AndroidHealthClinic

mass fx en hyperdrol

Bezoekers in dit topic

Fozzy444

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
hey,

ik zou graag eens de stack proberen van anabolic extreme, mass fx en hyperdrol. Heeft hier iemand ervaring mee?

Heb hier ook enkele vragen over:
* wat was het resultaat?
* klopt het dat het pro-hormonen zijn?
* welke nevenervaringen ander vonden jullie?
* moet je je voedingsschema aanpassen?
Andere reacties zijn ook van harte welkom.

Dank bij voorbaat

nee het zijn geen prohormonen voor de 10000000 x keer.

er zit een zoekfunctie op dit forum weet je.

Troep niet doen!
heeft veel bijwerkingen!
tenmisnte bij mij wel..
en het helpt ook niet echt met al die verhalenw at ze sgrijven.

Gebruik de zoekfunctie man, heelt forum staat er vol mee.

je kan al die vragen gemakkelijk beantwoord zien door de zoekfunctie te gebruiken.

Mijn persoonlijke ervaring: zeer goede stack (zowel voor kracht als massa) !

grtz

bart

all u need

muscletech_cutl.jpg

• Topic Starter Topic Starter
je kan al die vragen gemakkelijk beantwoord zien door de zoekfunctie te gebruiken.

Mijn persoonlijke ervaring: zeer goede stack (zowel voor kracht als massa) !

grtz

bart

Ondervond jij geen nare nevenwerkingen??????????

Bedankt allemaal en andere reacties nog steeds welkom?

PS: heb zoek functie al uitvoerig gebruikt en je leest zowat vanalles en daarom vraag ik het nogmaals!

grtz

Ik heb de stack al 3x gebruikt, zonder problemen. Geen na-effecten. Ik stond in de TNHC laatst kwam er zo'n gast binnen en die had een "roid-rage" van mass-fx gehad, hij sloeg boos op het bankje en dat kwam door de mass-fx zo aggressief werd ie. LOL :laugh::roflol::laugh:

Ik heb de stack al 3x gebruikt, zonder problemen. Geen na-effecten. Ik stond in de TNHC laatst kwam er zo'n gast binnen en die had een "roid-rage" van mass-fx gehad, hij sloeg boos op het bankje en dat kwam door de mass-fx zo aggressief werd ie. LOL :laugh::roflol::laugh:

hoe was het resultaat bij jou? Droge spiermassa gewonnen en klopt het dat je je vet inmane zoveel mogelijk moet beperken bij het gebruik van de stack?

grtz

Ik heb het gebruikt. Heb er een hoop mee gewonnen: koppijn, misselijkheid, vermoeidheid overdag. Heb het 20 dagen gebruikt, toen ben ik gestopt. Heb er een zeer strak voedingsschema naast aangehouden. Mijn resultaten: 20 dagen, 1 kilo winst. Echter had ik die 20 dagen ervoor toen ikdeze producten niet gebruikte ook exact 1 kilo winst :P

Heb ze door de plee gespoeld :D

heb ik ook nog geprobeerd.

Laat mij niet meer vangen ......geld kun je beter aan iets anders besteden of neem the real stuff.

Succes.

Terug
Naar boven