AndroidHealthClinic

Mascha Tieken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mascha

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2004
Berichten
1.176
Waardering
91
Hallo allemaal....
In dit topic zal ik jullie op de hoogte houden van alles wat er in mijn wereldje gaande is en welke planning ik heb als het gaat om wedstrijden.

De afgelopen jaren heb ik heel wat prof wedstrijden gedaan in de figure klasse. Een klasse die ooit is ontstaan om het "gat"tussen fitness en bodybuilding op te vullen. Het is echter de laatste jaren zo dat de dames steeds minder gespierd mogen zijn. Met mijn fysiek kreeg ik dan ook altijd veel commentaar van de jury. Let wel alleen de jury want de fotografen (waaronder Bill Dobbins die een keer totaal uit zijn dak is gegaan tijdens een wedstrijd omdat ik niet geplaatst werd) en Media vinden gespierdere fysieken wel in de figure klasse....maar goed jury bepaald.
Vorig jaar heb ik mee gedaan aan de Europa Super Show en hier sloeg het werkelijk alles. Het meisje dat won wat heel mooi maar wel redelijk mager...meisje nummer 2 had nog een putten in haar billen (je had er poffertjes in kunnen bakken hahahaha)
Nou ja om een langverhaal kort te maken...ze vonden mij weer te gespierd ondanks in 1,5 mnd bij Charles Glass heb gewoond die mij dus constant in de gaten hielt met mijn training en voeding. Oke uiteraard kunnen er dan ook nog dingen "fout"gaan maar dat even tenzijde...

Ik ga dit jaar zeker weer het podium op maar dan wel met de fysiek die ik wil. Ik kan mijn spiermassa die ik heb niet verder meer kwijt raken....ja nog minder trainen...ik vind trainen juist heel leuk en ook met zware gewichten trainen vind ik fantastisch....en dat ga ik dan ook dit jaar doen. Kijk het enigste wat ik te horen kan krijgen is owwww je bent nu wel helemaal gepierd en afgetraind je kan misschien beter de overstap maken naar bodybuilding.....nou ja so be it.....
Wanneer ik weer het podium op ga laat ik jullie zeker weten...

Verder ben ik druk met mijn sportschool, atleten begeleiden, personal trainings, voedingsadviezen, manager van atleten en schrijfster voor sport & fitness, de Flex en de Muscle & Fitness...

Mochten jullie vragen hebben over what ever laat het me maar weten en ik zal proberen om jullie duidelijk antwoord of advies te geven...

Liefs Mascha
 
Laatst bewerkt:
Het blijft moeilijk het beoordelen van de Figure klasse. Ik oordeel mss wel op heel andere punten dan de jurie ;) . Je blijft in de figure klasse meedoen neem ik aan?

Je hebt het maar druk zie ik wel, volgende week een keer afspreken dan tussen de bedrijven door?

greetzzz :wave2:
 
Cool, wel regelmatig updaten hé ;)
 
Ik zal zo veel mogelijk iedereen op de hoogte houden van van alles... ik blijf lekker trainen maar ga met iets zwaardere gewichten stoeien....inprincipe blijf ik op de wijze hoe ik altijd train met Charles Glass trainen. Daar voel ik me lekker bij, neem alleen iets meer rust tussen door.
http://www.youtube.com/watch?v=VhxvOzVgOYc
 
Mooi filmpje en super fysiek!:thumbs:
 
Leuk filmpje en qua fysiek ben je een voorbeeld voor me. :)
 
Back
Naar boven