MuscleMeat

Vaskoworld to Maskoworld🎡

  • Topic starter Onit
  • Startdatum
  • Reacties 449
  • Weergaven 27K
  • Volgers 42

Bezoekers in dit topic

Ik dacht dat Kay ook Miqidavinci coacht. Maar die kerel heb ik al even niet meer gezien.
 
Gesprek gehad met een coach. Intake ontvangen en direct retour gestuurd. Vanaf november aan de bak.

Let's go!
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!
Werk ze! Na eerst nog een maandje vrij :)
 
Gesprek gehad met een coach. Intake ontvangen en direct retour gestuurd. Vanaf november aan de bak.

Let's go!
Spannende tijd. Ik denk dat het wel kan met studie of afstuderen. Als je er voor jezelf maar een goed plan voor maakt en misschien moet je ' tijdelijk ' andere zaken even op een laag pitje zetten.
Succes :thumb: leaving ectotown.
 
Gesprek gehad met een coach. Intake ontvangen en direct retour gestuurd. Vanaf november aan de bak.

Let's go!
Welcome 2 da team, time 2 make real gains 🫡
 
Coaching.
Gefeliciteerd!
Werk ze! Na eerst nog een maandje vrij :)
Post aangepast. Was onduidelijk. Maar... ook nieuw werk. Wacht nog op het aanbod en dan de knoop doorhakken.
Spannende tijd. Ik denk dat het wel kan met studie of afstuderen. Als je er voor jezelf maar een goed plan voor maakt en misschien moet je ' tijdelijk ' andere zaken even op een laag pitje zetten.
Succes :thumb: leaving ectotown.
Gracias!

Ga inderdaad prioriteiten stellen en daar voel ik me eigenlijk wel goed bij. Bij mij werk dedication beter dan "balans".
 
Plan is binnen.

Cutten t/m ongeveer januari. Dan vanaf februari een bouwfase met boost.

TD
Pro: 227 g
Cho: 252 g
Fat: 56 g

NTD

Pro: 218 g
Cho: 119 g
Fat: 86 g

Stappen
Per dag: 10k

Training
Frequentie: 5x per week
Rotatie: push, pull, off, lower, off, upper, lower

Volume is een stuk hoger dan voorgaande schema. Moet meer tracken én heb een voedingsschema. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.

Heb alleen een rotation gekregen. Dus nog even bedenken hoe ik de sessies ga loggen. Of een sheet maken en daarin loggen, of old-skool in een notitieboek.

Welke cream of rice raden jullie aan? Wel prijzig tho.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit!
Now stick to the plan!

Was zelf altijd van pen en papier. Geen telefoons maar gewoon ijzer vreten zonder gestoord te worden.

Succes! :thumb:
 
Welke merken bloeddrukmeter en glucosemeter zijn betrouwbaar?

Ik heb wat supplementen nodig die niet bij XXL verkocht worden. Iemand een kortingscode voor Alpha Supps of een andere webwinkel waar soortgelijke producten verkocht worden? Student leven.
 
Heb zelf een Omron M7 voor wel 5 hele euro's gefixt via marktplaats:roflol: De Hartstichting heeft een lijst met betrouwbare opties.
 
Loggen heeft niet perse meerwaarde voor mijzelf omdat ik alles bijhoudt in een logboek. Omdat ik mee ga doen aan de Harnas Trail zal ik zo nu en dan wel iets posten, om jullie mee te nemen in het proces. Zal dit ook transparant doen, zoals ak dat deed in zijn log. Daar zie ik wel meerwaarde in, voordat er weer een 14 jarige opduikt die aan de tren begint.

Gisteren ontslag genomen en vanaf 14 november beginnen bij m'n nieuwe baan. Ga werken in Amsterdam. Plan is om uit m'n werk ergens in Amsterdam te trainen, zodat ik de file vermeid. In het weekend 1x bij mij in de buurt trainen. Weet iemand een goede gym in de buurt van Amsterdam, waar het niet té druk is na werktijd + goede apparatuur?

Timeline

Cutten t/m januari om in februari te gainen.

Training
Deze week laatste week van m'n meso. Volgende week een deload en daarna beginnen met het nieuwe schema. Per week 5x trainen wordt wel taai i.v.m. nieuwe baan en afronden van m'n studie.

Split is gewijzigd naar onderstaande, op aanraden van Bokito. Geen zin om zaterdag legs te doen als ik wel een keer naar een festival o.i.d. ga.

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAYSATURDAYSUNDAY
PUSHLOWERPULLOFFLOWERUPPEROFF

Weer last van m'n knieën. Dus wellicht volgende week even langs de fysio. Denk dat het stress gerelateerd is.

Voeding
Veel minder volume dan ik gewend ben. Wel meer maaltijden. Dus ik ben benieuwd hoe ik dit trek m.b.t. hongergevoel.

TD
Pro: 227 g
Cho: 252 g
Fat: 56 g

M1
Eggs Whole
Egg Whites
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Kiwi
M2
Chicken Breast (Raw)
White Potato
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Olive Oil
M3
AH Bio Tartaar
White Potato
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Cashews
Pre
XXL Whey Hydro
Cream of Rice
90% Donkere Chocola
Intra
Essential Amino Acids
Creatine Monohydrate
Post
XXL Whey Hydro
Coco Pops

NTD
Pro: 218 g
Cho: 119 g
Fat: 86 g

M1
Eggs Whole
Egg Whites
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Kiwi
M2
Lindahls Kvarg
Walnuts
M3
Chicken Breast (Raw)
White Potato
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Olive Oil
M4
XXL Whey Hydro
Oats
90% Donkere Chocola
M5
AH Bio Tartaar
White Potato
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Cashews

Stappen/cardio
Stappen: 10k daily
Cardio: 25 min daily m.u.v. legdays.

Be continued.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn je macro's TD en NTD?
 
Loggen heeft niet perse meerwaarde voor mijzelf omdat ik alles bijhoudt in een logboek. Omdat ik mee ga doen aan de Harnas Trail zal ik zo nu en dan wel iets posten, om jullie mee te nemen in het proces. Zal dit ook transparant doen, zoals ak dat deed in zijn log. Daar zie ik wel meerwaarde in, voordat er weer een 14 jarige opduikt die aan de tren begint.

Gisteren ontslag genomen en vanaf 14 november beginnen bij m'n nieuwe baan. Ga werken in Amsterdam. Plan is om uit m'n werk ergens in Amsterdam te trainen, zodat ik de file vermeid. In het weekend 1x bij mij in de buurt trainen. Weet iemand een goede gym in de buurt van Amsterdam, waar het niet té druk is na werktijd + goede apparatuur?

Timeline

Cutten t/m januari om in februari te gainen.

Training
Deze week laatste week van m'n meso. Volgende week een deload en daarna beginnen met het nieuwe schema. Per week 5x trainen wordt wel taai i.v.m. nieuwe baan en afronden van m'n studie.

Split is gewijzigd naar onderstaande, op aanraden van Bokito. Geen zin om zaterdag legs te doen als ik wel een keer naar een festival o.i.d. ga.

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAYSATURDAYSUNDAY
PUSHLOWERPULLOFFLOWERUPPEROFF

Weer last van m'n knieën. Dus wellicht volgende week even langs de fysio. Denk dat het stress gerelateerd is.

Voeding
Veel minder volume dan ik gewend ben. Wel meer maaltijden. Dus ik ben benieuwd hoe ik dit trek m.b.t. hongergevoel.

TD
Pro: 227 g
Cho: 252 g
Fat: 56 g

M1
Eggs Whole
Egg Whites
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Kiwi
M2
Chicken Breast (Raw)
White Potato
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Olive Oil
M3
AH Bio Tartaar
White Potato
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Cashews
Pre
XXL Whey Hydro
Cream of Rice
90% Donkere Chocola
Intra
Essential Amino Acids
Creatine Monohydrate
Post
XXL Whey Hydro
Coco Pops

NTD
Pro: 218 g
Cho: 119 g
Fat: 86 g

M1
Eggs Whole
Egg Whites
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Kiwi
M2
Lindahls Kvarg
Walnuts
M3
Chicken Breast (Raw)
White Potato
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Olive Oil
M4
XXL Whey Hydro
Oats
90% Donkere Chocola
M5
AH Bio Tartaar
White Potato
Mixed Vegetables (Minimal 2 colours)
Cashews

Stappen/cardio
Stappen: 10k daily
Cardio: 25 min daily m.u.v. legdays.

Be continued.
Succes, wekelijks fotos! 🫡
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Opvallende macro verdeling / calorie verhouding. Vanwaar deze keuze's?
 
Waar staat de O voor in je afkorting?
Carbohydrates ..... ???

Of kort jij die shit af in koolstof, waterstof en oxide?
Koolhydraten bestaan uit ketens van koolstof (C), waterstof (H) en zuurstof (O). Vandaar dat de afkorting CHO ook wordt gebruikt.
 
Back
Naar boven