XXL Nutrition

Mass Cycle Roy

  • Topic starter Roy
  • Startdatum
  • Reacties 102
  • Weergaven 9K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

D.D. zei:
He Roy...

hoe ziet je dieet er nu uit?
heb je ook die extra maaltijd nog toegevoegd voor de extra eiwitten?

Ik puzzel nog wat met m'n dieet, zet em erop als ik ermee klaar ben. Moet nog een paar dingen uitproberen om niet teveel vet aan te zetten deze kuur. Die extra maaltijd is een shake met whey isolaat/dextrose geworden direct na de slin-injectie na de workout.
 
Roy zei:
Ik puzzel nog wat met m'n dieet, zet em erop als ik ermee klaar ben. Moet nog een paar dingen uitproberen om niet teveel vet aan te zetten deze kuur. Die extra maaltijd is een shake met whey isolaat/dextrose geworden direct na de slin-injectie na de workout.

ok.. top!
ben namelijk reuze benieuwd...
want ik neem aan dat je lichaam telkens schreeuwt om voedsel ;)
 
Ja idd, heb de hele dag trek en ik moet echt op gezette tijden eten, anders ga ik lopen vreten terwijl het niet hoeft (of snacken) en hou ik mezelf voor de gek.
 
Roy zei:
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

En 2 fotootjes met benen...

Damn HUGE!!! Als je deze pics voor de dbb contest had opgestuurd had je zeker gewonnen :thumbs:



Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Roy opnieuw punten kan geven.
 
Roy zei:
Wat heb ik in de armen? :D geen synthol :p

Nu zitten ze op 48,5 koud.

lol...nee dat denk ik dan hadden ze wel anders uit gezien..

g*dverdomme 48.5... k*t 2.5cm meer als mij....morgen maar eff een arms only day inlassen.. :D

grt
 
Ik heb sinds zaterdag nolva (van GS) moeten gebruiken ivm het gevoeliger worden van de tepels en inmiddels is dat zo goed als verdwenen, dus dat vind ik opzich erg netjes. Heb 40mg genomen, verspreid over de dag en ga nu nog even verder op 20mg.
Ik heb ook het gevoel dat de deca nu goed inkickt, omdat m'n kracht nu erg vooruit gaat de laatste dagen.
Met de slin ben ik nu aan het opbouwen en vandaag zat ik op 6iu. Dit voer ik tot zaterdag op naar 10iu en daar blijf ik dan een maandje op. Geen enkele last van hypo's, dus m'n eetschema verloopt tot nog toe goed.
Wel heb ik nog steeds koppijn. Koolhydraten eet ik voldoende, dus dat kan het echt niet zijn. De vele milligrammen eisen gewoon hun tol volgens mij...
 
Als ik ik hier zo dit allemaal lees denk ik nou dat moet een aardig mannetje zijn 'tot dat je die fot00s ziet'wat THE **** is dat voor een hugh monster :eek2:. Had ik kunnen weten, nou als we ooit ten onder gaan door te kort aan medicijnen in dit land, dan weten wij, dat we bij Roy langs moeten gaan. :D
 
haha zie hier baas :D
 
Ik zie em hahahaha :D
 
Update:

Vandaag thuisgebleven ivm ziek zijn. Ik voel me de laatste paar dagen niet helemaal top. Eten gaat goed en trainen ook, maar veel hoofdpijn...
M'n kont heeft een rustdag, heb vannochtend voor het eerst in m'n been geinjecteerd en dat stelt dus echt niks voor! Ben altijd huiverig geweest om in m'n benen te spuiten, maar het werkt achteraf nog beter dan wanneer ik moeillijk sta te doen om goed te aspireren vannachter :D Een nieuwe spot erbij dus!!
Gewicht blijft een beetje hangen tussen de 111,5 en 112kg, maar alles is goed vol aan 't worden. Met de insuline zit ik al een paar dagen op 10iu en dat gaat perfect. Goede pomp en hele dag een vol gevoel in vooral m'n armen/onderarmen. De gyno blijft met nolva (nu op 20mg pd) beperkt, top de nolva van GS, echt merkbaar verschil met vorige week!
 
Roy zei:
Update:

Vandaag thuisgebleven ivm ziek zijn. Ik voel me de laatste paar dagen niet helemaal top. Eten gaat goed en trainen ook, maar veel hoofdpijn...
M'n kont heeft een rustdag, heb vannochtend voor het eerst in m'n been geinjecteerd en dat stelt dus echt niks voor! Ben altijd huiverig geweest om in m'n benen te spuiten, maar het werkt achteraf nog beter dan wanneer ik moeillijk sta te doen om goed te aspireren vannachter :D Een nieuwe spot erbij dus!!
Gewicht blijft een beetje hangen tussen de 111,5 en 112kg, maar alles is goed vol aan 't worden. Met de insuline zit ik al een paar dagen op 10iu en dat gaat perfect. Goede pomp en hele dag een vol gevoel in vooral m'n armen/onderarmen. De gyno blijft met nolva (nu op 20mg pd) beperkt, top de nolva van GS, echt merkbaar verschil met vorige week!


benen is inderdaad erg makkelijk...je raakt er alleen wel sneller een ader'tje dus wel altijd eff checken he...

hoe wist je trouwens dat je last had/hebt van gyno ?.. erg gevoelig tepels of harde schijfvorming?...
 
Ik heb al jaren last van gyno. Buiten het kuren om wordt het beduidend minder, maar toch elke keer gevoelig, meestal na een aantal weken in de kuur. Heb het ook voornamelijk aan de rechterkant, links blijft redelijk in orde.
 
Roy zei:
Ik heb al jaren last van gyno. Buiten het kuren om wordt het beduidend minder, maar toch elke keer gevoelig, meestal na een aantal weken in de kuur. Heb het ook voornamelijk aan de rechterkant, links blijft redelijk in orde.

is niet makkelijker als je dan laat helpen?... als ze die klieren weg halen heb je er toch geen last van?... of krijg je dan mischien wel nog steeds vet vorming daar?...
 
Ik weet niet of zoiets terug kan komen, maar als het te erg wordt, laat ik het zeker weghalen.

Update:

Leuk....eerste keer in m'n been spuiten....al 2 dagen last van m'n hele bovenbeen, lijkt op erge spierpijn of vochtophoping (is redelijk dik geworden nl). Het zakt sinds vandaag wel aardig weg, maar kon gisteren niet door m'n knieen zakken zo erg...

Omdat ik al een tijdje op hetzelfde lichaamsgewicht zit, heb ik besloten om meer voeding naar binnen te werken. Heb inplaats van whey-shakes, gekozen voor lean-gainer en mammoth, alletwee van InteractiveNutrition.
 
In je been gaat wennen Roy tenzij je natuurlijk een zenuw raakt. Maar dat voel je bij het zetten al! Dus het beste vlak na je beentraining zetten.....

Edit: meer dan 2 ml in 1 x geeft grotere kans op flinke nawerkingen.

Roy zei:
Ik weet niet of zoiets terug kan komen, maar als het te erg wordt, laat ik het zeker weghalen.

Update:

Leuk....eerste keer in m'n been spuiten....al 2 dagen last van m'n hele bovenbeen, lijkt op erge spierpijn of vochtophoping (is redelijk dik geworden nl). Het zakt sinds vandaag wel aardig weg, maar kon gisteren niet door m'n knieen zakken zo erg...

Omdat ik al een tijdje op hetzelfde lichaamsgewicht zit, heb ik besloten om meer voeding naar binnen te werken. Heb inplaats van whey-shakes, gekozen voor lean-gainer en mammoth, alletwee van InteractiveNutrition.
 
Laatst bewerkt:
eddycaminos zei:
is niet makkelijker als je dan laat helpen?... als ze die klieren weg halen heb je er toch geen last van?

na een operatie kunnen ze gewoon terugkomen want alleen de klieren die gezwollen zijn worden verwijdert en er zitten er nog genoeg die erna kunnen zwellen,zo moest ik een 2e keer binnen met de rechterkant,2e keer was wel zeer licht ingreepje maar zo zie je dat het kan
 
Update:

Gewicht is hetzelfde nog??? 112kg, maar ik ga er wel beter uitzien...Op de een of andere manier groei ik wel, maar niet in gewicht...Spieren zien er steeds beter uit en ik voel me constant vol. Armen nu op 49 en benen op ruim 71. Kuiten train ik niet meer omdat ze te hard groeien tegenover m'n benen. Ik hou het nu alleen op rek en strekoefeningen voor kuiten.
Van vocht niet echt mega veel last. Ik hou de nolva gewoon op 20mg per dag. Spuiten in de benen gaan nu goed, hou het op 1ml per keer en per been. Ik moet wel hard drukken om de olie erin te krijgen (ook na verwarming ervan). Verder gaat alles lekker, wel wat last van puistjes,maar niet overdadig (ik krijg ze altijd van de weightgainers).
Kracht gaat ook aardig goed, maar ik ga toch veel vaker voor een goed gevoel in de afzonderlijke spieren, inplaats van puur en alleen voor meer gewicht.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Fotootje van vannochtend na de training.
 
huge ben benieuwd hoe je eruit ziet volgend jaar als je gaat cutten.grts
 
Tijdje stil geweest...

Simpelweg omdat er niets te melden viel, oftewel: geen enkele vooruitgang meer. Wat ik ook doe, het staat allemaal op een laag pitje en er moet wat gaan gebeuren nu. Ben overgestapt van test enanthaat naar sustanon en van deca naar tren enanthaat. Dit doet me erg goed kwa kracht, alleen minder voor m'n humeur...Hoewel ik geen grammetje meer aankom zie ik in de spiegel dat het wel degenlijk de goede kant opgaat. Wordt zelfs wat droger...
Met m'n voeding kan haast niks mis zijn, want vreet me werkelijk helemaal vol en alles is afgestemd op mijn behoefte (zoniet meer).
Maar goed, we gaan kijken hoe ik op deze middelen reageer dit keer en gaan gewoon lekker door!
 
Back
Naar boven