Fitness Seller

Massa Beest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zou maar zo kunnen dat ie net zoals greg valentino handeld in anabolen.
Want volgens mij draait hij geen grote wedstrijden. En kan me niet voorstellen dat dit een goedbetaalde advocaat is ofzo hehe. :p

Hoezo kan hij geen advocaat zijn? Ik ben zelf behoorlijk aan de maat en doe een masterstudie civiel recht aan de universiteit Leiden...

Als groot zijn hersenloos betekent, waarom wil iedereen hier dan groter worden?

En waarom wil iedereen bovendien advies krijgen van de "grote jongens" als ze zo dom zijn?

Niet echt logisch he?
 
Laatst bewerkt:
dit heeft niks meer met bodybuilding te maken, gewoon lelijk :s

Domste uitspraak anno 2010. Gefeliciteerd!

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

ik vind de reacties van die chicks wel vaag op zijn foto's :S

Ik snap aleen de reacties van die chickies niet :P
Persoonlijk vind ik bodybuilding niet leelijk .. Zoals jay vind ik niet overdreven.
Maar dit vind ik dan weer wel leelijk.

Wat snap je er niet aan, leg eens uit?
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een fakking monster hahahaha. Alleen zonde dat zijn borst vergeleken met de rest best k*t is.:(
 
Volgens mij is die ook niet de armste van de straat gok ik zo.
 
Domste uitspraak anno 2010. Gefeliciteerd!

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------





Wat snap je er niet aan, leg eens uit?

Tja als je af en toe leest wat hier gepost wordt, dan ga je afvragen wat hier allemaal op het forum rondzwerft...

Volgens mij trainen de helft van de gasten die hier zo dom reageren niet eens; ja, hun vingers als ze hier domme dingen aan het typen zijn...
 
dit heeft niks meer met bodybuilding te maken, gewoon lelijk :s
WTF?

Als dit mijn board was had je nou een permban, what the hell doe je hier?
Ik vind dit machtig mooi, RESPECT!
 
WTF?

Als dit mijn board was had je nou een permban, what the hell doe je hier?
Ik vind dit machtig mooi, RESPECT!


Inderdaad, dit is gewoon puur BODYBUILDING.

Maar voor bepaalde personen hier is ''bodybuilding'' het hebben van een beachboy body met BOrsTsPiEREn en BLoKJeS en een ecto rug. :gay:
 
dit is geen bodybuilding meer, geef mij maar de klassieke fysieken!
 
Ok, jongens ik heb het gevoel dat de meeste niet begrijpen wat bodybuilding werkelijk is.

GTFO!
 
ja. je kan dit mooi of lelijk vinden. ik vind het ziek. zooow huge. ma wel vet. of dit bodybuilding is daar hoeft geen discussie over te zijn want het is geen mening maar een feit. in welke vorm van lichaam ''verbouwing'' je ook doet het blijft bodybuilding. en kijk in zijn space wel naar de goede foto's want de slechte foto's geven een heel slecht ''vadsig'' beeld.
 
Laatst bewerkt:
wat een beest, wat zou hij wegen?
 
Ok, jongens ik heb het gevoel dat de meeste niet begrijpen wat bodybuilding werkelijk is.

GTFO!

bodybuiling gaat om massa, definitie, proportie, detail en deze moet allemaal in samenspraak zijn met elkaar, dat is echte bodybuilding!
stel deze lul op een olypmia podium en proficiat, de laatste plaats is al verzekerd!
ik noem dit bodydestroying, geen building meer
 
Ok, jongens ik heb het gevoel dat de meeste niet begrijpen wat bodybuilding werkelijk is.

GTFO!
Classic bodybuilding bestaat ook nog. Dat zijn niet zulke grote fysieken maar valt nog steeds onder bodybuilding hoor.
 
Back
Naar boven