MuscleMeat

Mass Attack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
276
Waardering
0
Omdat ik maar moeilijk boven mijn onderhoud kom (en geloof me ik vreet me rot!) heb ik gekozen voor deze calorierijke shake van Sportstech. Ik mix hem dan s' ochtends met Brinta. Gaat goed binnen en is zelf super lekker. Wie heeft er ervaring mee en is dit voor mij een goede keuze.

Train nu 5 maanden.
3 weken voedingsschema.
1,743
71 kg
8,6 % bf

Streefdoel is 85 kg en zit nu in de bulk.
 
zou handig zijn als je de voedingswaarden post van het product en de rest van je voedingsschema..
 
Ingrediënten

Nutritionele waarde per portie (73.52 g)
kcal 288
kJ 1224
Eiwitten 12 g
Koolhydraten waarvan: 57 g
° suikers 27 g
Vetten 2 g
° verzadigde vetten 0 g

Profiel van aminozuren
L-alanine 588 mg
L-arginine 257 mg
L-asparagine 1141 mg
L-cysteïne 283 mg
L-glutaminezuur 1678 mg
L-glycine 269 mg
L-histidine 211 mg
L-isoleucine 617 mg
L-leucine 1094 mg
L-lysine 884 mg
L-methionine 281 mg
L-fenylalanine 454 mg
L-proline 526 mg
L-serine 597 mg
L-threonine 608 mg
L-tryptofaan 192 mg
L-tyrosine 380 mg
L-valine 636 mg

Hulpstoffen: maltodextrine, gesproeidroogde glucosesiroop, fructose,
dextrose, calciumcaseïnaat, ei-albumine, triglyceriden, weihydrolisaat,
smaakstof: vanille-aroma, verdikkingsmiddelen: xanthaan, carrageen,
cellulosegom, zoetstof: acesulfaam-K
 
Maar 290kcal en 12gram proteinen vind ik weinig per portie. Ik zie dat er 70 porties zijn dus neem maar gerust 2 porties per keer dan komt het overeen met een gewone whey shake.

Dat is mijn bescheiden mening.
 
Waarom noemen ze het dan Mass Attack he. Ik heb me weer iets laten aansmeren :mad: (verdomde apotheker toch... die man heeft veel praatjes). Enige echte voordeel is dat het wel echt lekker is. Ik neem ochtend 2 porties en na training 2 porties. Tijdens rustdagen ook 2x per dag.
 
en de rest van je voeding??
 
Damn en geen last van je darmen.
Heb ooit eens een shake aangeboden gekregen samen met mijn trainingsmaat van de verdeler van sporttech.
We hebben beiden serieus op de potten moeten gaan zitten.
 
teddybeerke zei:
Damn en geen last van je darmen.
Heb ooit eens een shake aangeboden gekregen samen met mijn trainingsmaat van de verdeler van sporttech.
We hebben beiden serieus op de potten moeten gaan zitten.

Eén dag na gebruik-> krampen!!!! De dag later nog steeds. Niet gaan werken, niet kunnen trainen en eten. De doc is geweest en het bleek een virale infectie te zijn. De dag later geen krampen meer. Misschien was het toch van de Mass Attack. Ik neem het nu weer en het gaat beter maar af en toe toch een kleine aanval van krampen en als ik een scheet laat vallen de vliegen in mijn buurt dood!

Mijn voedingsschema (ongeveer):

1) Mass Attack + Brinta
2) Meergranenbrood (4 boterhammen) met kippefilet of anders
3) Warme maaltijd (soep, voorgerechtje, pasta of aardappelen+groenten+vlees of vis)
4) (Training) Mass Attack + Creatine + druivensap
5) Kwark 500g
6) Warme maaltijd (variërend) of boterhammen + beleg
7) Blikje tonijn
8 ) 500g magere yoghurt en een groene thee

3 liter water/dag
 
anak zei:
Eén dag na gebruik-> krampen!!!! De dag later nog steeds. Niet gaan werken, niet kunnen trainen en eten. De doc is geweest en het bleek een virale infectie te zijn. De dag later geen krampen meer. Misschien was het toch van de Mass Attack. Ik neem het nu weer en het gaat beter maar af en toe toch een kleine aanval van krampen en als ik een scheet laat vallen de vliegen in mijn buurt dood!

Mijn voedingsschema (ongeveer):

1) Mass Attack + Brinta
2) Meergranenbrood (4 boterhammen) met kippefilet of anders
3) Warme maaltijd (soep, voorgerechtje, pasta of aardappelen+groenten+vlees of vis)
4) (Training) Mass Attack + Creatine + druivensap
5) Kwark 500g
6) Warme maaltijd (variërend) of boterhammen + beleg
7) Blikje tonijn
8 ) 500g magere yoghurt en een groene thee

3 liter water/dag

Zet eens overal de voedingswaarden bij, is een stuk gemakkelijker. En je zou toch gerust wel wat meer mogen eten als je er niet van aankomt.
 
Je moet ff hier op het board met de search zoeken naar dat excel schema dat alles uitrekent, heel handig. Daar kan je ook dingen aan toevoegen natuurlijk. En als weigth gainer zou ik een eiwitblend met brinta nemen en wat visolie caps, dat werkt zeker weten en kan je precies uitrekenen hoeveel je van alles binnenkrijgt.
 
M@rsel zei:
Je moet ff hier op het board met de search zoeken naar dat excel schema dat alles uitrekent, heel handig. Daar kan je ook dingen aan toevoegen natuurlijk. En als weigth gainer zou ik een eiwitblend met brinta nemen en wat visolie caps, dat werkt zeker weten en kan je precies uitrekenen hoeveel je van alles binnenkrijgt.

Dat bestand heb ik al eens geopend maar ik moet nog eens de tijd nemen om alles in te vullen. Ga ik deze week eens doen. Visolie caps heb ik niet maar die ga ik deze week eens halen bij Kruidvat. Mijn Mass Attack meng ik zowieso al met Brinta. Anders krijg ik Brinta niet binnen en dit is dus een zeer snel en goed ontbijt.
 
Back
Naar boven