MuscleMeat

Mass Cycle Roy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Paar dagen verder nu en de trainingen slaan al goed aan op het lijf. Lekkere pomp en hele dag goed "vol". Alleen barst ik v/d koppijn, waarschijnlijk van de test (inmiddels al 750mg erin vanaf zaterdag) en de dbol...Wederom zweet ik me echt het apelazarus de hele dag door. Heb ik altijd tijdens het kuren (zonder trouwens ook wel). Wordt het verdomme een paar dagen 25+ graden :mad: ....Als ik in een kuur zit mag het van mij wel een graad of 15 minder zijn!! Ruim 111kg nu...Al zeg ik iedere keer weer tegen mezelf; 1x per week wegen...ik sta er toch iedere dag weer op :D Zegt nix natuurlijk, maar is wel lekker als de cijfers gaan klimmen!
 
veel succes roy, ziet er goed uit
 
Hey Roy!

Welke training-split gebruik je voor je spiergroepen?
 
Hey!

Zaterdag: Rug
Zondag: Benen
Maandag: Rust
Dinsdag: Borst&Biceps
Woensdag: Rust
Donderdag: Schouders&Triceps
Vrijdag: Rust
 
Huh?? net zoveel rust als trainen? Nah, als t voor jou goed werkt.. :cool:
 
Als het werkt dan werkt het.
Zolang je maar alles 1x in de week pakt. Ben je alleen wat langer bezig per sessie
 
Goed bezig Roy!
 
Succes met je kuur,Roy.

Ziet er lekker uit. :D
 
Succes man! :thumb:
 
vette cut-cycle voor uw bankrekening
 
voor niets komt de zon op :D
 
Misschien een rare vraag, maar wat heeft de SLIN voor een toegevoegd waarde in DEZE kuur??

brengt het zoveel meer?
 
Laatst bewerkt:
inVorm zei:
Huh?? net zoveel rust als trainen? Nah, als t voor jou goed werkt.. :cool:

Voor massa werkt het, geloof me! ;) Maar dessalniettemin pak ik soms ook nog een 2e keer een achterblijvende spiergroep.
 
Pumpin' zei:
Misschien een rare vraag, maar wat heeft de SLIN voor een toegevoegd waarde in DEZE kuur??

brengt het zoveel meer?

Wat het me gaat brengen moet ik nog afwachten. In eerste instantie neem ik een klein maandje igf, afgewisseld met een maandje slin, maar kan zo maar zijn dat ik over een paar weken ze allebei tegelijk neem...Even afwachten wat de igf van Nutral only doet.
 
damn wat een kuur. succes ermee :thumbs:
 
Eerste week zit erop! Ik heb heerlijke trainingen, zie er weer goed "vol" uit en zo voel ik me ook! De pomps tijdens het trainen zijn al best heftig en ben aardig in kracht omhoog gegaan. Dit merk ik vooral in meer reps te kunnen maken met hetzelfde gewicht als voorheen. Gaat de goede kant op dus! Ik poste de vorige keer dat ik veel ging zweten. Nou dat is alleen maar erger geworden...Bij de minste of geringste inspanning staan de parels op m'n hoofd. Ben wel iets sneller uit m'n humeur, maar is vrij gering en niet zo erg als wanneer ik aan de tren zit. Beetje lichtgeraakt zeg maar. Met de igf heb ik gemerkt dat ik wanneer ik iets te weinig koolhydraten neem ik lichte hoofpijn krijg. Dit was puur voor de test om te kijken in hoeverre ik naar een lichte hypo zou gaan. Ik ben nu al zeer te spreken over Nutral, gewoon omdat ik sommige signalen van de vorige kuur met igf en slin herken en dit overeenkomt met hoe ik me nu voel en eruit zie. Overall nog steeds vrij veel hoofdpijn (wijt ik toch wel aan de hoeveelheid test), maar is niet ondragenlijk.
Ook ga ik vanaf volgende week m'n proteine iets uppen, denk aan zo'n 50gr meer per dag en dat betekend dus gewoon of een maaltijd toevoegen of in alle maaltijden een beetje meer.
Al met al een goede eerste week en we gaan lekker aan week 2 beginnen (ach en we moeten nog tot aan januari :D )!
 
ziet er goed uit, suc6 !
 
Back
Naar boven