MuscleMeat

Mass construction_>flex Wheeler (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heb m al maar hij blijft top om te zien! perfecte uitvoering overal, blijft de mooiste BB ooit in mijn ogen
 
wat een ego, nog erger dan levrone haha :)
 
Hehe Levrone is cool. Flex vind ik net te cocky:D

ik vind het wel bescheten van Levrone om onnozel clipkes te maken waar hij zichzelf en BB belachelijk maakt... :thumbdown::mad:
 
ik vind het wel bescheten van Levrone om onnozel clipkes te maken waar hij zichzelf en BB belachelijk maakt... :thumbdown::mad:

Oh brother. Nog een "bodybuilder" die moeite heeft om zichzelf en "bodybuilding" minder serieus te nemen en meer zijn relativerende vermogen te gebruiken.

OT. Leuk om de clubs te zien. Vind flex alleen ernstig over the top, te vol van zichzelf en asociaal arrogant.

Ik heb trouwens nooit geweten dat hij een auto-ongeluk heeft gehad en zijn nek op 2 plaatsen gebroken heeft. Hij zegt daarover dat dit Gods signaal is aan hem en dat hij dankbaar moet zijn voor hetgeen hij heeft.
Nog grappiger vind ik dat als je deze uitspraak afzet tegen het feit dat hij zijn nier heeft moeten missen door zijn zelfzuchtige gebruik van de nodige middelen (terwijl hij wist dat hij nierproblemen had) en zijn gelieg (ninja's, naturel zijn bij de laatste Olympia).

Laatst op Nobullradio zei Romano ook nog dat hij bij FLex in de auto heeft gezeten (na een etentje) en serieus gevreesd heeft voor zijn leven door het rijgedrag (rijsnelheid en alcohol in het spel) van Flex.

Hij leert idd erg veel van de lessen in zijn leven.

Ik blijf me verbazen over "Ken FLex Wheeler"

Utterly pathetic.
 
Oh brother. Nog een "bodybuilder" die moeite heeft om zichzelf en "bodybuilding" minder serieus te nemen en meer zijn relativerende vermogen te gebruiken.



Utterly pathetic.

mij maakt zijn voorkomen geen reet uit..
maar leken zijn dikwijls al vol met vooroordelen over deze sport..
vroeger toen ik trainde (80-90 jaren) had iedereen wel iets negatief over BB te melden.. mijjn ouders vonden het allemaal maar niks (vader was een professioneel wielrenner) Als dan een van de (ex)toppers uit de BB de vooroordelen nog es gaat bevestigen is dat triestig.. (onnozelaars die moeten spuiten of ze zijn niks).. bvb Arnold, Coleman en veel anderen hebben de sport omhoog geholpen.. zo een Levrone helpt om het terug te verlagen...
 
hahah vet filmpje wel!

Maar waarom heeft ie een witte legging aan??? :gay:
:roflol:
 
onze Keneth 'Flex' Wheeler; ik vind het wel geinig om te zien die over de top praatjes van hem, kan er wel mee lachen.

Is dit dat ie samen met z'n broertje gaat trainen (ook een stukje buitentrainen bij de sportschool).

Of ben ik in de war me ''muscle Maryland machine'' of zoiets?
 
Hehe Levrone is cool. Flex vind ik net te cocky:D

Flex was gewoon een eikel en dat heeft hij in een interview met MD ook zelf toegegeven. Kevin was heel anders en kreeg zelfs nog iets leuks van de gouverneur van Maryland voor "community involvement and being a good role model". Flex had het te druk met z'n stoere praatjes, z'n homies en feesten met Dr Dre.
 
ruige filmkes ja ..

vind hem ook alleen beetje te vol van zen eigen ..
 
Flex was gewoon een eikel en dat heeft hij in een interview met MD ook zelf toegegeven. Kevin was heel anders en kreeg zelfs nog iets leuks van de gouverneur van Maryland voor "community involvement and being a good role model". Flex had het te druk met z'n stoere praatjes, z'n homies en feesten met Dr Dre.

haha dat was ik ff vergeten idd, dr dre :D hij wilde blijkbaar toch ook een wangster zijn net als iedereen daar in die buurt

maar je kan verder lullen wat er te lullen valt over hem, maar hij had wel een super fysiek. vooral begin jaren 90
 
Vooral dat stukje dat hij aan komt zetten in zijn Mercedes, Dr Dre uit de speakers. Gaylord pakje aan en de sleutels naar zijn deca broertje gooien.
 
Wat een arrogante eikel zeg. Hulde ook dat hij zijn shirt uittrekt om....leg presses te doen! :rolleyes:
 
:D. All smacktalk. Denk overigens dat ik ook zo zou praten met die doseringen testosteron in mijn lijf.

Daarnaast zou het mij niet verbazen als hij gay-bi is:). Met z'n poedeltje en vrij gay stem.
 
Heb het bij de helft van het 2e filmpje opgegeven, ondanks dat hij in '92-93 imo de ultieme streeffysiek had. Had al voorheen gehoord dat hij in die film een echte egotripper was maar hier wordt ik gewoon mottig van.

Goeie reclame voor de sport die bescheidenheid :thumbup:
 
Wat heeft iedereen weer een commentaar op flex pfff :S hij is en blijft de mooieste BB daar moet je gwn respect voor hebben klaar geen gelul
 
Back
Naar boven