AndroidHealthClinic

Mass FX & Hyperdrol X2

Bezoekers in dit topic

Heren,

Ik gebruik deze stack ook en dan ook nog in combinatie met de retainer. Wie heeft hier nog meer deze stack voor een langere tijd gebruikt?

Ik zit nu aan het eind van week 5. In de spiegel zie ik er beter uit. Ik ben zwaarder geworden/ 2/3 kg en vet is iets naar beneden gegaan. Prima zou je zeggen

Ik heb nu alleen sinds een paar dagen dat ik mijn nieren voel. Doet niet echt pijn (alleen als je er op drukt) alleen voel de hele tijd dat ze er zitten...

Volgens het innname schema moet ik nu 2 weken retainer doen en geen mass meer. Ik doe namelijk een 12 weken cyclus.
Denk dat de pijn misschien van de mass komt. niet echt lekker lijkt me.

wie o wie heeft dit ook gehad?

Ik drink veel water.

Ik ben er trouwens net achter dat het niet echt zo zuiver is als men denk de stack van anabolic extreme die quote hieronder

quote/ "Het product is ook compleet veilig, geen pro-hormoon, alleen plantenextracten. Mijn ervaringen met dit product zijn top, en ga net voor de zomer nog een stack doen!"/quote

Sinds wanneer is 6bromodione een plantenextract?????????????????????????
 
ben geld aan het sparen om het ook te proberen Mass Fx en hyperdrol + een Lean gainer weet nog niet welke, ga het in de vakantie proberen dan heb ik alle tijd om genoeg te trainen en te eten :)
 
dat hoor ik wel vaker dat mensen last van hun nieren krijgen bij mass fx / hyperdrol
 
Meer water drinken

Ik drink op het werk alleen al tussendoor een liter water per 2 uur.

Als ik de stad in ga op zaterdag bijvoorbeeld heb ik altijd mijn flesje water bij me.

Ik klap er heel wat liters doorheen. zo en zo al en ik heb echt behoorlijk pijn in mijn nieren gehad.Achteroverleunen in de stoel deed gewoon pijn.

De stack werkt op ieder lichaam verschillend. Bij mij werkt het goed kwa spieropbouw. heb 12 weken gekocht maar niet verder gekomen als 5 weken. toen gestopt want was niet echt gezond meer.

Wees er voorzichtig mee.
Mijn lichaam kan er niet mee overweg.
 
hmmm jammer dat zulke dingen kunne gebeuren en zonde van je geld natuurlijk
 
hmmm jammer dat zulke dingen kunne gebeuren en zonde van je geld natuurlijk

Jij kan beter wachten als je over de 21 bent.
Inderdaad zonde voor je geld als je test levels nog zo hoog zijn op je leeftijd. Uiteindelijk is het ook zonde voor je test levels. En geloof me liever zonde voor je geld dan ipv je test levels vernken op die leeftijd.
 
Heren,

Ik gebruik deze stack ook en dan ook nog in combinatie met de retainer. Wie heeft hier nog meer deze stack voor een langere tijd gebruikt?

Ik zit nu aan het eind van week 5. In de spiegel zie ik er beter uit. Ik ben zwaarder geworden/ 2/3 kg en vet is iets naar beneden gegaan. Prima zou je zeggen

Ik heb nu alleen sinds een paar dagen dat ik mijn nieren voel. Doet niet echt pijn (alleen als je er op drukt) alleen voel de hele tijd dat ze er zitten...

Volgens het innname schema moet ik nu 2 weken retainer doen en geen mass meer. Ik doe namelijk een 12 weken cyclus.
Denk dat de pijn misschien van de mass komt. niet echt lekker lijkt me.

wie o wie heeft dit ook gehad?

Ik drink veel water.

Ik ben er trouwens net achter dat het niet echt zo zuiver is als men denk de stack van anabolic extreme die quote hieronder

quote/ "Het product is ook compleet veilig, geen pro-hormoon, alleen plantenextracten. Mijn ervaringen met dit product zijn top, en ga net voor de zomer nog een stack doen!"/quote

Sinds wanneer is 6bromodione een plantenextract?????????????????????????

Sinds dat er brandnetels bestaan.
Het word uit de brandnetel gehaald.
http://www.ergogenics.org/338.html
 
Sinds dat er brandnetels bestaan.
Het word uit de brandnetel gehaald.
http://www.ergogenics.org/338.html

Chef ik kan alleen dit vinden hoor:

``Nou kun je veel van 6-bromo-androstenedione zeggen, maar het is geen natuurproduct. Het spul ontstaat in een lab, niet in een plant. En "nieuw" is het ding ook niet. Of je moet zijn blijven hangen in de jaren zeventig.``
 
Sinds wanneer is 6bromodione een plantenextract
brandnetelkaas is nog lekker ook, wat een onzin middelen worden er toch gebruikt, ga toch je eigen kwakjes consumeren dan gain je nog eens wat:o:p
 
brandnetels zitten er in dat klopt maar dat is niet die 6bromodione volgens mij
brandnetels lijken wel te werken kijk maar eens in welke supps ze het tegenwoordig allemaal stoppen in Trib Test Extreme zit het bijvoorbeeld ook
 
Ik wil ook met deze stack gaan beginnen, interessante shit. Heb net de hele log doorgepuzzelt, mooi stuk. Nu las ik dus dat het geen PH's heetten, dan vallen ze onder testosteron-boosters dus? En JW, is dit ook geen PH? Wat is de aangeraden duur van een 'kuurtje'? Of vraag ik nou naar de bekende weg :D?

Edit: Hoe zit het trouwens met een keertje zuipen tijdens zo'n stack? Heb het alcoholgebruik sowieso al tot 1x per ong 2 weken verminderd, maar is het extra slecht tijdens zo'n stack? Of gewoon zonde :D?

Tevens dacht ik om het als afwisseling te doen met creatine, 7 augustus begint mijn creatine stop; om dan een maand met deze stack te beginnen, strak plan?

Gr, karma en dank voor bruikbare antwoorden
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven