Fitness Seller

massa bom 2 aanpassingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2skinny

Cool Novice
Lid geworden
28 mei 2011
Berichten
162
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
62kg
Vetpercentage
4%
ik heb een shake gevonden die massa bom 2 noemt en ik ga die gebruiken maar ik ga die wat aanpassen :

Massa Bom 2!

3 koppen magere melk <---- hier volle melk voor gebruiken?
1 kop water
4 eetlepels distelolie <--- is het niet beter dat ik die distelolie verander in lijnzaadolie?
4 rauwe eieren <---- dit weglaten en misschien over de hele dag 4 gekookte eieren ofzo eten?
8 eetlepels weight gainer
1 banaan
4 theelepels lecithinegranulaat <--- hier maar 2a3 lepels van gebruiken omdat het teveel vetten bevat
2 eetlepels vruchtesuiker <---- en dit weglaten?


die aanpassingen zijn vooral voor minder vetten en suikers binnen te krijgen en toch nog een doeltreffende shake te hebben , ziet dat er goed uit of gaat er zo teveel verloren?
ik ga wel dirty bulk doen maar ik wil geen vetmonster worden natuurlijk of zijn dit vetten die gezond en nodig zijn in de bulk?

grtz

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/arnolds-massa-bommen-5030/
 
macro's?

edit: nvm al gevonden in de link
 
in een shake kan je natuurlijk niet de eiwitten weglaten. Vervang het door ei eiwit poeder of gewoon whey of aan all day eiwit product. Ik zou de distelolie vervangen door pindakaas of notenpasta. En ik houd van de gekke combi choco pindakaas dus ik zou chocomelk pakken ipv melk. Bulken en chocomelk is DE combi.

Vruchtensuiker is fructose, dat zou ik zeker niet nemen.
 
cacao, knoflookpoeder en kaneel
 
in een shake kan je natuurlijk niet de eiwitten weglaten. Vervang het door ei eiwit poeder of gewoon whey of aan all day eiwit product. Ik zou de distelolie vervangen door pindakaas of notenpasta. En ik houd van de gekke combi choco pindakaas dus ik zou chocomelk pakken ipv melk. Bulken en chocomelk is DE combi.

Vruchtensuiker is fructose, dat zou ik zeker niet nemen.

ja ik weet het maar rauwe eieren heb ik het niet zo voor en ik zou er whey poeder kunnen bijdoen maar die smaak is berry blast(fristi) en de weightgainer(mutant mass) die ik er bij doe is triple chocolate.. dus da zal geen smakelijke combinatie zijn vrees ik..
 
Rauwe eieren is fail... Dan kun je ze beter koken.
 
Dit gebruikten gewichtheffers vroeger in Europa om aan te komen:

1 deel gemberbier
1 deel roomijs

Mixen en tussen de maaltijden door eten.
 
Dit gebruikten gewichtheffers vroeger in Europa om aan te komen:

1 deel gemberbier
1 deel roomijs

Mixen en tussen de maaltijden door eten.


serieus? en hoe noemde ze dat dan? aankomen in vet zeker?
 
Back
Naar boven