MuscleMeat

Massa kweken !!! 1m83 54kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zoveel bananen en je zult max 1x per week schijten, zijn 35 bananen per week:p

lol met 35 bananen per week schijt je nooit meer. OMFG
 
Ben nu begonnen en eet :
6u 10O Gr. Ontbijtgranen + appel
10u 4sneden volkoren brood met ham/salami
12u 8sneden volkoren br met ham/salami/kip
14u 2sneden volk.brood + banaan + halve liter chocomelk
16u30 4rijstkoeken +halve liter melk
Trainen
19u30 avondeten( pasta , rijst , vlees , patat ) daarna banaan
21u 500g magere yoghurt met suiker
 
geen yoghurt maar kwark.
 
Maar kwark lust ik niet Graag
 
Maar kwark lust ik niet Graag

Dan kan je beter niet aan BB beginnen, de meeste gezonde voeding is namelijk niet lekker maar daar moet je aan wennen.
 
Dat is het enige eh , alles behalve kwark
 


En weet je wel wat 150GR kippewit is ? Zijn ongeveer 15schellen, op 4 boterhammen ?

ik heb al eens 180 gr op 2 sneden brood gedaan :) (low carb dieet)
lekker dik boterhammetje was dat :D
wel wat boter op gedaan viel goed mee
 
Succes met eten, knap als je dat een week volhoudt. Ik ben bijna 20kg zwaarder, skinny as fok en zo de hele dag eten in die porties valt je zwaarder dan je denkt ;) Ik zou iets lager beginnen en opbouwen zodat je niet gedemotiveerd raakt. Personal opinion

En probeer de kwark met een smaak, niet die franse kwark. Die is nasty.

Tevens heeft bij mij Lean Gain, 3x 3scoops perdag de eerste 6 weken 6kilo opgeleverd. Maak fotos, want volgens mij maak jij als je serieus bezig gaat sick progress
 
Laatst bewerkt:
Magere kwark moet je gewoon leren eten. Eerste keer is het vies en wordt steeds lekkerder en na een tijdje kost t je geen moeite meer.
 
Magere kwark moet je gewoon leren eten. Eerste keer is het vies en wordt steeds lekkerder en na een tijdje kost t je geen moeite meer.

AMEN. Tip: meng wat melk door je kwark, dan wordt het net zo dun als yoghurt en kun je het wat makkelijker naar binnen werken.
 
quote : 'voedingsschema/shakes'


sinds wanneer zijn ''shakes'' geen voeding meer dan?
 
Goede input man!

Daar vroeg de persoon al niet meer om hulp, maar toch best triest dat je helemaal mijn post geschiedenis gaat zoeken en dan nog je eigen post niet van betere kwaliteit kan doen laten lijken. Nice life brah
 
Ik gooi altijd honing door men kwark echt fijn!
 
Ik gooi mn kwark gewoon in een grote maatbeker en kap er 500 ml melk bij en mixen maar
 
Daar vroeg de persoon al niet meer om hulp, maar toch best triest dat je helemaal mijn post geschiedenis gaat zoeken en dan nog je eigen post niet van betere kwaliteit kan doen laten lijken. Nice life brah
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:):)
 
Ben nu begonnen en eet :
6u 10O Gr. Ontbijtgranen + appel Gooi hier nog een eiwitbron bij! eitje of 2 met een halve liter magere melk.
10u 4sneden volkoren brood met ham/salami hoeveel gr ham/salami? Pak als richtlijn ongeveer 100gr
12u 8sneden volkoren br met ham/salami/kip same als hierboven, is wel een grotere maaltijd, dus ga hier maar gerust naar de 150 a 200 gr of gooi er nog wat noten bij
14u 2sneden volk.brood + banaan + halve liter chocomelk dit is een slechte maaltijd imo, bijna alleen carbs, gewoon volkoren brood, weeral wat beleg erop en noten
16u30 4rijstkoeken +halve liter melk maak hier eens een degelijke maaltijd van om op te trainen. Pasta/rijst en vlees en als dessert kan je dan die rijstkoeken met melk eten/drinken
Trainen
19u30 avondeten( pasta , rijst , vlees , patat ) daarna banaan oke, als het maar veel is
21u 500g magere yoghurt met suiker kwark in de plaats nemen, met wat zoetstof en fruit erdoor heen desnoods.
Voila, mijn visie over je voedingsschema, maar het ziet er niet zoo slecht uit hoor. Uitgerekend hoeveel kcals je er voedingsschema is??
 
Tnx voor alle reacties , , waar kan ik kwark kopen dan want ken dat niet en in bv Delhaize vind ik enkel magere yoghurt of magere platte kaas in potten
 
Ik haal het altijd bij de aldi, vind ik de lekkerste en volgens mij veel met mij. Maar elke supermarkt heeft het wel dacht ik
 
Back
Naar boven