XXL Nutrition

Mascha Tieken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cool filmpje, dat zijn strakke armen.
 
Damn die startpost, d8 even dat ik in het hanenhok beland was :p

Echt super mooie benen heb je daar Mascha :heart:
 
Cool om te zien Mascha, getraind worden door Charles Glass.
Ziet er toppie uit.
 
Thx....Charles is helemaal top..ik ben echt niet snel onder de indruk van een trainer en een training maar die man....echt helemaal te gek..
Ik hoop echt dat ik hem meekrijg naar mijn sportschool vlak voor de FIBO want dat zou helemaal tegek zijn
 
Thx....Charles is helemaal top..ik ben echt niet snel onder de indruk van een trainer en een training maar die man....echt helemaal te gek..
Ik hoop echt dat ik hem meekrijg naar mijn sportschool vlak voor de FIBO want dat zou helemaal tegek zijn

Als hij komt moet je mij dat zeker ff laten weten. Lijk me tof een een trainingsessie bij te wonen.
 
hey Mascha je staat op t-nation.com als powerfull image:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je zult ongetwijfeld op veel websites staan maar ik vond het wel mooi, een nederlandse op door mainpage van t-nation.

(zeer mooie foto trouwens!)

groeten Thomas
 
HI,

thanx ik had het nog niet gezien...echt gaaf dat ze dat gedaan hebben...en dank je dat je mij er even op gewezen heb...
Ja die foto is goed gelukt :) vind hem zelf erugggg stoer...

Mascha
 
zelfs m'n (niet bi-)vriendin die niks heeft met bodybuilding vond dit wel een heel mooie, geile foto :D
 
dit vind ik gewoon prachtig, niet te overdreven, maar toch is het goed te zien dat er hard getraind word.
 
:p thanx
 
Super foto's en een PRACHT fysiek Masch !!!!

Suc6 met je nieuwe sponsor en
Keep up the good work (and foto shoots ;) )
 
Mooie foto"s, genomen met oog voor detail.
Die zijn bij jou dan ook volop aanwezig. Prachtlijf met daarbij ook nog een krachtige (vrouwelijke) uitstraling.:cool:
 
Dank jullie voor de complimenten :)
 
dank jullie voor jullie leuke reacties :)

Ik heb vande week weer mijn site ge-update en er zijn 3 fotosessies toegevoegd. Alle drie zijn ze genomen door Bill Dobbins onders weg naar de Olympia.
enjoy :)
 
Mooie foto...respect!
 
nice hair!

echt goed!
 
Back
Naar boven