Fitness Seller

Massa kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WannaBeBig

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
52
Waardering
0
wat zou de beste kuur zijn voor massa??

1.
week 1-8 250 mg equipose
week 1-8 500 mg sustanon

2.
week 1-6 35 mg dianabol p/d
week 1-8 500 mg sustanon

3.
week 1-8 400 mg deca
week 1-8 500 mg sustanon


please gimme some advice boys...........

thanx :help:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nr. 3 de laatste keer gedaan en ging er erg goed op vooruit. ( 7 kilo winst ) Zeker de krachtstoename was bijzonder goed.
 
Woon jij in Nieuwegein? daar woont een goeie maat van mij :D

ik zou afhankelijk van je gegevens..
kiezen voor 3 maar dan met d-bol erbij..
 
ik zou afhankelijk van je gegevens.. kiezen voor de derde maar dan met dbol erbij

deze lijkt me ook wel goed:

week 1:
-dbol 10 mg p/d
-deca 200mg

week 2:
-dbol 15 mg p/d
-deca 200mg

week 3:
-dbol 20 mg p/d
-deca 200mg
-sus 250mg

week 4:
-dbol 25mg p/d
-deca 200mg
-sus 250 mg

week 5-week 8
-deca 200mg
-sus 500mg

2 weken na laatste injectie clomid
 
ik zou de d-bol minimaal op 30mg gooien.. en dan gewoon 1 weekje op 20mg en dan naar 30mg..

de sus zou ik de hele 8 weken doen net als de deca.. en afhankelijk van de lichaamsgewicht, vet% en lengte zeg ik nix over de andere doseringen..
tenzij je ze geeft dan zal ik meer zeggen. :thumbup:
 
nou ja is toch netjes voor iemand van 1,78cm.. dan zou ik de deca op 400 gooien en de sus ook op 500mg gedurende de hele kuur...

dit is toch niet je eerste kuur?? als het je tweede is is het een leuk kuurtje..
 
inderdaad tweede kuurtje...eerste oral only dbol/stano, maar kreeg veel last van me tepels.....

dus ik doe nu wel heel erg voorzichtig, wil het liefst ook niet zo hoog gaan in de hoeveelheden.....
 
ga trouwens voor de eerste keer spuiten....maar wat voor alcohol heb ik daar nou precies voor nodig...? hoor daar steeds verschillende verhalen over...

gewoon een flesje medicinale alcohol?
 
Ik heb 2 weken geleden voor het eerst geinjecteerd!

Is eigenlijk best makkelijk. Je kunt gewoon alcohol 70 % halen bij de drogisterij of apotheek Ik heb de mijne bij het kruidvat gehaald. Haal ook katoene ,watjes pleisters en steriele gaasjes.

Succes !
 
Back
Naar boven