XXL Nutrition

Massa kuur of STH??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Delta T

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2007
Berichten
207
Waardering
0
Ondanks dat ik pas op het DBB aangemeld zit, kijk ik al langer mee en heb dus een serieuze vraag.

Ik train zoals gezegd al zo'n 10 jaar waarvan 5 jaar serieus. de afgelopen 2 jaar heb ik het volgende gebruikt aan AS.

1: Winstrol tabs 10 mg p/d + anavar 20 mg p/d
2: Winstrol 1 ml EOD + Masteron 1 ml # x p/w + turinabol 20 mg p/d.

Ik wil vooral meer rondingen, niet zozeer veel meer massa. Wat moet ik doen...

een flinke kuur met testo + bv trenbolone a 12 wkn

OF

een aantal maanden STH (6 mnd bv) met beetje test....?

Geld is niet het probleem...(niet om stoer te doen) het is meer een echte vraag aan de ervaren mannen die weten wat ze zeggen door ervaring met deze spullen.

En svp geen reps van: ga eerst beetje lezen...want dat heb ik al gedaan en blijf met dit dilemma zitten:D

Ben benieuwd.
 
ik zou voor een flinke test kuur gaan :p
 
ik zou voor een flinke test kuur gaan :p

Waarom, DAT is wat ik graag zou willen weten....ik hoor van veel kanten dat je enkel die rondingen BEHOUDT met STH, bij een normale kuur gaan ze weer weg nadat je stopt......
 
Ja idd, test kuur...
 
WAAROM guys????:D
 
Omdat je wel eens teleurgesteld zou gaan raken van 6 maanden sth. Iedereen denkt dat dit HET wondermiddel is....ik zal je uit je dromen helpen, is het niet. Zit inmiddels al 9 maanden aan de sth en ja, het doet zeker zijn werk, maar AAS is toch hetgeen wat echt knalt.
 
Omdat je wel eens teleurgesteld zou gaan raken van 6 maanden sth. Iedereen denkt dat dit HET wondermiddel is....ik zal je uit je dromen helpen, is het niet. Zit inmiddels al 9 maanden aan de sth en ja, het doet zeker zijn werk, maar AAS is toch hetgeen wat echt knalt.

Ok ok, maar je eet wel veel en schoon en zet er ook afwisselend iets van test of tren bij...naast je inname STH

Want ik ken ook gasten,,,die zijn compleet getransformeerd met SHT icm test.
 
Sustanon zit ik op....gemiddel 900mg per week
 
Sustanon zit ik op....gemiddel 900mg per week

Ja, haha dat zou ruim genoeg moeten zijn.... moet je die testos niet periodiek afwisselen...ivm gewenning...?

Niet om lullig te doen, maar je weet 100% ZEKER dat je sth ECHT is??
 
Dont worry, ik weet zeker dat mijn sth goed is.
 
Sorry maar ik moet ff bumpen......

Er moeten meer mensen zijn die me advies kunnen geven...toch;)
 
een aantal maanden STH (6 mnd bv) met beetje test....?


Hiervoor gaan zonder twijfel, je wordt gewoon mooier en beter gespierd.
Van beide heb ik genoeg ervaring om te zeggen dat een kuur met hgh een veel mooier resultaat krijgt. Kan alleen aas niet tegenop. Je moet zoals je aangeeft wel wat langer kuren. Ik zou wel minimaal 500/750 testo in de week zetten en de hgh wat langer doortrekken als geld geen probleem is. T4 zou ik er ook bij nemen

Je kunt ze ook combineren werkt nog beter
 
zoek eens een paar kuurlogen op mss vind je daar je info wel .
 
een aantal maanden STH (6 mnd bv) met beetje test....?


Hiervoor gaan zonder twijfel, je wordt gewoon mooier en beter gespierd.
Van beide heb ik genoeg ervaring om te zeggen dat een kuur met hgh een veel mooier resultaat krijgt. Kan alleen aas niet tegenop. Je moet zoals je aangeeft wel wat langer kuren. Ik zou wel minimaal 500/750 testo in de week zetten en de hgh wat langer doortrekken als geld geen probleem is. T4 zou ik er ook bij nemen

Je kunt ze ook combineren werkt nog beter

Wat bedoel je met combineren...? Het idee met SHT is dat het tijdens die 6 maanden gecombineerd wordt met een vorm van Test.

Hoeveel T4 dan...? en hoe lang...opbouwen...afbouwen...?
 
als ik aan de sth ging zou het voor 20 weken zijn, met 2x 8 weken kuur met totaal verschillende middelen, eerst 8 weken massa , dan ff 4 weken alleen sth en miss wat igf en dan 8 weken andere middelen.
 
testo + tren + HGH + t4

t4 heb ik van 100 mcg naar 300 mcg gepakt, nu zit ik op 200, ik werd iets te droog ervan
 
wat beats zegt klopt even rust (aas) ertussen heb ik ook gedaan en nu weer er tegenaan
 
Ok Dus starten met STH icm een Testo, bijv 7 wk dan 2 weken geen test wel gewoon STH en daarna weer STH icm bijv trenb a? voor 7 weken, dan weer 2 weken geen as, en dan weer 7 weken variant Testo + STH

STH opbouwen van 2 naar 4 IU pd...?

Hoe veel weken T4?
 
hgh heb ik meteen gepakt op 5iu 7 dagen per week de eerste maand, daarna 5on 2 off, vanaf maart tot nu, tevens vanaf maart tot nu t4, als geld geen probleem is zou ik continue 5 iu pakken
 
Ok Dus starten met STH icm een Testo, bijv 7 wk dan 2 weken geen test wel gewoon STH en daarna weer STH icm bijv trenb a? voor 7 weken, dan weer 2 weken geen as, en dan weer 7 weken variant Testo + STH

STH opbouwen van 2 naar 4 IU pd...?

Hoe veel weken T4?

Wil je massa bouwen zou ik maar naar de 10iu gaan. 5iu is niet zo spannend
 
Back
Naar boven