Fitness Seller

Vaskoworld to Maskoworld🎡

Bezoekers in dit topic

9/10 keer komt m’n hoofdpijn door nekpijn. Doe geen shrugs meer bv maar zie dat je t ook niet doet. Laten masseren en het uitzitten I guess:dunno:
Coach gaf aan om een deload week te doen deze week. Zie ik niet zitten maar oké, als het helpt...
chiropractor of zelf rek en strek oefeningen doen. Zelf kraken
Check. Chiropractor in de buurt gevonden en zal een afspraak maken.

Dacht eerst dat de hoofdpijn kwam door de stims die ik neem -> hoge bloeddruk -> hoofdpijn. Heb alleen geen bloeddrukmeter. Iemand suggesties voor een goede bloeddrukmeter?
 
Laatst bewerkt:
Coach gaf aan om een deload week te doen deze week. Zie ik niet zitten maar oké, als het helpt...
Als je naast die nekpijn niet extreem vermoeid bent/nog progress boekt is het wat jammer imo. De scores die je aan de oefeningen gaf deze week roepen imo (nog) niet om een deload maar mss is dat icm 1600 calorieën toch nodig.

Wat ga je met calorieën doen tijdens de deload? Zit je ook bij Kay?
 
Coach gaf aan om een deload week te doen deze week. Zie ik niet zitten maar oké, als het helpt...

Check. Chiropractor in de buurt gevonden en zal een afspraak maken.

Dacht eerst dat de hoofdpijn kwam door de stims die ik neem -> hoge bloeddruk -> hoofdpijn. Heb alleen geen bloeddrukmeter. Iemand suggesties voor een goede bloeddrukmeter?
Massage kan ook wonder doen
 
Training van afgelopen week was wel ok. Bij de lower dag last van inspanningshoofdpijn. Dit is de 2 trainingen daarna blijven aanhouden helaas.

Bekijk bijlage 540854

Gewicht is iets gezakt. Woog vanmorgen 97.3. Kcal gaan daarom even naar 1.600 en cardio omhoog. Kijken wat het gewicht doet. Even wat pushen.

Afgelopen weekend een feestje gehad. Voelde me daarna wel goed verrot. Vandaag eerste training deze week gehad en de hoofdpijn schoot er weer in. Hoop dat dit morgen toch wel weg is tijdens de lower dag, anders deload.

Zaterdag vriendendag en misschien zondag weer een feest pakken nu het nog kan.
Oef, wat is je verbruik ongeveer?
 
Als je naast die nekpijn niet extreem vermoeid bent/nog progress boekt is het wat jammer imo. De scores die je aan de oefeningen gaf deze week roepen imo (nog) niet om een deload maar mss is dat icm 1600 calorieën toch nodig.

Wat ga je met calorieën doen tijdens de deload? Zit je ook bij Kay?

Deload is niet nodig, heb ik net 2 weken geleden gehad. Maar de eerste training gisteren ging nauwelijks door de hoofdpijn. Daarom lijkt een deload beter. Calorieën blijven hetzelfde. Wellicht cardio wat omhoog zodat ik toch in beweging ben. Kan het gewicht lekker zakken.

Massage kan ook wonder doen

Heb een afspraak gemaakt bij de chiropractor. En anders mag jij even langskomen voor een lekkere massage met happy end.
 
Oef, wat is je verbruik ongeveer?

Geen idee exact. Zet gemiddeld minimaal 8k stappen per dag en train 4x in de week. Cardio afgelopen week 60 min, dit is nu verhoogt naar 90 min.

Wel heb ik een tijd de kcal niet nauwkeurig getrackt, doordat ik zo af en toe nog last heb van 'binges'. Nu goed tracker en even op 1.600 kcal. Vanuit daar verder kijken. Wil voor de kerst aardig wat kilo's kwijt hebben zodat ik het nieuwe jaar goed kan beginnen.
 
Geen idee exact. Zet gemiddeld minimaal 8k stappen per dag en train 4x in de week. Cardio afgelopen week 60 min, dit is nu verhoogt naar 90 min.

Wel heb ik een tijd de kcal niet nauwkeurig getrackt, doordat ik zo af en toe nog last heb van 'binges'. Nu goed tracker en even op 1.600 kcal. Vanuit daar verder kijken. Wil voor de kerst aardig wat kilo's kwijt hebben zodat ik het nieuwe jaar goed kan beginnen.
Wat verwacht je ongeveer te verliezen op 1600 kcal en doe je dan tussendoor nog refeeds/cheatdagen?

1600 kcal lijkt mij best pittig. Ik zit op ca 1900 gemiddeld en dat vind ik al zwaar zat 😅
 
Is 1600 niet veel te agressief om mee te beginnen?
 
Wat verwacht je ongeveer te verliezen op 1600 kcal en doe je dan tussendoor nog refeeds/cheatdagen?

1600 kcal lijkt mij best pittig. Ik zit op ca 1900 gemiddeld en dat vind ik al zwaar zat 😅

Vorige cut zat ik gemiddeld op rustdagen op 1.400 kcal (PSMF) en op traindagen op 1.700. Nu op 1.600, gaat wel. Veel volume eten en druk zijn met werkzaamheden.
Is 1600 niet veel te agressief om mee te beginnen?

Al een tijd op 1.900 gezeten. Even gas erop en kijken wat het doet.
 
1600 pff doe je ook touwtjespringen? 😛
 
  • Sad
Waarderingen: Onit
Bij de chiropractor langs geweest. Hoofdpijn waarschijnlijk door stijve nek -> nekspieren stonden onder druk. Kniepijn waarschijnlijk door zenuwen bekneld in de onderrug. Alles losgemaakt (ook schouders). Heb wat oefeningen mee om de nek te stretchen. Ben benieuwd of het helpen gaat.

Vanavond even van god los nu het nog kan. :emo:
 
Bij de chiropractor langs geweest. Hoofdpijn waarschijnlijk door stijve nek -> nekspieren stonden onder druk. Kniepijn waarschijnlijk door zenuwen bekneld in de onderrug. Alles losgemaakt (ook schouders). Heb wat oefeningen mee om de nek te stretchen. Ben benieuwd of het helpen gaat.

Vanavond even van god los nu het nog kan. :emo:
Doe niet 😕
 
  • Sad
Waarderingen: Onit
Even een kleine update.

Deload week gehad en enorm veel nekpijn. Gewicht is goed naar beneden gegaan. Woog vanmorgen 94,8 kg. Zaterdag laatste festival gehad voor de komende tijd, misschien maar beter ook. :emo:

Gisteren gingen de eerste 2 oefeningen voor geen meter. De rest van de training ging wel goed. De hele dag als een zombie geleefd, overal pijn ook. Daarom deze week een totale rustweek. Geen trainingen dus. So be it.
 
Ik kan ook weer mooi slikkn vant weekend want dat cutten bij jou gaat ook goed 😁
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven