but THE..." heet de smaak, is chocola met vanille ijs, peanut butter cupcakes met witte chocola...oh ja en amandelen hmmmmm, vanmiddag had ik de vanille met brownie cheesecake op :D
 
Tsja dat ligt eraan hoe je het bekijkt :D

Vandaag wat fotoos aan niemand minder dan The godfather of bodybuilding Charles Glass wat deelnemers van de contest laten zien, Dexter keek ook even mee :D

Wat zei die over mijn foto's? Zou cool zijn als die daar wat op zou gezegt hebben:p
 
Hoe raad je het hahaha heb net weer 500ml op "everything but THE..." heet de smaak, is chocola met vanille ijs, peanut butter cupcakes met witte chocola...oh ja en amandelen hmmmmm, vanmiddag had ik de vanille met brownie cheesecake op :D

Ja leuk hoor....NOT!!!
Mijn nieuwe dieet na de wedstrijd zal voornamelijk bestaan uit B&J's:)
 
Een topic met robbie en ibo is altijd lachen, hahaha.
 
ik zie het al helemaal voor me: ergens volgend jaar organiseert bdm een bb wedstrijd (nadruk op esthetics), gecombineerd met een tv show (cherso meets dbb), elke week filmpjes van deelnemers (ik zie keun, killy, g-men, ezra, edgar, verb, vergil, joertjuh, seeker, rob s, fanatic daan, teakwonboxer, pleister, tga, etc.).

Haha awesome, ik ben in!
 
Wat een goede actie dit, Mascha Tieken en Berry de Mey twee toppers. Alleen hopelijk is het meer kijken naar talent dan naar iemand die 4 jaar traint en zijn top heeft bereikt die dan meteen gekozen wordt. Talent vind ik bijv iemand die in zeer korte tijd spiermassa aanzet of gewoon een genetic freak! Ben benieuwd!
 
ik zie het al helemaal voor me: ergens volgend jaar organiseert bdm een bb wedstrijd (nadruk op esthetics), gecombineerd met een tv show (cherso meets dbb), elke week filmpjes van deelnemers (ik zie keun, killy, g-men, ezra, edgar, verb, vergil, joertjuh, seeker, rob s, fanatic daan, teakwonboxer, pleister, tga, etc.).

Haha, dat lijkt me wel wat! :p
 
ik zie het al helemaal voor me: ergens volgend jaar organiseert bdm een bb wedstrijd (nadruk op esthetics), gecombineerd met een tv show (cherso meets dbb), elke week filmpjes van deelnemers (ik zie keun, killy, g-men, ezra, edgar, verb, vergil, joertjuh, seeker, rob s, fanatic daan, teakwonboxer, pleister, tga, etc.).

Wat leuk om mijn naam eens in positieve zin te horen op dit forum :roflol:
 
nee killy jij bent het zwarteschaap van de groep dan:trollface:
 
Tsja dat ligt eraan hoe je het bekijkt :D

Vandaag wat fotoos aan niemand minder dan The godfather of bodybuilding Charles Glass wat deelnemers van de contest laten zien, Dexter keek ook even mee :D

moet supervet zijn om daar te zijn nu :)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 18:39 ----------

nee killy jij bent het zwarteschaap van de groep dan:trollface:

:D
 
Krijgt de finalist nou een suppspakket van Berry of wordt de finalist daadwerkelijk gesponsored door berry's nutrition voor bijv. Een jaar?? Beetje onduidelijk voor mij.
 
ik zal wel ff vraagje aan die ecto:D
 
Krijgt de finalist nou een suppspakket van Berry of wordt de finalist daadwerkelijk gesponsored door berry's nutrition voor bijv. Een jaar?? Beetje onduidelijk voor mij.

De winnaar word compleet begeleid, dus met training, voorbereiding naar de wedstrijd met daarbij alle sups van Berry de Mey die nodig zijn om de voorbereiding perfect te laten verlopen.
Ik kijk er al naar uit, ik hoop ook dat iedereen zijn best heeft gedaan, want talent zit niet alleen in iemands aanleg kwa fysiek, de voorbereiding hierop en de gedrevenheid tellen ook erg mee ;)

En voor iedereen die te laat was?Er komty uiteraard een volgende search aan, dus denk je een talent te zijn en wil je er voor gaan, meld je volgende keer op tijd aan :)
 
moet supervet zijn om daar te zijn nu :)

Mwah zo vet was ik nou ook weer niet hoor :D

Was idd heel leuk, is toch een aparte sfeer als je aan het trainen bent tussen Dexter, Hidetada, Big Will Harris, Stan mcQuad, etc etc, maar ook de nog onbekende atleten die er lopen, en niet te vergeten alle plastic fantastic babes :D
Heel moeilijk soms als je op een apparaat zit uit te resten en er komt er eentje in een veels te klein en strak broekje stiffedleg deadlifts doen, ben maar een andere oefening gaan doen toen :rolleyes:
 
jij keek dus naar me billen?
 
Back
Naar boven