XXL Nutrition

Massa in biceps, hoe?

Bezoekers in dit topic

Murk

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 feb 2003
Berichten
2.233
Karma
30
Hoi, ik wil graag wat meer massa in mijn biceps krijgen (je ziet de spieren allemaal goed maar wil ze wat groter)
Ik doe nu de vertical row 4 setjes van 12 replies, en dan verder nog gewoon met gewichten (halters) een 15x per arm en dat 2x.
Hoe kan ik het beter aanpassen zodat ze wat groter worden? (niet enorme armen maar gewoon wat groter in massa)
 
Je reps verlagen.

Probeer dit eens:

EZ barbell curl 10886
Alternate incline dumbbell curls 886
Concentration curls 886

En probeer er geen gewicht af te halen van begin tot einde oefening. Desnoods spotter laten helpen.
 
"10886" zijn dit reps of sets :D

Over high rep training gesproken
 
dat zijn de sets! 10886 setjes lijkt me nog net genoeg :D
 
idd ik vind 866 net iets te weinig... maar ja wie ben ik :)
 
Probeer er geen gewicht af te halen? Dat begrijp ik nog, maar hoezo niet steeds wat gewicht erbij??
 
Kan ook niet he, als je altijd evenveel reps doet of maar weinig verminderd in reps dan kan je er geen gewicht bijdoen, de spier word immers méér vermoeid niet minder vermoeid naarmate de oefening verloopt.

Als je er meer gewicht opdoet dan kan je dmv slechte form (lees cheating) of verminderde reps wel in slagen om de set af te maken, maar dit is ook minder effectief IMO.

Let op: ik ga ervan uit dat je eerste set na de opwarming metteen op maximaal gewicht gebeurd, dus niet 60%-80% etc maar 85%-85% etc als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Dus je doet in principe 3 sets met hetzelfde gewicht alleen dan steeds minder herhalingen?
 
en ga squatten en deadliften... ;)

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
en jij een gare haan!
 
Back
Naar boven