XXL Nutrition

Mass Confusion

Bezoekers in dit topic

13.8 km interval hitt gemiddeld snelheid 32 kmpu. 5 km coolingdown.
Is ook wel een idee op het fietsje. Doe je die intervallen beetje op het gevoel, of start/stop je onderweg iedere keer de tijd?
 
Is ook wel een idee op het fietsje. Doe je die intervallen beetje op het gevoel, of start/stop je onderweg iedere keer de tijd?
Dit was voorberekend , meestal bij interval ga ik 100% maar dat is niet altijd nodig deze kleine rit was op 72% .
elke week 2 % meer presentatie leveren.
 
Training 4 van de week borst/triceps:

decline smith press 1x130 > 3x150 > 2x170 > 1x185 (joker) DIKKE PR~! /repout 20x110
decline db fly -30 gr 3x6x34 > +4 kg
skullcrusher in flat bb 3x3x140 > +20 kg
lying tate press one arm 3x6x32 -
rear delt cable fly 3x6x20 hold

15 min hellinglopen @15% en @9.0 kmpu drijfnat hartslag lekker hoog morgen weer tijd voor rustige liss fietstraning.
 
Respect voor je vroege trainingen elke keer :thumb:
 
Morgen eindelijks naar the gym voor push vrijdag pull zaterdag legs, extra high volume 8x8 met 20 sec rust tussen sets.
Omdat ik deze week maar 3 keer kan trainen ter afwisseling. Vanmiddag na het werk fietsen is mooi weertje!

Recomp gaat erg lekker gewicht is 111kg en goed vol.
 
Laatst bewerkt:
Liss medium fiets tocht afstand 54 km , gemiddeld 19 kmpu.
 
Maar 2 uurtjes geslapen tdus geen 8x8 maar full upperbody cable workout

Alles is one arm hitt en 1 zware katrol:

Cable side raises 50x20 , 20x30
Cable frontraisr 15x30 , 22x20, 30x10
Incline cable fly 15x30, 12x40, 30x10
Incline cable press 60 gr 2x15x40
Decline cable fly bent over 2x25x40
Flat cable fly 2x20x40
One arm pushdown 6x40, 8x30, 20x20
Cable extensions 2x20x20

25 min. Heerlijke training. Nu naar werk, vanmiddag interval fietsen, morgen pull.
 
Let je wel ff op met je 2u slapen ?
Straks vat je weer een virus oid
 
Pull easy cable workout

Pullup wide 10 sec per rep extra wide
3xtillfailure

chinup 10 sec per rep
3xtillfaillute

Cable tutt
Alles one arm

Geen rest pauze
High cable rpw 12x45 ds 30x30
Cable latkickback 2x15x10

V bar pulldown 4 dropsets till failure

High smith row
20x50, 15x70

Rear delt cable 15x20 ds 15x15, 25x7.5
CAble shrugs 2x50x20 mBEnt over db hammer curl 1 giantset 30x40 over db concetrationr curl 1 guantset 25x40..

Morgen train ik puur op kracht low rep legs
 
Goed geslapen afgelopen nacht ?
 
40 sets morgen dat wordt nog rammen ik ga ook echtvtot mijjn max en vanaf maandag 7x per week 8x8 5 a 10 sec rust tuße......
Goed geslapen afgelopen nacht ?
Komt wel ik ga nu zwemmen buiten dus ik ben wel wat gewend :p nu al aan het fietsen.
 
40 sets morgen dat wordt nog rammen ik ga ook echtvtot mijjn max en vanaf maandag 7x per week 8x8 5 a 10 sec rust tuße......

Komt wel ik ga nu zwemmen buiten dus ik ben wel wat gewend :p nu al aan het fietsen.
Maak me soms een beetje zorgen om jou, niet dat je weer terug valt of ziek wordt.
 
Komt wel goed 24 uur begeleiding.
En ikan aardig wat incasserren.
Maar bedankt man.

Net terug van fietsen, afstanfd 83 km, gemiddeld 21 kmpu..

Morgeln high sets low rep benen.

In juni begin ikmet rad140 en s4 tijdens diepe cut. Nu eerst clean bulk en geen supps.
 
Laatst bewerkt:
Benen training verplaats ik naar maandag want ik ga vandaag moutainbiken , zin in!
 
Vandaag 65 km genoutainbiked, totaal off road. Haha was lekker weertje. Volgende week ga ik beginnen met karate , mijn krachtraining wordt hier op aangepast. Eerst maar even kijken of het wat is. In iedergval meer afwisseling op mijn trainingen wat ik nu wat saai vindr.
 
Komt wel goed 24 uur begeleiding.
En ikan aardig wat incasserren.
Maar bedankt man.

Dat je aardig wat kan incasseren zijn we het volgens mij allemaal wel over eens.
Volgens mij is het voor Bullshark, maar in ieder geval voor mij, de vraag of zoveel incasseren altijd goed voor je is.
Uiteindelijk kan je dat alleen zelf bepalen denk ik.

Persoonlijk heb ik het lastig gevonden om daarover eerlijk te zijn naar mezelf.
Ik heb bijvoorbeeld getraind om een negatief zelfbeeld te compenseren, en vanuit angst voor achteruitgang.
Trainen is alleen doorgaans een middel geweest om de confrontatie met die gevoelens te vermijden, en geen oplossing.

Pas goed op jezelf man..
 
Back
Naar boven