AndroidHealthClinic

Mass Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Wil je massa? Dan gaat het om kcal, eiwitten en koolhydraten. Het liefst heel veel koolhydraten en vooral hoogwaardige eiwitten, dat is waarmee je kunt groeien! Mass Bar bevat een massieve hoeveelheid voedingsstoffen. 20.5 gram koolhydraten en de beste eiwitten, maar liefst 29.50 gram per reep! Onze Mass Bar bevat de meest pure eiwitten uit Whey Isolaat en Milk Protein! Dit zijn de beste eiwitbronnen om je spieren te voeden en te beschermen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 stuks
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zeker weten!

Mijn review:

Mijn review

Heb ondertussen al een 10tal dozen versleten van de normale repen van body&fit dus ik weet dat de repen die ze maken lekker zijn vandaar dat ik deze eens wou proberen.

Kenmerken Mass Bar
-29.50 gram eiwitten per reep
-20.5 gram koolhydraten per reep
-Bijna 300 kcal per reep
-De eiwitreep voor massa!
-Massa met nadruk op kwaliteit!
-Speciaal voor gewichtstoename
-Onverslaanbare smaak

Ingrediënten
Whey Proteine Isolate - is de meest waardevolle eiwitbron met de hoogste zuiverheid. Het meest hoogwaardige eiwit dat er bestaat. Werkelijk perfect voor je spieren en in elk dieet. Compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Perfectie!

Milk Protein – de langere werking beschermt de spieren optimaal, dat is ideaal voor sporters en mensen die een (eiwit)dieet volgen. Met Milk Protein krijg je meer vetvrije spieren terwijl je minder afbreekt.

Smaak
Ik had de vanille gekozen en wow wat zijn die lekker! De binnenkant is vanille en buitenom zit een laag van melkchocolade. Het is een lekkere volle smaak die je proeft en eet zeer makkelijk weg.

Structuur
Ja de naam Mass bar zegt het al, het is echt een REEP die je eet! Geen klein reepje voor tussendoor maar echt 1 die voldoet als een maaltijd. Verder is de reep lekker stevig van structuur.

Prijs & conslusie
Voor 10 repen betaal je € 14,90 en dat is niet meer dan normaal. Andere repen zijn ook rond deze prijs alleen moet er niet vergeten worden dat deze wel een stuk groter en dikker zijn!

Conslusie is dan ook ook een dik verdiende 9! Een 10 niet omdat een product in mijn ogen altijd beter kan al zou ik bij deze bars niet weten hoe.

reep.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoe kan het vrij van vet zijn als er melkchocolade omheen zit?
en hoeveel weegt 1 reep?
 
Het zou inderdaad handig zijn om het voedingswaarden label op de site te plaatsen en hier ook te delen.
 
Bedankt voor je review! :) We hebben met de Mass Bar weer een reep uitgebracht met voldoende eiwitten en hele mooie prijs. Voor extra veel eiwitten, is dit een heerlijke high protein bar :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Bedankt voor je review! :) We hebben met de Mass Bar weer een reep uitgebracht met voldoende eiwitten en hele mooie prijs. Voor extra veel eiwitten, is dit een heerlijke high protein bar :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Geen probleem :) Dacht na 1 reep al van wow dit is moet ik delen!
Super toevoeging aan jullie assortiement echt een heerlijke reep :D
 
Ook maar eens een box geprobeerd. Choco-smaak is erg goed! Zijn wel stevige repen, wat harder dan de perfection bars bijvoorbeeld. Maar de 100gr bar vult wel stukken beter! Ideaal voor tussendoor of om mee te nemen.
 
Ook maar eens een box geprobeerd. Choco-smaak is erg goed! Zijn wel stevige repen, wat harder dan de perfection bars bijvoorbeeld. Maar de 100gr bar vult wel stukken beter! Ideaal voor tussendoor of om mee te nemen.

Dat vond ik dus ook, prima reep dit :thumb:
 
Back
Naar boven