MuscleMeat

delete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gast 169938

Cool Novice
Lid geworden
6 sep 2020
Berichten
74
Waardering
33
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
16%
*Delete please*
 
Laatst bewerkt:

Ik ben van nature geen grote eter. Doe aan heel wat force feeding. Maar bedankt, ik ben er bewust van dat ik meer moet gaan eten 😅.

Heb ondertussen al heel wat topics gelezen. Die mij een idee geven of wat ik kan gaan toevoegen om het aantrekkelijker te maken.
Snelle calorietjes.

Ik post morgen wat ik mijn nieuw eetschema word.
 
Is alles 3 keer per week trainen ook niet een beetje overkill?

Geen idee, ik heb sinds begin 2020 niet anders dan op deze manier getraind.. nooit eerder resultaten gezien maar ja dat ligt 99% aan de levenstijl van toen 😅.

Kan dat kwaad? Ik heb geen last van blessures. Warm altijd goed op, goede maaltijd ervoor en erna.
 
Mooie stappen al gemaakt.

1. Maaltijden preppen, meenemen naar werk en thuis klaar hebben staan;
2. Minder dagen trainen, gebruik die 1 of 2 dagen om te preppen.

Succes!
Bedankt!

In het weekend heb ik genoeg tijd om meal preps te maken maar ja.. die blijven niet lang goed toch. Wat voor meal preps stel je voor?
Dan zal ik wel de tijd nemen midden in de week voor het laatste deel van de week.
 
Pak gewoon eens een goede fullbody 3x per week. 5x5 stronglift of starting strenght.
Je kan zwaarder trainen. Soms is less juist more.
Dat in combi met meer eten.
Denk ipv 2 boterhammen eens aan 2 wraps of 2 mueslibollen met kaas. Aanzienlijk meer kcal en kost niet meer tijd om te eten.
Zakje nootjes/pinda's in je zak voor tussendoor. Beker melk bij elke 2 boterhammen. Drinken moet je toch.

Denk vooral simpel.
 
Geen idee, ik heb sinds begin 2020 niet anders dan op deze manier getraind.. nooit eerder resultaten gezien maar ja dat ligt 99% aan de levenstijl van toen 😅.

Kan dat kwaad? Ik heb geen last van blessures. Warm altijd goed op, goede maaltijd ervoor en erna.
Je groeit door middel van genoeg voeding en zeerzeker ook genoeg rust. Je eet te weinig en je neemt geen rust.

Een goede maaltijd doet niets, net zoals je door middel van 1 keer je tanden poetsen niet gelijk een gezond gebit hebt.
 
Bedankt!

In het weekend heb ik genoeg tijd om meal preps te maken maar ja.. die blijven niet lang goed toch. Wat voor meal preps stel je voor?
Dan zal ik wel de tijd nemen midden in de week voor het laatste deel van de week.
Ik prepte voor 5 dagen 3 maaltijden per dag.
Rijst met roerbak groente en kip
Macaroni met boontjes en paar gekookte eieren
Chili con carne met spercibonen
Dat op zondagochtend van alles 5 bakken in de koelkast en per dag 3 mee. Met per dag een bak kwark en en leg op je werk een rol rijstwafels met een pot pindakaas.
Liter melk mee en klaar.
 
Ik ben van nature geen grote eter. Doe aan heel wat force feeding. Maar bedankt, ik ben er bewust van dat ik meer moet gaan eten 😅.

Heb ondertussen al heel wat topics gelezen. Die mij een idee geven of wat ik kan gaan toevoegen om het aantrekkelijker te maken.
Snelle calorietjes.

Ik post morgen wat ik mijn nieuw eetschema word.

Track je voeding, dan weet je ook wat je daadwerkelijk op een dag eet en kan je aan het eind vd dag nog wat ez kcals naar binnen werken indien je niet aan je intake komt.
 
Ok ik kom morgen met een ander trainingsschema en voedingsschema af.
Bedankt voor de tips zover ;)

Ik was van mening dat als je grote spiergroepen 48u rust gaf en kleine 24 (Triceps/biceps) je genoeg rust gaf.
Maar bedankt voor de info ga hier zeker rekening mee houden
 
Bedankt!

In het weekend heb ik genoeg tijd om meal preps te maken maar ja.. die blijven niet lang goed toch. Wat voor meal preps stel je voor?
Dan zal ik wel de tijd nemen midden in de week voor het laatste deel van de week.
Ik stel niets voor, want het enige wat ik prep zijn soepen, sauzen, stoofvlees en ragús (onlangs tegelijk een pasta saus met riblappen, ragú alla Bolognese en Vlaamsche Stoverij gemaakt, op de dag zelf alleen pasta koken of friet/patatten bereiden, salade of soepje vooraf en kaas raspen), maar in het post je maaltijden topic en in sommige trainingslogs komen mooie ideeën voorbij.

Denk ook aan forum sponsors Muscle Meat en XXL.

In de koelkast wel een paar dagen of halve week, in de vriezer veel langer.

marina1975 heeft in een topic in de voeding sectie op het forum een mooie Excel om je macro's uit te rekenen, dan van daaruit een voedingsschema opzetten.
 
Ok ik kom morgen met een ander trainingsschema en voedingsschema af.
Bedankt voor de tips zover ;)

Ik was van mening dat als je grote spiergroepen 48u rust gaf en kleine 24 (Triceps/biceps) je genoeg rust gaf.
Maar bedankt voor de info ga hier zeker rekening mee houden
Maak er maar gerust 72 uur van per spiergroep :thumb:
 
Post 1 lezen en de Excel van.post 2 gebruiken. :)
 
Bedankt voor jullie input.

Ik heb een goed voeding en trainingsschema momenteel.

Deze topic mag gesloten worden

1606174646919.png
 
Mocht je problemen hebben met kcal behalen (veel eten) zijn chocomel en fijne havermout je beste vrienden
 
Mocht je problemen hebben met kcal behalen (veel eten) zijn chocomel en fijne havermout je beste vrienden

Bedankt, Havermout en halfvolle melk zijn al even deel van het schema. Ik zie net dat ik de melk vergeten toevoegen ben op het schema dat ik net uploadde😅
Anyway, Thanks
 
Eiwitten zijn wel erg hoog.
Je hebt aan 2X bw zat. Dus 180 gram.
Je zit nu op bijna 4Xbw aan eiwit.
 
Back
Naar boven