AndroidHealthClinic

Massa kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
841
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Hallo

Een vriend van mij wil jauari beginnen met een massa kuur liefst met korte esters waar je zoveel mogelijk massa mee pakt.
Zat zelf aan het volgende te denken

1/8 100mg ed test p
1/7 150mg ed nnp
1/8 hcg 500iu 2x pw

Daarna 4 dagen na laatste injectie 3 weken 50mg clomid.

(Oxy/dbol eventueel een toegevoegde waarde? Denk niet dat het veel zin heb als die al prop en nnp ga zetten. Bedoel meer van netto winst zal het niet veel uitmaken wat ik hier en daar lees. En voor kickstart hoeft het ook niet.

Wel had die vorige keer klein knobbeltje onder beide tepels . 500test met 50mg dbol(dbol te hoog achteraf) is na de kuur wel helemaal weg getrokken.

Wat vocht/vet maakt hem niet uit. Kan eventueel provi 50/75 mg bij genomen worden om het meeste vocht tegen te gaan? Als je 25mg per 250 test aanhou.
 
Klinkt goed. En als het hem om massa gaat kun je zeker nog oxy erbij doen als kicker.
Provi of mast ernaast lijkt me een aanrader ivm de A:E ratio.
 
Klinkt goed. En als het hem om massa gaat kun je zeker nog oxy erbij doen als kicker.
Provi of mast ernaast lijkt me een aanrader ivm de A:E ratio.

welke verkies je zelf mast of provi of maak het bij deze cycle niet uit? gaat voornamelijk om de A:E. Als de A:E goed is de kans op gyno ook kleiner toch?
 
Zou er provi naast slikken scheeld je toch weer prikken..
 
Tja npp krijg je wel last van hoor ik veel terugkomen van mensen die in de benen zetten.
 
Oxy is altijd lekker om erbij te doen
 
welke verkies je zelf mast of provi of maak het bij deze cycle niet uit? gaat voornamelijk om de A:E. Als de A:E goed is de kans op gyno ook kleiner toch?
Maakt niet heel veel uit; als je al veel ml's moet prikken kun je tabs kiezen.
 
Back
Naar boven