AndroidHealthClinic

Mascha Tieken

  • Topic starter Mascha
  • Startdatum
  • Reacties 166
  • Weergaven 54K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

move to: Geile hanen hok?

OT; netjes hoor
 
wat ben jij lekker;)
 
ziet er erg goed uit!
 
EEERRRRUUGGG MOOI!!!:thumbs::thumbs::thumbs:
 
jaja het ziet er allemaal super jammie uit.


Maar ik ben ook wel benieuwd of Mas de hele tijd rond de 12 blijft of ook off season gaat?
 
Ziet er goed uit Mascha. Ben trots op je.. ;)
 
Jij moet toch eens wat vaker foto's posten. Vooral foto 5 vind ik mooi met die schaduwen en achtergrond enzo:D
 
erg mooie foto's.

je en-profil is erg esthetisch overigens, bijna schematisch!

mooie cuts in die abs!
(denk jij overigens dat dit voor iedere vrouw is weggelegd, doorzettingsvermogen daargelaten?)

:thumbs:
 
Wat een ass !!!! :eek:
 
Haha bedankt voor alle complimenten. Zoals het er nu uitziet ga ik dinsdag weer naar LA, ik zal mijn wedstrijdvoorbereiding daar verder gaan doen.
Ik kan me daar beter focussen. to much shit going on here
ZOdra ik aankom dan zal Charles Glass mijn trainingen gaan doen, my ass is going to be kicked. Maar dat is wel goed.
Mijn vetpercentage is nooit echt mega hoog maar 12 % is wel laag om op te blijven het hele jaar. Eigenlijk weet ik niet precies hoeveel het is, mijn begeleider zit in amerika en die kan dus niet meten, hij beoordeeld mij naar aanleiding van foto`s.
Uiteraard zal ik naar de Olympia gaan en dit keer om daar te werken, en om fotosessies te doen, ik zal wel wat dingen posten als ik kan.

Mascha
 
r.e.s.p.e.c.t :)
 
Respect :thumbup: een erg mooie fysiek :D
 
hi hier nog even een foto die gemaakt is tijdens dvd opnames in Las Vegas, vlak voor de Dutch Grand Prix[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mascha, wat heb jij toch een ongelofelijk mooie fysiek. Het is gewoon niet eerlijk. :D
 
wat is niet eerlijk :)
 
Hahahaha, just kidding Mascha. Ik ben gewoon jaloers op je fysiek. Ik train me helemaal suf, let op wat ik eet, rook niet, drink niet en jou pink heeft al een betere vorm. :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven