XXL Nutrition

Massa/Athletisch ?

Bezoekers in dit topic

Sukke

Novice
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
Ik train nu zo'n 6 maanden en heb voor een beginner veel vooruitgang geboekt. Na een korte stopzetting ben ik sinds vandaag weer begonnen maar zit met mijn oude schema.

Ik zou graag een nieuw schema willen creëren voornamelijk gericht op massa. Mijn doel is wel om uiteindelijk atletisch en lenig te worden. Dus ik vraag mij af wat voor type oefeningen ik moet doen, aantal sets en reps etc...

Zijn er meer mensen die hetzelfde doel hebben als ik? Massa bouwen maar toch atletisch en lenig? Wat zouden jullie mij aanraden om te gaan doen?
 
compounds en normale isolatieoefeningen met daarnaast veel bodyweight oefeningen om het atletische te benadrukken, pushups, dips, pullups, chinups, handstand pushups. en etc... als je ervan houd zijn turnoefeningen ook handig om lenig en atletisch te blijven. Verder goed en regelmatig stretchen en dan ben je wel goed op weg.
 
Ok klinkt goed! Ik ben wel een voorstander van compound en bodyweight. Maar met wat bedoel je normale isolatie-oefeningen?
 
ofjah, normale isolatieoefeningen, het is maar wat je normaal vind :P
Ik bedoel meer de oefeningen die je meestal standaard in een split e.d. tegenkomt, schouderoefeningen, biceps, tricpes, traps, benen en ga zo maar door

dan enkele spiergroepen per dag (hoeveel licht eraan hoe vaak je gaat) en proberen elke dag wel een compound en minstens 1 bodyweightoefening erbij te doen.
 
Back
Naar boven