Fitness Seller

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Effe wachten of Rob daar wel zin in heeft natuurlijk :D
Maarrrrr.....binnenkort komt Rob om zijn eerste trainingen te gaan doen met Berry en Mascha, leuk :)

Mij is het allemaal goed hoor. Ik kijk er iig ook naar uit ;)
 
Je komt niet vaak talenten tegen zoals Rob. We hebben besproken om een wedstrijd in April te doen zodat we goed kunnen voorbereiden!! Ik kijk naar de eerste training uit om samen met Mascha te adviseren.
 
hey berry! ik ben 50+ talent... interesse?
 
Ik kijk uit naar de volgende talentsearch!!
 
Een training met the great one himself Berry de Mey, lijkt mij geweldig!!
 
Een training met the great one himself Berry de Mey, lijkt mij geweldig!!

Jij lult telkens dat alles jou geweldig lijkt, hier moet je ook nog steeds komen.....schijtert :D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 10:17 ----------

Mij is het allemaal goed hoor. Ik kijk er iig ook naar uit ;)

Oke dan!!! :):):)

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 10:19 ----------

Ik kijk uit naar de volgende talentsearch!!

Jij bent al zeker stiekem jezelf rot aan het trainen hahaha, wanneer de volgende precies is dat weten we nog niet precies?
 
Edgar en zn praatjes :roflol:

Hoezo praatjes?
Die jongen heeft meegedaan en zit er zeker goed uit voor iemand die zo kort traint, hij is enthousiast en erg gemotiveerd, die komt er wel over een paar jaar ;)
 
Jij bent al zeker stiekem jezelf rot aan het trainen hahaha, wanneer de volgende precies is dat weten we nog niet precies?
Exacly, zijn jij en Mascha ook aanwezig op de FC eind dit jaar, lijkt me tof om jullie alsnog te ontmoeten daar.
Hoop tegen de volgende talentsearch wel wat zwaar/beter bij te staan als dit jaar, ik zei al tegen Pleister voor de grap, ik rij gewoon met je mee naar de 'selectie meeting':p
 
Exacly, zijn jij en Mascha ook aanwezig op de FC eind dit jaar, lijkt me tof om jullie alsnog te ontmoeten daar.
Hoop tegen de volgende talentsearch wel wat zwaar/beter bij te staan als dit jaar, ik zei al tegen Pleister voor de grap, ik rij gewoon met je mee naar de 'selectie meeting':p

Had je best kunnen doen, aangezien er 2 niet kwamen opdagen.
Ja we zijn daar zeker, Mascha moet de Mascha Tieken award overhandigen en er zijn ook atleten die we begeleiden die meedoen :)
Leuk als je er dan ook bent :)
 
Jij lult telkens dat alles jou geweldig lijkt, hier moet je ook nog steeds komen.....schijtert :D

Ja maar ik wil mijn B&J's nog niet delen, althans nu nog niet.
Maybe later;)
Maar je hebt gelijk moet toch echt een op korte termijn wat afspreken.
 
Had je best kunnen doen, aangezien er 2 niet kwamen opdagen.
Ja we zijn daar zeker, Mascha moet de Mascha Tieken award overhandigen en er zijn ook atleten die we begeleiden die meedoen :)
Leuk als je er dan ook bent :)
Njah had ik dat geweten, maar goed dan word ik liever officieel gekwalificeerd, we zien het volgende x wel ;)
Mooi als je me zou herkennen (van de foto's) spreek me maar aan, ik weet iig wel hoe Mascha eruit ziet, jou hellaas niet.
 
Njah had ik dat geweten, maar goed dan word ik liever officieel gekwalificeerd, we zien het volgende x wel ;)
Mooi als je me zou herkennen (van de foto's) spreek me maar aan, ik weet iig wel hoe Mascha eruit ziet, jou hellaas niet.

Dit is Robbie :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 10:13 ----------

Maar meestal heeft hij wel een petje op, dus dat is iets om op te letten...
 
Je komt niet vaak talenten tegen zoals Rob. We hebben besproken om een wedstrijd in April te doen zodat we goed kunnen voorbereiden!! Ik kijk naar de eerste training uit om samen met Mascha te adviseren.

Je weet niet half hoe gaaf het is om dat van iemand als jou te horen. Ik ga er iig alles aan doen om jullie niet teleur te stellen!
 
Edgar en zn praatjes :roflol:

Je hebt je net een paar dagen aangemeld en zegt nu al dat Edgar praatjes heeft? Van wie ben je een kloontje?

Edgar ziet er voor iemand die zo kort traint en pas net 19 jaar is gewoon heel goed uit.
 
Gefeliciteerd Rob! dat je potentie had weet iedereen hier op t forum wel, maar als je nu onder deze begeleiding de motivatie gaat vasthouden (en dat ga je volgens mij zeker doen) ga je het nog ver schoppen denk ik! succes en houd ons op de hoogte
 
Je hebt je net een paar dagen aangemeld en zegt nu al dat Edgar praatjes heeft? Van wie ben je een kloontje?

Edgar ziet er voor iemand die zo kort traint en pas net 19 jaar is gewoon heel goed uit.

hoor je mij iets zeggen over zijn fysiek? nee toch.
 
Back
Naar boven