Fitness Seller

Mass FX & Hyperdrol X2 & Super Charge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

peter202

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2008
Berichten
632
Waardering
19
'k Zal hier ook men log eens bij houden. Er zijn er al veel voorbijgekomen van deze en ook heel wat positieve dat ik het toch ook eens wou proberen.

'k Ga het 4weken gebruiken, 1x mass fx en 1x hyperdrol, als pre workout komt er super charge van labrada bij.

'k Ben er maandag mee begonnen, 30juni dus.

stats:

23jaar
gewicht : 84kg
biceps : 38cm
kuiten: 37cm
bovenbeen: 58cm
schouders: 122cm

Al wat schema's geprobeerd en de laatse tijd benen verwaarloosd :s maar daar komt nu verandering in.

Voeding +3500kcal

Volgende week eens terug wegen op zelfde tijdstip en update's volgen geregeld.
Meer valt er nog niet over te zeggen omdat ik er slechts 2dagen mee bezig ben.
 
Succes, kerel.

Ben benieuwd, wat voor een resultaten er geboekt worden.
 
succes, ik houdt je log in de gaten
 
succes, (ik vraag me af of deze supplementen zin hebben voor 4 weken aangezien het even duurt voor dat het begint te werken) ik denk zelf beter een dubbele stack van 8 weken, maar is erg prijzig. iig ik volg je log, ben benieuwd wat het je brengt.
 
..

Inderdaad 4w eken is wat kort, ik zit nu in mijn 4de week bij dezelfde producten.
Het gaat goed, je behaald er goede resultaten mee als je dieet goed zit maar inderdaad 4 weken is wat kort, de eerste week merk je er eigelijk niets van, pas vanaf de 2de tegoei en dan gaat het maat steeds beter. Je kan ook gwn de 4 weken doen + 1 pot van Hyperdrol erbij voegen want MassFX daar kun je nog resultaten van verwachten de 2 eerste weken wanneer je stopt
 
supercharge is een heel goeie keus...de rest valt te betwijfelen.

Zonde van je geld....pas op is mijn mening...elk zijn mening.

Moet eerlijk bekennen dat ik het ook allemaal heb geprobeerd zonder merkwaardig resultaat.

Succes.
 
..

AX is ook geen zonde van je geld. Veel eten, goed trainen en lang genoeg rusten en je zal zeker goede resultaten behalen. Nou ja iedereen reageert anders maar normaal moet je hier wel goede resultaten bij halen. Natuurlijk het is geen wondermiddel maar het werkt wel, I love AX ;) en er zijn heel wat mensen die er goede resultaten mee behalen.

en oppassen, ja dat weet ik niet echt voor wat, het is geen PH dus.. gewoon zien dat je genoeg water drinkt want je kan wel last van hoofdpuin krijgen maar dan moet je meer drinken.

succes met de AX supplementen
 
Ik heb dergelijke stacks niet geprobeerd maar ik geloof er wel in. Alleen ik denk dat dit soort producten 8 tot 12 weken gebruiken het nodige oplevert. Vanwege de prijs voor zo,n lange stack begin ik er niet aan. greetz
 
thanks voor de reacties.
Over die 4 of 8 weken, de bedoeling oorspronkelijk is 8 weken maar ik ga geen 2 porties halen van elk als het na 4weken niets verschil uit maakt en dus geld weggesmeten is.

Als ik er daadwerkelijk resultaten mee behaal bestel ik me de 4de week gewoon voor xtra 4weken.

Over super charge, dat voel je idd meteen na de eerste inname, ik train er geweldig op. Hopelijk blijft dit gevoel (slechts 2trainingen mee getrained).
 
succes! ook ik ga je log volgen :)
 
ja dat is wel waar, als het voor u na die 4 weken niets veranderd is het stoem om direct voor 8 weken te kopen. maar ik denk dat je het goed gaat vinden ;)
de eerste week ga je misschien niets merken maar vanaf de tweede week moet dat beginnen te werken
 
ik nam een dubbele dosis en deed jammer genoeg niks....eigenaardig toch...zal aan mij liggen zeker.

Ik start nu met T-roid (Hardcore Formulations)....ik ben benieuwd.
 
..

spijtig dat het bij u niet gewerkt heeft, maar niet iedereen reageert hetzelfde daarbij miscchien.

Veel succes T-roid
 
Het enigste waar ik las van kreeg waren de nieren. Dus ben er mee gestopt! Maar hopen dat jij er wel wat kg's mee kan pakken.
 
Back
Naar boven