MuscleMeat

Mass Confusion

Bezoekers in dit topic

net voor de 3e keer flauwgevallen deze week door kortademigheid. Wat lees op internet is het vaak onschuldig, en ook geen zin aan zieken huis project.
maar het schrikt je wel even af :( maar goed betere tijden komen er hopelijk weer aan aan :D :P
oei daar zou ik toch even naar laten kijken maat.
Je drukt nog altijd wel flinke gewichten ondanks alle problemen :thumb: Maar doe voorzichtig met jezelf!

ik probeer wel elke dag te fietsen en de richtlijn van fullbody 3 dagen per week met weinig oefeningen maar wel zwaar.
over 2 weken staat er een deload op het programma en daarna weer low rep.
net even gefietst ging erg moeizaam afstand 15 km , gemiddeld 15 kmpu.

• Like
Waarderingen: horn
ook al train ik zeer minimaal en met lage reps maar ik zet goed spiermassa aan :D

Ja op zo momenten is anonimiteit jammer he. Je kanmensen niet even bereiken om te horen of alles ok is

Iemand iets vernomen?

Nope, heb er een raar gevoel bij.

Als iemand dichtbij Lemele woont, zou iemand rond kunnen vragen?
Traint @ Profit in Dalfsen

Laatst bewerkt:
Zeker na mijn advies om naar HA te gaan met de klachten die hij toen aangaf. hoop op het beste voor hem en ben niet gewent dat ie helemaal niks meer schrijft
oa door verminderde pompkracht van je hart kun je kortademig raken en eerder moe.
lijkt me wel verstandig dit morgenochtend direct met je huisarts te bespreken

ja idd. probleem voor te informeren is dat je iets meer gegevens moet hebben dan enkel 'hardcoremachine'. altijd zorgwekkend zoiets

ja idd. probleem voor te informeren is dat je iets meer gegevens moet hebben dan enkel 'hardcoremachine'. altijd zorgwekkend zoiets
Laat de foto zien in de gym en vraag of ze hem kennen en gezien hebben. Eventueel of ze naam mogen afgeven.

Zojuist heb ik ProFit gebeld. Ik heb zijn stats omschreven, en heb gevraagd of ze wisten wie ik bedoelde. Dat wisten ze zo niet, maar ze geven wel aan dat het ze niet was opgevallen dat er iemand al een tijd niet was komen opdagen die aan die beschrijving voldeed.

Zojuist heb ik ProFit gebeld. Ik heb zijn stats omschreven, en heb gevraagd of ze wisten wie ik bedoelde. Dat wisten ze zo niet, maar ze geven wel aan dat het ze niet was opgevallen dat er iemand al een tijd niet was komen opdagen die aan die beschrijving voldeed.

Netjes dat je hebt gebeld, hopelijk leest iemand mee die daar langs kan gaan met een foto van hem (2e pagina)

voor mij is het 260km helaas

Ik weet niet waar hij traint of trainde, maar wel erg vroeg. Hij zei wel eens hier in het dorp of zo. zou wel regio Ommen, Dalfsen zijn.

Back
Naar boven