AndroidHealthClinic

mass perfection, krijg het niet binnen

Bezoekers in dit topic

Slegers

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Hallo iedereen

Ik heb gisteren m'n weight gainer gekocht(mass perction banaan) en vandaag aangekregen. Nu nam ik 'm zonet voor de eerste keer en ik kreeg 'm echt niet binnen. Eerst al 'n minuut of 2-3 moeten schudden omdat het precies beton was en daarna was het eigenlijk nog niet echt opgelost. Toen ik het dronk zatten er nog brokken in, beetje textuur van havermout met melk.... Dit maakte het natuurlijk al niet zo aangenaam om te drinken en daarnaast vindt ik de nasmaak ervan echt verschikkelijk....
Heeft iemand tips voor me? Ik dronk 'm btw met melk..

Alvast bedankt!

Met water proberen.
Echte brokken horen er niet in (danwel beter schudden, danwel andere shakebeker) maar het is geen gladde structuur en daar moet je aan wennen.

• Topic Starter Topic Starter
Met water proberen.
Echte brokken horen er niet in (danwel beter schudden, danwel andere shakebeker) maar het is geen gladde structuur en daar moet je aan wennen.

Inderdaad dacht ook dat het aan shakebeker kon liggen, morgen eens proberen met die van buurman die heeft betere... Zal 'm ook eens met water proberen maar waarschijnlijk ga ik m'n lekker vinden want shake vindt ik ook veel lekkerder met melk dan water...

Enigste probleem dat ik echt wil verhelpen is de nasmaak van de shake, op zich valt ie dan nog wel mee maar die nasmaak .... :(
iemand hier last van gehad/tips voor?

Als het echt niet helpt, meer water/melk ook niet helpt, andere shakebeker niet, voor de nasmaak (niet na elke slok, gewoon alles wegdrinken en dan) iets eten niet helpt.

Dan beter niet meer nemen.

ik zou dan voor lean Gain gaan ,ook van B&F,

word door de fanboys niet zo gehypt

maar ik had er altijd betere resultaten mee,

(ook een hoogwaardiger eiwitprofiel)

iets duurder ,maar dat is niet voor niets

• Topic Starter Topic Starter
Als het echt niet helpt, meer water/melk ook niet helpt, andere shakebeker niet, voor de nasmaak (niet na elke slok, gewoon alles wegdrinken en dan) iets eten niet helpt.

ben 'n student van 18, net voor 40 euro gekocht die pot ga ik niet zomaar weggooien :p maar zal nog wel wat dingen uitproperen... :)

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

heeft er iemand nog tips?

• Like
Waarderingen: marina1975

meer water/melk maakt het altijd minder dik. Lijkt me logisch.

Ik heb alle smaken Mass perfection al gehad, sommige meerdere keren..
Maar nog nooit een probleem met mengen gehad.. meng t zelf met melk (voorheen ook met water gedaaN) in een shaker met zon balletje en perfect... geen klonten niks..
Wel is de structuur van de shake misschien anders dan je gewent bent door de oats erin.. (beetje korreleig om t zo te zeggen)
maar ik vind het een heerlijke shake!
Hoeveel mass perfection meng je met hoeveel vocht?

Nog maar 1 keer genomen maar met zo'n 300ml melk geloof ik...

Terug
Naar boven