XXL Nutrition

Gestopt Mascherano's log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja, nog maar een ****ing vaag, overbelicht fotootje er tegen aan. Goede krijgen jullie pas over 4 weken te zien :p

Ziet er kk goed uit, maar is niet goed genoeg. Beter hou je op, je wint het niet eens van sniperx.
 
Doet sniper ook mee? Jezus... daar gaat mijn podiumplek. Van gfg en kuki kan ik ook al niet winnen, maar nu sniper meedoet, kunnen we maar beter met de hele contest stoppen en de prijzen meteen richting the next big thing sturen.
 
Doet sniper ook mee? Jezus... daar gaat mijn podiumplek. Van gfg en kuki kan ik ook al niet winnen, maar nu sniper meedoet, kunnen we maar beter met de hele contest stoppen en de prijzen meteen richting the next big thing sturen.

Daarom, ik ben al gestopt met de contest; heeft geen zin meer.
 
Inderdaad een prachtige foto. ;)
 
Doet sniper ook mee? Jezus... daar gaat mijn podiumplek. Van gfg en kuki kan ik ook al niet winnen, maar nu sniper meedoet, kunnen we maar beter met de hele contest stoppen en de prijzen meteen richting the next big thing sturen.

Nou nou met een beetje geluk kan je boven hem eindigen :cool:
Succes :D
 
Ziet er goed uit, voor zover je iets kunt zien.
 
Klein updateje... rustig weekend, veel gechilled, geen alcohol, goed gegeten (slechts 2x gejunkt) en lekker getraind deze week. Ondanks het ****ing emo begin, een goede week. Ben echt goed bezig. Nu alleen volhouden :D

Inderdaad een prachtige foto. ;)

bedankt schoonheid

Nou nou met een beetje geluk kan je boven hem eindigen :cool:
Succes :D

Laten we het hopen. Anders kap ik direct met trainen hahahah

Ziet er goed uit, voor zover je iets kunt zien.

Is de bedoelding :p . Over 3 weken komt pas echt het schokeffect. Sta er zonder teveel op mijn borst te kloppen, prima bij.
 
waarom krijgt die ecto van een mascherano alle credits ??? ik ben degene die hem trained hoor :splat:
 
Net lekker getraind ( 8 x 50kg incline dumbbell press, en 6 x 130kg incline bench press bijv). Voel een kk dikke pomp in mijn borst. Gister van infinity wat liquid pure guarana's gekregen. Jezus, wat een vies spul. Alleen de geur al. Ook totaal geen energie boost ofzo van gekregen, had eigenlijk ook niks anders verwacht. Nu alleen maar hopen dat het niet later inkickt, en ik weer de hele nacht niet kan slapen :p

waarom krijgt die ecto van een mascherano alle credits ??? ik ben degene die hem trained hoor :splat:

:fu:
 
Net lekker getraind ( 8 x 50kg incline dumbbell press, en 6 x 130kg incline bench press bijv). Voel een kk dikke pomp in mijn borst.

Das begrijpelijk!:eek:
 
Vanmiddag een dikke ''roid rage'' gehad. Heb er nu nog steeds hoofdpijn van. Training overgeslagen en het uurtje maar slapend doorgebracht.
 

Sta er goed huge bij. Alleen minder droog en hard dan verwacht, maar dat heeft zo zijn redenen dus kan er goed meeleven. Vooral de oorontsteking en onregelmatige leven wat ik momenteel heb, heeft daar parten gespeeld. Sta op * 97 kilo @ 8%.

Trainingen zijn niks bijzonders. Gewoon 3-4x per week goed hard knallen, en tot het uiterste gaan. Voeding is momenteel wat minder, maar komt wel weer. Zodra bepaalde dingen weer wat normaler cq stabieler worden. Kan me dan weer aan bepaalde richtlijnen houden en om de 2-2.5 uur eten.
 
Laffe hond dat je er bij loopt waar zijn je fotos in de contest hahahaha.
 
Laatst bewerkt:
ach hij is weer emo omdat die niet aan mijn kontje kan zitten. Ik geef hem wel wat klappen dan draait die wel weer bij. Don't worry guys hij doet gewoon mee.


Heeft niet geholpen Kuki...:eek:


Drop er anders een paar in je log:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven