Fitness Seller

Mass Confusion (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

gewicht was in middag 119 kg (alleen kwark+havervlokken+banaan gehad). En ik oog echt met de week "voller en meer definitie" .
De cycle duurt tot 3 april , dus nog even gas erop :D Ik heb deze week de koolhydraten met 100 gram per dag verhoogd i.v.m. oververmoeidheid.
Maar dat geeft direct meer kracht en conditie kan veel langer pieken tijdens : sprints, intervallen, hoog tempo vasthouden.
3 April stop ik ook met cutten ik ben al bijna 2 jaar bezig , grotendeels continu, maar soms een paar weken even depressed / oververmoeid,
maar pak altijd de "draad" weer op. Dus 3 april ga voorzichtig aan "clean bulken" zowel programmering kracht maar ook cardio,
wordt daarop aangepast. Ik wil de clean bulk doortrekken tot 1 augustus en dan weer "deftig cutten".
 
3 April stop ik ook met cutten ik ben al bijna 2 jaar bezig , grotendeels continu, maar soms een paar weken even depressed / oververmoeid,
maar pak altijd de "draad" weer op.
Wat heeft je gewicht, en belangrijker je vet% gedaan in die tijd? Heb je dat een beetje bijgehouden?
 
Wat heeft je gewicht, en belangrijker je vet% gedaan in die tijd? Heb je dat een beetje bijgehouden?
gewicht was 2 jaar geleden rond deze tijd 138 kg / vetpercentage schatting: 30%.
Nu weeg ik 119 kg / vetpercentage 18% volgens meet apparatuur in de sportschool.
Nu is het een kwestie van bijhouden en geen "dirty bulk meer maar gewoon clean".
Cardio blijf ik altijd doen, is echt mijn medicijn maar af en toe wat minder zou beter zijn :D
 
gewicht was 2 jaar geleden rond deze tijd 138 kg / vetpercentage schatting: 30%.
Nu weeg ik 119 kg / vetpercentage 18% volgens meet apparatuur in de sportschool.
Nu is het een kwestie van bijhouden en geen "dirty bulk meer maar gewoon clean".
Cardio blijf ik altijd doen, is echt mijn medicijn maar af en toe wat minder zou beter zijn :D
Netjes man :thumb: VVM van 96.6 naar 97.6 in die periode als het % klopt, dus eerder gewonnen dan verloren. Petje af hoor!
 
Het slapen ging de laatste tijd net zo goed, maar afgelopen nacht vaak wakker en max 4 uurtjes geslapen.
Dat is weer een teken dat ik gister te hard heb gefietst , teveel adrenaline.
Daarom vandaag heel rustig opstarten en een goed ontbijt :D
Ondanks dat, toch weer zin om te trainen dus met "sport-drive" zit het wel goed.
Wel jammer dat de sportschool vandaag pas om 09:00 open gaat.
Dus 08:50 sta ik voor de deur en dan kan ik als eerste naar binnen :D
Misschien volgende keer met een "slaapzak" voor de deur gaan liggen. haha :D

sidenote: toch verkeken op hoeveel capsules ik nog van lgd en yk heb dus ik heb denk ik nog voor 2 weken met deze dosis.
vindt ik eigenlijk alleen maar beter want dan zijn mijn bloedwaardes hopelijk ook beter eind april.
ik merk wel dat ik met deze dosis veel lekkerder ga als hele lage dosis, lange cycle.
Weet het niet precies maar ik gok dat ik wel 4 kg droge spiermassa erbij heb gekregen in 7 weken :D dus dat is niet verkeerd.
Het zijn helaas via de computer apparatuur in de sportschool gemeten dus dat zou wel niet zo accuraat zijn.
Maar het is in ieder geval een goede leidraad, en ja in de spiegel ziet het er veel beter uit, dus geen spijt van.
In april ga ik over op "lean bulk" met minder cardio , maar ik blijf een 5 daagse split doen, want dat werkt doeltreffend!
De bedoeling is om in "shape te blijven" dus niet teveel aankomen en wat spiermassa aan zetten.
Als de bloedwaardes en de lichamelijk onderzoek allemaal goed is, ga ik in juli starten met (Rad140 en S4) /short cycle.
Een cycle van 6-8 weken , afstelling: rad140 @ 30mg (3x per dag 10mg) en S4 @75mg. (3x per dag 25mg).
 
Laatst bewerkt:
Ik voel mij echt beroerd, ik heb de hele tijd een flauwval gevoel en mijn trommelvliezen klapperen en ik zie af en toe sterretjes.
maar toch nog naar the gym gegaan want we laten ons niet kennen :P

yates smith row > 1x130 (feeder) > 1x150 (feeder) > 5x170 > 2 min rust ultra joker > 4x190 (PR of all time)
one arm smith row > 3x90 (feeder) > 1x100 (moeizaam) > ultra joker > 1x120 (PR of all time)
smith front shrugs > 5x130 (feeder) > 1x150 (feeder) > 6x170 (VPR) > ultra joker > 1x210 (PR) > zat meer in maar ik stond niet stevig genoeg
smith behind back shrugs /bent over > 10x100 > 12x130 (VPR) > geen zin meer aan meer sets , vindt deze veel fijner als front shrugs/
bent over one arm db concetration curl 2 x giantsets 2x15x32 > geen rust.
> rackpulls geskipt die ga volgende week bij de benen mee pakken.
> rear delt geskipt die ga bij de volgende rug training weer mee pakken.


cijfer: 9+ niet gedacht dat ik dit nog kon vandaag :D , nu uitgeblust.

ik ga voor vandaag ook de cardio skippen , morgen weer een herstel ronde. nu flink veel eten dikke omelet met 8 eieren met ham en kaas.
 
Tijd om wat rust te nemen
 
K wou het net schrijven: tijd voor rust
 
Laatst bewerkt:
Wat de anderen al schrijven.... geen roofbouw op je zelf hoor!
Het is toch een zaak van lange adem de KT....
 
Wat de anderen al schrijven.... geen roofbouw op je zelf hoor!
Het is toch een zaak van lange adem de KT....
Weet ik! Vandaag en morgen zoveel mogelijk rust en even weer laden met veel koolhydraten/suikers/zout(van al het zweten)/en veel proteïne.
Volgende week ga ik minder cardio doen ik probeer het bij 3 sessie te laten (LISS) middel lang 25km. soort deload zeg maar.
Kwa krachttraining train ik nog 3 weken volgens het bestaande split schema met hier en daar een nieuwe oefening. maar ook meer rust tussen sets. zodat ik niet in die "adrenaline" kom want dat zit dicht bij angst en nu ik gestopt ben met de alcohol en lorazepam ben ik gewoon heel onrustig en van fietsen en krachttraining krijg ik een "voldaan gevoel" en werkt het als een "soort medicijn" tegen de depressie.
Ik ben gewoon flink aan het struggelen maar het is nu wel duidelijk dat ik "gas terug moet nemen" en dat doe ik ook.
Na die 3 weken split ga ik 1 week deload / pomp trainingen doen op 30% van mijn max gewicht op elke oefening,
En met cardio ook ik ga dan niet hoger met fietsen als "15 km/u" en niet verder dan 15 km en "maar 2 sessies die week"
Tevens start ik dan met een "clean-bulk" net iets boven onderhoud en koolhydraten vooral hoger.
Ook ga ik dan ander schema doen , veel minder volume, minder sets, minder gewicht, meer rust (UB/LB/RUST/UB/LB/RUST/RUST).
 
Weet ik! Vandaag en morgen zoveel mogelijk rust en even weer laden met veel koolhydraten/suikers/zout(van al het zweten)/en veel proteïne.
Volgende week ga ik minder cardio doen ik probeer het bij 3 sessie te laten (LISS) middel lang 25km. soort deload zeg maar.
Kwa krachttraining train ik nog 3 weken volgens het bestaande split schema met hier en daar een nieuwe oefening. maar ook meer rust tussen sets. zodat ik niet in die "adrenaline" kom want dat zit dicht bij angst en nu ik gestopt ben met de alcohol en lorazepam ben ik gewoon heel onrustig en van fietsen en krachttraining krijg ik een "voldaan gevoel" en werkt het als een "soort medicijn" tegen de depressie.
Ik ben gewoon flink aan het struggelen maar het is nu wel duidelijk dat ik "gas terug moet nemen" en dat doe ik ook.
Na die 3 weken split ga ik 1 week deload / pomp trainingen doen op 30% van mijn max gewicht op elke oefening,
En met cardio ook ik ga dan niet hoger met fietsen als "15 km/u" en niet verder dan 15 km en "maar 2 sessies die week"
Tevens start ik dan met een "clean-bulk" net iets boven onderhoud en koolhydraten vooral hoger.
Ook ga ik dan ander schema doen , veel minder volume, minder sets, minder gewicht, meer rust (UB/LB/RUST/UB/LB/RUST/RUST).
Probeer vooral van het moment te genieten, waarbij je doelen op langere termijn niet helemaal uit het oog verliest. Hoewel dit makkelijk zeggen is vanaf de zijlijn.
 
Vandaag een speciaal vis dagje, vier haringen met uitjes. sardientjes, tonijn, panga file. :D genoeg proteïne dacht ik zo :D
en zoveel mogelijk rust, ook geen zin aan schoonmaken doe ik morgen wel.
edit: ik heb laaste tijd weinig decline gedaan dus morgen beetje maxen daarop.
voor schouders triceps heb ik 2 nieuwe oefeningen (isolatie).
 
Laatst bewerkt:
Update en lan van aanpak. Zaterdag en Zondag mijn rust gepakt en wat meer koolhydraten gegeten , voel me al stuk beter :D
Ik kies de midden weg , net genoeg koolhydraten voor voldoende energie, eiwitten hoog gemiddeld 250-300 per dag.
want teveel wordt ik weer "vettig" / en slecht voor mijn nieren i.c.m. "hoge dosis lithium", die fout heb ik in het verleden al eens gemaakt.
Ook ga ik meer kruidig eten met wat meer zout want ik merk dat teveel zweet tijdens de sessies en dan zo'n flauwval gevoel krijg.
Vindt dat maar een kut gevoel dus beter "voorkomen dan genezen".
Cardio training als ik het beperken tot max 2 HITT sessies van max 30 a 45 min per sessie.
Ter ontspanning na het avondeten nog 30 tot 60 min heel rustig wandelen. Zaterdag en zondag niet.
Kwa krachttraining nog even 3 weken doorknallen dan wel verdiende deload alles op 30%.
Daarna ga ub/lb/ub/lb -rust-rust voor hopelijk maximale natty gains :D
Ik ben al wel heel tevreden hoe het nu gaat en wat ik afgelopen 2 jaar bereikt heb.
 
  • Like
Waarderingen: horn
Ook ga ik meer kruidig eten met wat meer zout want ik merk dat teveel zweet tijdens de sessies en dan zo'n flauwval gevoel krijg.
Als je geregeld brood eet en ook kaas, vleeswaren en af en toe kant en klare producten, kan je bijna geen zout tekort krijgen in Nederland. Wat lithium met je mineralen doet weet ik niet.
 
Als je geregeld brood eet en ook kaas, vleeswaren en af en toe kant en klare producten, kan je bijna geen zout tekort krijgen in Nederland. Wat lithium met je mineralen doet weet ik niet.
ik eet eigenlijk bijna geen brood meer, alleen havervlokken/havermout/ rijst en al helemaal geen kant en klare producten :D mijn natrium levels waren veel te laag dus ik moest op advies van de psychiater 1 klein lepeltje zout bij het avondeten gooien indien ik die dag veel gezweet had.
Maar ik kijk wel mee uit ik gooi geen hele bus (Zout) in mijn WOK maaltijd :P. Maar thanks voor het meedenken.

Ik besloten om vandaag ook nog even complete rustdag te nemen want ik merk dat nog niet 100% hersteld ben.
Ook ga ik alle spiergroepen maar 1 keer trainen, maar dan uitgebreider. i.p.v. 2x veel volume.
Cardio ook minder , kijk nog wel even wanneer en hoe.
(Want ik neem altijd 5 stappen vooruit en dan 3 achteruit)
Het zou mooi zijn als ik 2 stappen vooruit kan doen in vervolg en 1 terug, en daar mijn balans in vinden)
Paar dagen geen huishouden gedaan dus dat kunnen we mooi vandaag doen :D
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: horn
Ik eet dit brood. Lekker en vezelrijk. Mss hwt proberen waard?

 
Ik eet dit brood. Lekker en vezelrijk. Mss hwt proberen waard?

Ga ik eens proberen, ga normaal altijd naar LIDL, en daar hebben ze dit niet. Thank!
 
  • Like
Waarderingen: horn
Back
Naar boven