AndroidHealthClinic

mass fx vs diesel test harcore vs jungle warfare (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jkalranaossens

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
181
Waardering
0
persoonlijk alleen ervaring met junfle warfare en en mass fx, zijn wel 2 leuke producten voor krachttoename. Iemand ervaring met alle 3 ben wel benieuwd of test harcore vergelijkbaar is.

persoonlijk vind ik mass fx ietsje beter dan jungle warfare iets betere pomp en gewoon een wat lekkerder energieker gevoel wat ik er aan over hield.
 
ik heb alleen met DTH, MassFX en Drive ervaring....

Drive en MassFx deden nix bij mij. DTH wel.. enige nadeel van DTH vind ik de prijs. werkte bij mij vrdr goed. maar t moeilijke met deze sups is, bij jou zou het weer helemaal andersom kunnen zijn, dat jij op Drive en MassFx vresellijk goed reageert en niet op de DTH...

maar DTH is in mijn ogen de beste booster die uit is, en in Sept komt Diesel Test 2010 uit bij XXLNutrition en die scheint ook heel goed te worden. Die word sterker dan de oude DTH maar daar komt ook weer een nieuwe van uit.
 
hmm
zal ik dth maar eens proberen denk ik.
 
Activate Xtreme

Activate deed het al goed, Xtreme doet het beter.
Het produkt is 1 keer "ge-updated", en niet omdat het slecht was.

Dat zegt genoeg. Dingen die vernieuwd blijven worden hebben niet eerst hun research gedaan voor ze het op de markt pleuren. Daarom zou ik kiezen voor Activate Xtreme. De gasten bij MASSFX hebben de maker van A.Xtreme erbij gehaald om het te ontwerpen. Dat zegt genoeg, dunkt me.

:)

ps: nee! laat je neppe opmerkingen achterwege. Wie de bal kaatst :)
 
in jungle warfare zit danabol tog?:p
 
Back
Naar boven