AndroidHealthClinic

Massa Bom 2, te veel eieren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bak of kook die eieren dan haal je er 2x meer voedingsstoffen uit dan rauw.
 
jep , geen kokkereller geen tijd door school geen alles eter enz enz..

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 16:52 ----------



wordt je van teveel suiker gewoon vet of heeft het nog andere gevolgen ook?
ik heb zelfs 4 eetlepels vruchtesuiker gebruikt..

Nee van veel suiker gaat je metabolisme omhoog, je word druk etc en dus meer verbranding. In de cut word dit dagelijks toegepast..
 
wat is hier dan zo fout aan? mijn doel is bijkomen is dat vet dan is dat zo ik zet et dan wel om naar spieren.. of heeft et ng andere gevolgen mss?

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

bertstare_xlarge.jpg


bertstare_xlarge.jpg


bertstare_xlarge.jpg


bertstare_xlarge.jpg


bertstare_xlarge.jpg


bertstare_xlarge.jpg
 
Laatst bewerkt:
hahah, die had ik nog gemist, topic word steeds beter

Hoe ga je dat omzetten, heb je daar een toverspreuk voor?
 
hahah, die had ik nog gemist, topic word steeds beter

Hoe ga je dat omzetten, heb je daar een toverspreuk voor?

Met spullen als een creatine-kuur uiteraard.
Zet snel je vet in spieren om!
Win tot 4 kilogram droge spiermassa op 8 weken!
 
4 eieren per dag is gewoon bezopen.....zoveel eigeel is gewoon slecht. Je gooit beter de dooiers weg en neemt alleen het eiwit. Rauwe eieren zou ik ook ansoluut niet doen: salmonelle is 1 ding, maar er is nog een nieuwere, veel gevaarlijkere abcterie in omloop die resistent is tegen zowat elke antibiotica. Word je daar ziek van, dan is de kans niet ondenkbeeldig dat je het niet kan navertellen.
 
4 eieren per dag is gewoon bezopen.....zoveel eigeel is gewoon slecht. Je gooit beter de dooiers weg en neemt alleen het eiwit. Rauwe eieren zou ik ook ansoluut niet doen: salmonelle is 1 ding, maar er is nog een nieuwere, veel gevaarlijkere abcterie in omloop die resistent is tegen zowat elke antibiotica. Word je daar ziek van, dan is de kans niet ondenkbeeldig dat je het niet kan navertellen.

Hoewel ik akkoord ga met je besluiten dat variatie in voeding het beste is & je beter je eieren op een andere manier kan opeten, ga ik niet akkoord met
eigeel is gewoon slecht.
Er zijn ondertussen al meer dan voldoende studies en topics hier die het tegendeel bewijzen :)
 
4 eieren per dag is gewoon bezopen.....zoveel eigeel is gewoon slecht. Je gooit beter de dooiers weg en neemt alleen het eiwit. Rauwe eieren zou ik ook ansoluut niet doen: salmonelle is 1 ding, maar er is nog een nieuwere, veel gevaarlijkere abcterie in omloop die resistent is tegen zowat elke antibiotica. Word je daar ziek van, dan is de kans niet ondenkbeeldig dat je het niet kan navertellen.

4 eieren per dag bezopen? Wat is er mis met eigeel?
 
4 eieren per dag is gewoon bezopen.....zoveel eigeel is gewoon slecht. Je gooit beter de dooiers weg en neemt alleen het eiwit. Rauwe eieren zou ik ook ansoluut niet doen: salmonelle is 1 ding, maar er is nog een nieuwere, veel gevaarlijkere abcterie in omloop die resistent is tegen zowat elke antibiotica. Word je daar ziek van, dan is de kans niet ondenkbeeldig dat je het niet kan navertellen.

als je denkt dat het slecht is voor je cholesterol heb je het fout, dat zeiden ze vroeger altijd ja maar er zijn genoeg nieuwe onderzoeken die zeggen dat eieren juist goed voor je cholesterol zijn en dan vooral het eigeel. eigeel is ook het meest voedzame deel van het ei, te veel van van iets is zowat altijd slecht maar 4 eieren is echt niet te veel.

hier een uitleg erover
http://www.guydroog.com/blog/2011/11/07/waarom-hele-eieren-beter-zijn-dan-alleen-het-eiwit/

maar rauwe eieren zijn natuurlijk niet goed voor je
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor, dat eieren geen kwaad kunnen is een moderne mythe, klopt niets van. Voorzichtigheid is nog steeds geboden. Onderstaande komt eveneens uit een recent onderzoek:

"A widespread misconception has been developing among the Canadian public and among physicians. It is increasingly believed that consumption of dietary cholesterol and egg yolks is harmless. There are good reasons for long- standing recommendations that dietary cholesterol should be limited to less than 200 mg/day; a single large egg yolk contains approximately 275 mg of cholesterol (more than a day's worth of cholesterol). Although some studies showed no harm from consumption of eggs in healthy people, this outcome may have been due to lack of power to detect clinically relevant increases in a low-risk population."

en

"The evidence presented in the current review suggests that the widespread perception among the public and health care professionals that dietary cholesterol is benign is misplaced, and that improved education is needed to correct this misconception."

bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21076725
 
op het forum zitten er genoeg die bijv in keto heeel veel eieren nuttigen per dag, geen van alleen hebben ook maar iets van klachten gehad. Ook waarvan de bloedwaardes gecontroleerd zijn...
 
op het forum zitten er genoeg die bijv in keto heeel veel eieren nuttigen per dag, geen van alleen hebben ook maar iets van klachten gehad. Ook waarvan de bloedwaardes gecontroleerd zijn...

Zegt me weinig als onderzoeken anders uitwijzen...
Van een te hoge cholesterol krijg je trouwens niet direct klachten, dat gebeurt pas over jaren, en dan is het te laat.
 
wat is hier dan zo fout aan? mijn doel is bijkomen is dat vet dan is dat zo ik zet et dan wel om naar spieren.. of heeft et ng andere gevolgen mss?

jij denkt er wel heel makkelijk over als je vet om kon zetten naar spier zag iedereen er als arnold uit
 
Hernoem deze topic aub naar "Massa Bom >>> ik ben dom!"
 
Zegt me weinig als onderzoeken anders uitwijzen...
Van een te hoge cholesterol krijg je trouwens niet direct klachten, dat gebeurt pas over jaren, en dan is het te laat.

Die onderzoeken zeggen mij ook weinig.. lees eerdere post: veel eieren dagelijks gedoseerd, geen gekke dingen uit het bloedonderzoek.. zolang je gezond bent is het hele eieren eten overrated

Maar goed, je hebt het nu over jaren... dat is missschien wel een heel ander verhaal. Maar wie gaat er nou ook jaren achterlkaar elke dag een dozijn eieren eten..

Als je iemand tegen komt die klachten heeft door 4 eitjes per dag, dan laat het ff weten
 
Die onderzoeken zeggen mij ook weinig.. lees eerdere post: veel eieren dagelijks gedoseerd, geen gekke dingen uit het bloedonderzoek.. zolang je gezond bent is het hele eieren eten overrated

Maar goed, je hebt het nu over jaren... dat is missschien wel een heel ander verhaal. Maar wie gaat er nou ook jaren achterlkaar elke dag een dozijn eieren eten..
rect
Als je iemand tegen komt die klachten heeft door 4 eitjes per dag, dan laat het ff weten

Nee, een paar weken 4 eieren per dag, zul je niet aan doodgaan, en dan zul je dat ook niet direct in het bloedonderzoek zien, maar je moet er geen vaste gewoonte van maken.
 
Nee, een paar weken 4 eieren per dag, zul je niet aan doodgaan, en dan zul je dat ook niet direct in het bloedonderzoek zien, maar je moet er geen vaste gewoonte van maken.

Sowieso geen eenzijdige voeding... los van het eierenverhaal..
 
Nee, een paar weken 4 eieren per dag, zul je niet aan doodgaan, en dan zul je dat ook niet direct in het bloedonderzoek zien, maar je moet er geen vaste gewoonte van maken.

Sowieso geen eenzijdige voeding... los van het eierenverhaal..

Ik eet al jaren minimaal 5 eieren per dag, denk al een jaar of 4. En laat elke 1-2 maanden bloedprikken, geen afwijkingen te zien.

Edit: ojah voor the record, met dooier.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven