Fitness Seller

Gestopt Mascherano's log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mascherano

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2007
Berichten
1.437
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
8%
Bij deze mijn log. Start hem wel onder voorbehoud. Mocht ik toch niet geheel tevreden over mijn progressie zijn, zie ik van de contest af. Maar daar ga ik niet vanuit :p.

Doel contest, 96kg @ 6 á 7% bf.

Training vandaag, schouders/kuiten:

Dumbbell shoulder press:
8 x 32 kg (per stuk)
8 x 38 (36 waren constant bezet)
8 x 40
8 x 45

Side raise:
8 x 12
8 x 16
8 x 20
8 x 22

Dumbbell Seated Rear Lateral Raise:
4 x 8 x 14 strikt!

Dumbbell front rise:
8 x 12
8 x 16
8 x 20
8 x 22

Dumbbell shrugs:
8 x 32
8 x 42
2 x 8 x 50

Barbell shrugs:
4 x 8 x 250

Calf donkey raise:
4 x 8

Barbell calf raise:
4 x 8 x 100


Redelijke training. Mede doordat het allemaal snel snel moest, werd opgehaalt en voor de training kwam er weer eens wat tussen waardoor de tijdgebrek alleen maar groter werd. Heb dus met een behoorlijke intensiteit getraind, was binnen 50 minuten klaar. Volgende week zullen de gewichten waarschijnlijk weer ietsje hoger liggen.
 
Succes man.
 
Indrukwekkende gewichten
Ben benieuwd naar de foto's
succes trouwens
 
Succes! ennuh onder voorbehoud... komop gewoon 100% meedoen ;)
 
Oh ja, ff te snel getypt :p. Meer info en foto's volgen nog, zodra zij eindelijk de kabels van haar telefoon kan vinden en dit k*tding niet 300x uitvalt of ik hem kapot heb gegooit daardoor :p. Misschien vanavond nog, anders morgen.


Whehehe, thanks grosje, maar verwacht niet teveel. Had eerder geheel anoniem hier aan mee willen doen, nu wordt er het eea van me verwacht.
 
Oh ja, ff te snel getypt :p. Meer info en foto's volgen nog, zodra zij eindelijk de kabels van haar telefoon kan vinden en dit k*tding niet 300x uitvalt of ik hem kapot heb gegooit daardoor :p. Misschien vanavond nog, anders morgen.


Whehehe, thanks grosje, maar verwacht niet teveel. Had eerder geheel anoniem hier aan mee willen doen, nu wordt er het eea van me verwacht.
Een beetje druk op je is goed dan ga je lekker knallen.:D
 
Veel succes! :D
 
Foto's please zodat ik kan rukken :p

succes sletje (L)
 
Tieves jij bent ook schofterig sterk in je schouders!

succes ik ga je log in de gaten houden met deze serieuze gewichten.
 
als ik kuki moet geloven ben je een beest :D

succes gozer
 
Jezus, de foto's zijn echt totaal mislukt. Dikke onderbelichting, en door haar kleine display zien ze er groot ook totaal niet uit. Helemaal wazig en verdoete pixels. Haal morgen wel even een camera bij mediamarkt ofzo, schiet niet op dit.

Heb nog wel een goude ouwe in de aanbieding. Zal die morgen ook even posten :D.

Foto's please zodat ik kan rukken :p

succes sletje (L)

hahahaha, mijn log niet meer vervuilen, anders kom ik je opzoeken. Ben vrijdag toch in de buurt :p


@overige, thanks! Schouders zijn idd hondsbrutaal, ja. Nu de rest nog :p
 
Laatst bewerkt:
Potverdomme man, wat een gewichten. Succes man!
 
Jezus. bokito 2 hierzo :roflol:

Succes gast, dit is serieus bb werk!

*en jij twijfelt of je mischien mee doet? :eek:


:thumb:
 
Schuif nu een lekker groot bord met rijst en kip na binnen, ga zo na de gym toe. Rug/triceps voor vandaag. Daarna even langs mijn schatje ( :kiss: ), maar zal vanavond een update met wat beginnerfoto's en meer algemene info posten. Heb er toevallige gister één gevonden. Jezus, wat een skinny mofo was ik toen hahahah :p.
 
Haha als jij dat dan ook doet :D Heb volgens mij nog nooit fotos van jou gezien man...ben wel benieuwd.
 
Wat een gewichten. De tering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven