AndroidHealthClinic

Mass Confusion (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gister door mijn rug gegaan met het verplaatsten van een oude antieke kast jezus wat is dat ding zwaar, dus rug training stel ik even uit. misschien gaat het met een paar dagen wel wat beter :D

Ai das minder. rust goed en veel beterschap
 
Veel beterschap man.
 
toch nog gefietst ging moeizaam, zenuwsteken, achja ik heb wel een jointje gehad dat verlicht de pijn ffn :D
afstand 45 km. gemiddeld 18
 
advanced push work out / pull gaat echt nog niet en benen ook niet wel geprobeerd.

decline smith press "rampage" -10graden naar beneden medium -wide grip:

10x120
8x140
6x155
3x177.5
2x180
1x190 dit keen zonder "pin" PR dus
30x90
50x70
60x40
80xbar

One arm incline landmine press
10x50
10x70
8x80 PR
3x90 PR :)) @!
30x40 5 sec per rep (slowmotion)

flat db ground fly one arm forced*

10x24
10x30
8x34
6x40
30x12
50x8

standing push press
8x80
6x100
3x120 PR
1x130 PR
30x60

egypt side rases one arm
8x22
6x24
4x26
30x12
50x8

incline french press one arm
8x32
6x34
3x36 + 3 forced
20x20
30x10*
 
Dikke push presses lekker
 
armen

dips 5x10xbw119kg /straight up/trage bewegingen tutt
chinup 5x10xbw119kg /bicep op spanning houden 70% rom
one arm tate db press 3x6x24
one db bent over curl 3x8x40
one arm standing db extensions 3x8x24
incline db curl one arm 3x8x24 /slowmotion
rope extensions 3x30x20 / elbows in / lean forward
rope curls 3x30x30
 
Gister een kickbox school gevonden waar je per keer betaald en niet vast zit aan een abbo. Ik kon direct vandaag beginnen wat een mega training was na 30 min hellemaal gesloopt, toch de hele sessie van 60 min afgemaakt en veel tips gekregen van jongens die ook wedstrijden draaien. ik moet echt meer trainen op intesieve cardio workouts en de trainer gaf mij nog om 1 dag in de week op spierconditie te trainen en 1 dag kracht maar dan alles met 1 been en 1 arm schijnt goed te zijn voor coordinatie en spierkracht verschillen in de armen of benen.
Weer een nieuwe uitdaging! Ik ben blij mooi vrij in mijn keuzes en is 12 km fietsen (dus goede warmup) en een is een kleine club waardoor ook meer aandacht krijgt in plaats van grote groeppen :D Morgen wil ik 10 tal 50 meter sprintjes doen i.p.v van lange fietst afstand :D
 
Gister een kickbox school gevonden waar je per keer betaald en niet vast zit aan een abbo. Ik kon direct vandaag beginnen wat een mega training was na 30 min hellemaal gesloopt, toch de hele sessie van 60 min afgemaakt en veel tips gekregen van jongens die ook wedstrijden draaien. ik moet echt meer trainen op intesieve cardio workouts en de trainer gaf mij nog om 1 dag in de week op spierconditie te trainen en 1 dag kracht maar dan alles met 1 been en 1 arm schijnt goed te zijn voor coordinatie en spierkracht verschillen in de armen of benen.
Weer een nieuwe uitdaging! Ik ben blij mooi vrij in mijn keuzes en is 12 km fietsen (dus goede warmup) en een is een kleine club waardoor ook meer aandacht krijgt in plaats van grote groeppen :D Morgen wil ik 10 tal 50 meter sprintjes doen i.p.v van lange fietst afstand :D
Komt je focus daarmee ook minder op kracht en hypertrofie?
 
Komt je focus daarmee ook minder op kracht en hypertrofie?
wel verdeeld ene keer high rep voor spieruithoudingsvermogen en andere keer zwaar (vooral gericht op triceps/schouders)
 
20X 50 METER 100% GESPRINT pffoe kapot nu , langere coolingdown nog ongeveer 7 km met grote passen gewandeld. ik heb de tijden niet bijgehouden , ik wil hier misschien een cheap ass horloge voor halen zodat ik het kan bijhouden en zien of ik vorderingen maak :D
morgen rug op volume trainen !
 
Laatst bewerkt:
20X 50 METER 100% GESPRINT pffoe kapot nu , langere coolingdown nog ongeveer 7 km met grote passen gewandeld. ik heb de tijden niet bijgehouden , ik wil hier misschien een cheap ass horloge voor halen zodat ik het kan bijhouden en zien of ik vorderingen maak :D
morgen rug op volume trainen !
K zou dan eerder doorsparen voor een ouder basis model garmin. Heb je kwaliteit en kan je je hartslag nog bijhouden ook
 
20X 50 METER 100% GESPRINT pffoe kapot nu , langere coolingdown nog ongeveer 7 km met grote passen gewandeld. ik heb de tijden niet bijgehouden , ik wil hier misschien een cheap ass horloge voor halen zodat ik het kan bijhouden en zien of ik vorderingen maak :D
morgen rug op volume trainen !
Strava App
 
extreme hitt echt alles geven en nergens voor stoppen , rode lichten bestaan niet :P afstand 15 km gemiddeld 37 kmpu ging er lekker, ik merk nu niet veel meer rook veel beter kan ademen door mijn neus waardoor ik echt beter snelheid kan aanmaken en veel langer vasthouden.
vanmiddag komt een maatje op bezoek wordt wel weer gezellig het zou wel weer een latertje worden maar dat mag ook af en toe, fijn weekend mensen!
 
extreme hitt echt alles geven en nergens voor stoppen , rode lichten bestaan niet :P afstand 15 km gemiddeld 37 kmpu ging er lekker, ik merk nu niet veel meer rook veel beter kan ademen door mijn neus waardoor ik echt beter snelheid kan aanmaken en veel langer vasthouden.
vanmiddag komt een maatje op bezoek wordt wel weer gezellig het zou wel weer een latertje worden maar dat mag ook af en toe, fijn weekend mensen!
Let je nu wel ff op dat je niet weer teveel hooi op je vork neemt
 
Let je nu wel ff op dat je niet weer teveel hooi op je vork neemt
haha ja morgen en maandag verplichte rustdagen en dan doe ik ook echt hellemaal niks behalve eten en op de bank hangen.
maar het is zeker een aandachtpuntje.
 
Ik ben al ongeveer 4 weken bezig om mijn pc zo optimaal laten lopen en alles is nu stabiel en gaat mega snel , dus snel een herstel punt gemaakt zodat ik altijd de goede versie heb.
ik ben wel blij dat ik hem nu eindelijk klaar heb. het is een computer van 1700 euro maar is sneller dan mijn vorige pc van 2600 dus dan doe ik toch iets goed :D
 
jump 200x 200x abs 200 air jump squats 10x50 meter sprints 200 pushups 60 min kickboxing 20 km rustig cooling down fietsen. pfoe kapot.
later in de week een recovery training even deze week niet zwaar merk dat ik dat even nodig ben.
 
Back
Naar boven