XXL Nutrition

Massa kuur of STH??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1-24: 5iu hgh 5/7 (als je meer wil zetten doe je dat, dit is maar voorbeeld)
1-8: 750mg Test E
1-8: 400mg Deca
8-12: 50mcg IGF/dag in getrainde spieren.
12-20: 750mg Sustanon
12-20: 500mg Tren E

zo iets zou ik dan doen. hier moet je toch lekker lekker lekker op groeien!
 
wat doet die IGF nou precies...is toch ook een Nutricient pusher...?
 
Voor zover ik de post heb doorgenomen, heb ik gezien dat Delta T slechts een kuurervaring heeft van bijna zero!

Ik vind het dan buitengewoon onverstandig dat men adviezen geeft om HGH te gebruiken, zelfs in combi met hoge dosis test en/of andere AAS.

@Delta T, wat zijn je stat's? (gewicht, lengte, leeftijd, vet%)
Aan de hand van die gegevens (plus je kuurervaring die we al weten) kan men jou een beter advies geven.

1 ding weet ik wel zeker, dat is dat jij, gezien jouw kuurverleden, geen HGH nodig hebt om te realiseren wat je wilt. Als ik op basis van de info die ik nu over je wensen heb, gok ik dat jij al (redelijk) tevreden zult zijn met winstrol only.
 
idd, ik was eig ook niet echt tegen de topicstarter bezig hèhèhè

voor hem zou ik aanraden

500mg Test E
400mg Tren E

weekje of 8-10 en klaar
 
Dit is mijn kuur verleden.....voor zover je hier al van kan spreken.

1: Winstrol tabs 10 mg p/d + anavar 20 mg p/d
2: Winstrol 1 ml EOD + Masteron 1 ml # x p/w + turinabol 20 mg p/d.

Ben 185 cm
weeg 97 kg
en heb 8% vet.

Het is NIET zo dat ik aan de sth WIL, maar wil RONDERE spieren, het is nu al wel redelijk groot en droog maar ik mis die echte BOLLE RONDE spieren...

Vandaag mijn hulp gevraagd....
 
97kg,8% vet bij 1m85 is toch al nice volgens mij , zonder pic kan ik naturlijk niks zeggen maar als je met dat kuurverleden mijn voorgestelde kuur doet (500Test/400Tren) kom je gegarandeerd op 105 7-8% uit, nice toch ...
 
Dit is mijn kuur verleden.....voor zover je hier al van kan spreken.

1: Winstrol tabs 10 mg p/d + anavar 20 mg p/d
2: Winstrol 1 ml EOD + Masteron 1 ml # x p/w + turinabol 20 mg p/d.

Ben 185 cm
weeg 97 kg
en heb 8% vet.

Het is NIET zo dat ik aan de sth WIL, maar wil RONDERE spieren, het is nu al wel redelijk groot en droog maar ik mis die echte BOLLE RONDE spieren...

Vandaag mijn hulp gevraagd....

Je hebt een kuurverleden van niks. Ga de komende jaren maar eens echte kuren pakken en dan ga je als een beest groeien. De kuren die je hebt gehad stelt natuurlijk niets voor....
 
Ok, jullie zijn me aan het overhalen....

Maar KRIJG IK MET GEWONE KUREN OOK DIE RONDINGEN....?


En WAARMEE moet ik dan beginnen als 'ECHTE' kuur

10 of 12 weken Test ...(welke ester...snel of langzaam)????
en wat daarbij....? Ik wil GEEN deca.....

thanx guys....:D
 
16 weken test E 900 mg en 16 weken bold 500 mg hahahaha die ben ik nu aan het doen .zit in me eerste week
 
Sorry maar i dont get it...???
Heb hem al aangepast. Doelde daarmee te zeggen dat een aantal posts hierboven al een kuur advies gegeven is, vandaar de link. #24 + #26, Beast N°1.
 
OK duidelijk, maar ik wil graag zo veel mogelijk info van de ervaringsdeskundigen snap je...:D
 
delta wat is je leeftijd?
 
30 jaar...oud he
 
het klopt wat iedereen hier zegt dat je met gewoon aas nog een heel eind kunt komen, heeft iedereen volkomen gelijk in. Als ik in jou schoenen stond pakte ik er HGH bij, waarom, je wordt er mooier en harder gespierd van dan alleen met aas.
Indien je wel op je geld moest letten zou ik het zeker niet doen.

En laten we hier op de anabolen sectie wel eerlijk zijn , indien iederen niet op het geld hoefde te letten pakte we (bijna) allemaal HGH
 
Laatst bewerkt:
Alleen zou ik wel opbouwen, niet iedereen heeft geen last van sides.. Begin met 2 of 3 iu voor een maand ED, dan elke week 1 iu opbouwen tot gewenste hoogte 5/2. ( zou ik doen ivm het geld wat je er mee uitspaart, maakt geen ruk uit voor resultaat schijnt.. )

minimaal 6 maanden pakken, vanaf maand 3 een AS kuur erin omdat dan de STH optimaal werkt..
 
Die sides gaan vanzelf weer weg, nu nooit meer ergens last van.
 
Van horen zeggen is de CTS door te hoog doseren alleen weg te krijgen door dosis te verlagen endaarna weer langzaam te klimmen.. Volgens mij zijn het meer de uitzonderingen die er geen last van hebben.
 
Als ik al wat zou doen zou ik gaan voor de kwaliteit en niet te hoog doseren...
 
Back
Naar boven