XXL Nutrition

Mass FX en Hyperdrol x2 stack

Bezoekers in dit topic

Ik ben nu ook begonnen sinds dit weekend. Kan nog niet veel zeggen (pas 3 dagen), maar ik verwacht na 1 week wel iets te kunnen waarnemen.
 
In mijn eerste week (afgelopen week dus) had ik ook niks gemerkt. Gister mijn tweede week en de eerste training daarvan ging echt lekker dus werkt tot nu toe goed
 
Vandaag weer getraind, rug en biceps.
Rug ging goed; kabel roeien zit ik normaal op een setje 82 kilo, vandaag een setje 91 kilo, een goede vooruitgang dus. Ook het optrekken ging makkelijker.
Biceps ging hetzelfde als normaal, geen overdreven pomp of iets dergelijks en het gewicht bleef ook wel redelijk hetzelfde.
 
Mass FX werkt. Na 1,5 week merkte ik toendertijd werkelijke progressie. Meer kracht icm meer reps. Ik ben er voor mn hernia behoorlijk op gegroeid. Het enige nadeel bij mij was dat mn libido op de schop ging. Echter werd dat door primal male na een paar pilletjes weer recht gezet.
 
Vandaag getraind en ging weer eens lekker, goede pomp in de borst en hele goede pomp in de triceps.
Heb normaal moeite met 6x90 bankdrukken vandaag lukte het makkelijk zonder al te veel moeite.
Schuinbankdrukken had ik 6x80 waarbij ik dat normaal (net) niet haal.
Bij de triceps weer een nieuwe pr, vorige week nog 18 kilo tussen de benen bij het dippen, vandaag 20 kilo ook zonder al te veel moeite, dus volgende week 22 kg.
 
Ik heb die mass FX ook al gepakt en het enige dat ik ervan had was iets meer kracht maar van volume is er bij mij geen millimeter bijgekomen :-)

Ik begin vanaf volgende week met een andere stack (zijn wel ongeveer 15-20 caps per dag) :-)
 
En welke stack is dat? Zijn namelijk wel erg veel capsules
 
Ik ben nu exact twee weken bezig, maar heb nog niet bepaald geweldige dingen gemerkt. Ben wel wat gespierder geworden (ben 7 ons afgevallen), maar of dat aan dit kuurtje is toe te schrijven durf ik niet direct te zeggen.

We hebben nog twee weken te gaan, dus ik ben benieuwd wat er nog komen gaat. Vooralsnog ben ik niet super enthousiast.
 
Neem je whey maar 1 keer in de zoveel tijd omdat die in je stack staat?
 
Shutdown door mass FX.... :lol:











:lol:













:lol:
 
Ff een samenvatting van de Mass FX en Hyperdrol. Was al 2 weken geleden klaar met de stack maar was vergeten om deze log bij te houden.

Om te beginnen ff met de kracht; niet echt heel bijzonder. Bij alle gewichten wat herhalingen extra en bij sommige oefeningen misschien een paar kilo. Niet echt iets speciaals en zou zonder de Mass FX ook wel waarschijnlijk te behalen zijn geweest.

Qua gewicht; het heeft me 2 kilo extra gebracht op de weegschaal. Ook hier betwijfel ik sterk of het nou echt door de stack kwam omdat ik me voedingsschemaook wat omhoog heb geschroefd. Daarbij kwam ook nog eens dat ik er creatine bij nam dus daar zal ook wel wat aan de danken zijn.

Conclusie: weggegooid geld en neem de stack dan ook nooit meer.
 
Dat is inderdaad ook mijn conclusie!

Ik ben niet zozeer aangekomen qua gewicht op de weegschaal, maar wel wat droger qua spiegelbeeld. Ik denk niet dat dat echt toe te wijzen is aan de stack, maar eerder door m'n voedingschema. Vind het ook niet erg prettig elke keer tig pillen per dag slikken. Ik vergeet ze nog wel eens in te nemen en dan denk ik er later aan van ohjaaa ik moest nog een pil nemen. Veel te onhandig voor mij. Nee voor mij ook nooit meer.
 
Klopt ook dat had ik. Ging ik bijvoorbeeld ergens heen en eenmaal daar aangekomen, ooh k*t me pillen vergeten. Idd erg onhandig
 
Back
Naar boven