Fitness Seller

Mass Builder: bodybuilder v/d maand in de Flex.

Bezoekers in dit topic

6bmumpc.jpg
 
heys manne

hallo Orhan bilican video's is beschikbaar op youtube op search gwn bilican in toetsen


en het gym van orhan bilican is in lebbeke 9280 dendermondsestnwg 47


gym nummer 052524423:rolleyes:
 
top :thumbup:

maar was "FLEX" geen Amerikaans magazine ?:scratch:
dit is de eerste keer dat ik hem in t nederlands zie....of vergis ik me nu compleet?
 
top :thumbup:

maar was "FLEX" geen Amerikaans magazine ?:scratch:
dit is de eerste keer dat ik hem in t nederlands zie....of vergis ik me nu compleet?
Er is een Nederlandse versie ja, normaal ook in de betere Vlaamse boekenwinkels te vinden :)
 
Congratz Mass,had hem gisteren al in de bus liggen.Geniet er maar van jongen,met 17jr in de flex staan.:rocker:
 
Er is een Nederlandse versie ja, normaal ook in de betere Vlaamse boekenwinkels te vinden :)

azo,wist ik niet,zijn het dan dezelfde artikels ,verslagen als in de amerikaanse versie?
 
Congratz Mass,had hem gisteren al in de bus liggen.Geniet er maar van jongen,met 17jr in de flex staan.:rocker:

thx!

en nogmaals thx to iedereen!

echt leuk, al die positieve en enthousiaste reacties!

weet eigenlijk niet waar ik dat aan heb verdiend haha,

wil graag wat terugdoen ofzo, whaha!! een keer het onkruid spitten misschien?
 
azo,wist ik niet,zijn het dan dezelfde artikels ,verslagen als in de amerikaanse versie?
Als ik me niet vergis zijn er zowel vertaalde artikels uit het Amerikaanse blad als eigen artikels zoals deze. Voor meer info kan je fromamsterdam hier altijd een pm sturen.
 
Als ik me niet vergis zijn er zowel vertaalde artikels uit het Amerikaanse blad als eigen artikels zoals deze. Voor meer info kan je fromamsterdam hier altijd een pm sturen.

ok
 
Dikke proficiat!
Da's veelbelovend voor de toekomst!
 
Back
Naar boven