Fitness Seller

mass perfection + creapure

Bezoekers in dit topic

harry hamlap

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2012
Berichten
156
Waardering
25
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Ik wil mass perfection en een potje creapure bestellen bij body en fitshop.nl

Met een vorige creatine die ik gebruikt heb (creatine ethyl esther 'pillen' werking viel tegen) waren de momenten van inname op rustdagen 's ochtends en 's avonds. Op trainingsdagen voor de training en direct na de training.

Nou wil ik met mass perfection de volgende momenten van inname hanteren:
trainingsdagen 's ochtends en direct na de training
rustdagen 's ochtends en 's avonds.

Creapure momenten van inname:
trainingsdagen voor de trainng en direct na de training
rustdagen 's ochtends en 's middags rond uurtje of 5.
(m.o.v de oplaadfase)

Zijn dit goede momenenten van inname of raden jullie wat anders aan,

Alvast bedankt.
 
Tijdstip van inname wat creatine betreft maakt niet uit, ik gooide altijd 5 gram in mijn shake. Oplaadfase is niet iets waar ik in geloof, ik blijf bij 5 gram per dag, ook de eerste dagen...

CEE kan ik je (en eigenlijk niemand) aanraden, aangezien meer dan eens is bewezen dat deze vorm geen potentie heeft.

Creapure is inderdaad prima en waarschijnlijk nog steeds de meest gebruikte en erkende vorm.

Wat betreft Mass Perfection, denk ik dat dit neer komt op persoonlijke voorkeur. Als je bijvoorbeeld 's ochtends geen hap door je keel kan krijgen, dan kan Mass Perfection op dat moment inderdaad iets voor je betekenen...

Ik persoonlijk zou zoiets als Mass Perfection eigenlijk alleen gebruiken wanneer je geen vast voedsel voor handen hebt of de situatie er in dat moment niet naar is, maar nooit als een substituut.
 
Ik wil mass perfection en een potje creapure bestellen bij body en fitshop.nl

Met een vorige creatine die ik gebruikt heb (creatine ethyl esther 'pillen' werking viel tegen) waren de momenten van inname op rustdagen 's ochtends en 's avonds. Op trainingsdagen voor de training en direct na de training.

Nou wil ik met mass perfection de volgende momenten van inname hanteren:
trainingsdagen 's ochtends en direct na de training
rustdagen 's ochtends en 's avonds.

Creapure momenten van inname:
trainingsdagen voor de trainng en direct na de training
rustdagen 's ochtends en 's middags rond uurtje of 5.
(m.o.v de oplaadfase)

Zijn dit goede momenenten van inname of raden jullie wat anders aan,

Alvast bedankt.


Ziet er goed uit, zou alleen in de ochtend ook nog een keer 5 gram innemen. Ook in verband met de oplaadfase:)

tijdinname van de mass perfection is verder prima en zou ik niks aan veranderen.

Gr niels.
 
ziet er goed uit, zou alleen als je 2keer op een dag creapure wilt innemen verspreiden naar ochtend en na training bv.
 
Ja ik weet niet hoeveel creatine je tot je moet nemen met poeder vorm? Mij leek net voor de training en direct na de training ook wel een goed moment voor creatine. En op rustdagen dan 's ochtends en 's middags

Iemand een antwoord?
 
vraagje over creapure, is er ook een aangeraden pauze van x aantal weken zoals bij pre-workouts?

mvg
 
5g creatine per dag is genoeg, na de training innemen want dan nemen je spieren het beter op ;)
Verder is de oplaadfase achterhaald en niet nodig, als je 5g per dag neemt zou je hier lange tijd mee door kunnen gaan. Voor de zekerheid als je potje op is 2 weken pauze nemen ;)
 
5g creatine per dag is genoeg, na de training innemen want dan nemen je spieren het beter op ;)
Verder is de oplaadfase achterhaald en niet nodig, als je 5g per dag neemt zou je hier lange tijd mee door kunnen gaan. Voor de zekerheid als je potje op is 2 weken pauze nemen ;)

Ok, bedankt! ;)
 
Stel nou dat je hier te weinig van merkt (na 3 weken), zou je de dosering kunnen verhogen naar bv 10g per dag. Doe dan bv 's ochtends en na het trainen. Ik raad je wel aan dat dan de pauze die je in last groter zal moeten wezen ;).
 
Meer dan 5 gram kan je lichaam niet opnemen, dus 10 gram per dag is behalve zinloos ook nog eens jammer van je creatine ;)
 
Meer dan 5 gram kan je lichaam niet opnemen, dus 10 gram per dag is behalve zinloos ook nog eens jammer van je creatine ;)

Onderbouw? Bron?
 
Back
Naar boven