XXL Nutrition

MASSA oefeningen voor de biceps? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Miketyson

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2010
Berichten
398
Waardering
18
Lengte
1m80
Massa
56kg
Vetpercentage
38%
Momenteel doe ik elke week de concentration curl (4 sets) en de biceps curl met dumbbells (3 sets) zie afbeelding onderaan: [Link niet meer beschikbaar]

Zijn dit goede oefeningen voor de biceps, als je massa wilt?
Zal ik er nog een oefening bij gooien?
 
Momenteel doe ik elke week de concentration curl (4 sets) en de biceps curl met dumbbells (3 sets) zie afbeelding onderaan: [Link niet meer beschikbaar]

Zijn dit goede oefeningen voor de biceps, als je massa wilt?
Zal ik er nog een oefening bij gooien?

Eén?

Je hebt nog maar twee oefeningen. Als je echte massa wilt moet je toch voor 5 oefeningen gaan hoor ...
 
weet niet hoe vaak je je biceps pakt in de week? Als je ze 1 keer per week pakt zou ik 3 oefeningen pakken. Als je ze 2 keer per week pakt 3.

Veel gewicht weinig herhalingen als je massa wilt. 6 of 8 reps zou ik doen.

Je kan ook die Z-stang pakken en dan breek pakken ipv smal. Die voel ik altijd ****in' erg.

Succes.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Eén?

Je hebt nog maar twee oefeningen. Als je echte massa wilt moet je toch voor 5 oefeningen gaan hoor ...

5 oefeningen biceps? op zo'n kleine spiergroep? lijkt me niet echt slim toch?
 
weet niet hoe vaak je je biceps pakt in de week? Als je ze 1 keer per week pakt zou ik 3 oefeningen pakken. Als je ze 2 keer per week pakt 3.
Veel gewicht weinig herhalingen als je massa wilt. 6 of 8 reps zou ik doen.

Je kan ook die Z-stang pakken en dan breek pakken ipv smal. Die voel ik altijd ****in' erg.

Succes.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------



5 oefeningen biceps? op zo'n kleine spiergroep? lijkt me niet echt slim toch?

Das toch hetzelfde
 
Nee is niet hetzelfde. Als hij ze op maandag en vrijdag pakt. En hij pakt dan 3 oefeningen per training. Dan hebben z'n bceps toch rust gehad een paar dagen.

5 oefeningen biceps op 1 trainingsdag is veel te veel... dat bedoelde ik...

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

haha oh sorry zit verkeerd te lezen. Dat krijg je als je onder je werk zit te kloten...

ik bedoel 2 oefeningen als hij ze 2x per week pakt. en 3 als hij ze 1 keer per week pakt...

excuus. ben aan weekend toe ;-)
 
Eén?

Je hebt nog maar twee oefeningen. Als je echte massa wilt moet je toch voor 5 oefeningen gaan hoor ...

5 Oefeningen x3 sets voor biceps? Dat is een beetje te veel van het goede. 3 Is meer dan genoeg.
 
wat een debiele adviezen weer... 5 oefeningen voor biceps? oke man...

@ TS:
ZWARE barbell curls, zware dumbbell curls... en doe af en toe ook eens cable curls oid.
3 oefeningen voor biceps is de max vind ik.

Hoe zit het met wat je eet op een dag? Je bent nog erg licht namelijk. Wat eet je op een dag?
 
5 Oefeningen x3 sets voor biceps? Dat is een beetje te veel van het goede. 3 Is meer dan genoeg.

Ja bedankt voor de tips

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

wat een debiele adviezen weer... 5 oefeningen voor biceps? oke man...

@ TS:
ZWARE barbell curls, zware dumbbell curls... en doe af en toe ook eens cable curls oid.
3 oefeningen voor biceps is de max vind ik.

Hoe zit het met wat je eet op een dag? Je bent nog erg licht namelijk. Wat eet je op een dag?

Im working on it ;)

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Ik train de biceps 2x per week
Ik voeg de cable curls erbij

Dan heb ik dus de concentration curl, de cable curls, en de biceps curl met dumbels.

Alleen die 3 oefeningen lijken zo veel op elkaar, het is misschien wel een domme vraag maar heeft het wel nut om van ieder oefening 3 sets te doen?
Anders kan je net zo goed 9 sets van concentration curl uitvoeren....
 
Ik zou toch echt minstens 25 oefeningen kiezen om alle biceps koppen van alle kanten maximaal tot groei te dwingen hoor.
Minstens 3x/week minimaal 100 sets/1000 herhalingen. :thumb:


Of:
2x/week zware compounds en basisoefeningen voor de rug/lats (bent over rows, chin ups/pull ups/pull downs, cable rows) 8-15 sets.
En dan daarna zware basis oefeningen voor de biceps (barbell/dumbbell curls, staand/zittend/incline/Preacher/Scott curls) 5-7 sets.

P.s. kies liever voor de tweede optie. ;)
 
imo 2 zware oefeningen al goed!
en vergeet die gay ass EZ-bar curl :S
gewoon rechte stang pakken, vol gooien en 4 zware sets van 6 reps.
daarna nog 4 sets dumbbell hammer curls erg heavy gaan en dan gaan ze groeien ;)
 
Met chinnen train je ze ook,
en ik zou gewoon 2 oefeningen doen 1met stang en 1met dumbbells
varieer gewoon met aantal herhalingen
 
Momenteel doe ik elke week de concentration curl (4 sets) en de biceps curl met dumbbells (3 sets) zie afbeelding onderaan: [Link niet meer beschikbaar]

Zijn dit goede oefeningen voor de biceps, als je massa wilt?
Zal ik er nog een oefening bij gooien?

Als je meer massa wil zal je moeten beginnen met eten:

Stats: 1m83 65kg 5% .......-65kg en 5% is wel erg weinig he......je eet dus niks

Past ook niet echt bij de rest:

Leeftijd: 21
Geslacht: M
 
ik heb voor armen meestal 1 aparte dag en dat werkt fenomenaal

- barbell curls 5 sets 12 reps
- incline dumbbell curls 5 sets 12 reps
- machine curls 5 sets 12 reps
- dan bij die cable machine met die 2 hanvatten een soort back double biceps beweging maken
- hammer curls

en dan nog 5 oefeninge triceps
 
Het martin, jij ook hier? Is dat niet een beetje voorbarig 8kg erbij en droger worden..
 
3 oevening en 2 x per week bijv.

bijv 1ste x Arm curl , Biceps Curls , Stang

andere x bijv Concentration Biceps , Hammer curl supersetje stang en bicep curl bijv

ik zou zowizo wel paar x hammer pakken
 
Ik zal je een oefening geven die je niet alleen meer massa geeft op de biceps, maar overal!
Het heet eten, en het is best moeilijk. Sommige mensen hebben maanden nodig om het onder de knie te krijgen, en sommigen lukt het van hun hele leven niet.
Doorgaans werkt het als volgt;
Je bereidt een maaltijd, en dan komt het echte werk 'eten' genoemd. Afhankelijk van de bereidde maaltijd pak je een mes/vork/lepel/etc. En daar ga je. Je haalt het voorwerp met een gedeelte van de bereidde maaltijd naar je toe, en je stopt het in je mond. Vervolgens kauw je, mits dit nodig is, totdat je het kan doorslikken. En zo ga je door tot de hele maaltijd is weggewerkt.

Succes!
 
  • Like
Waarderingen: h87
Ik zal je een oefening geven die je niet alleen meer massa geeft op de biceps, maar overal!
Het heet eten, en het is best moeilijk. Sommige mensen hebben maanden nodig om het onder de knie te krijgen, en sommigen lukt het van hun hele leven niet.
Doorgaans werkt het als volgt;
Je bereidt een maaltijd, en dan komt het echte werk 'eten' genoemd. Afhankelijk van de bereidde maaltijd pak je een mes/vork/lepel/etc. En daar ga je. Je haalt het voorwerp met een gedeelte van de bereidde maaltijd naar je toe, en je stopt het in je mond. Vervolgens kauw je, mits dit nodig is, totdat je het kan doorslikken. En zo ga je door tot de hele maaltijd is weggewerkt.

Succes!

hahaha klootzak xD
 
Ik zal je een oefening geven die je niet alleen meer massa geeft op de biceps, maar overal!
Het heet eten, en het is best moeilijk. Sommige mensen hebben maanden nodig om het onder de knie te krijgen, en sommigen lukt het van hun hele leven niet.
Doorgaans werkt het als volgt;
Je bereidt een maaltijd, en dan komt het echte werk 'eten' genoemd. Afhankelijk van de bereidde maaltijd pak je een mes/vork/lepel/etc. En daar ga je. Je haalt het voorwerp met een gedeelte van de bereidde maaltijd naar je toe, en je stopt het in je mond. Vervolgens kauw je, mits dit nodig is, totdat je het kan doorslikken. En zo ga je door tot de hele maaltijd is weggewerkt.

Succes!
:lol:
 
Ik zal je een oefening geven die je niet alleen meer massa geeft op de biceps, maar overal!
Het heet eten, en het is best moeilijk. Sommige mensen hebben maanden nodig om het onder de knie te krijgen, en sommigen lukt het van hun hele leven niet.
Doorgaans werkt het als volgt;
Je bereidt een maaltijd, en dan komt het echte werk 'eten' genoemd. Afhankelijk van de bereidde maaltijd pak je een mes/vork/lepel/etc. En daar ga je. Je haalt het voorwerp met een gedeelte van de bereidde maaltijd naar je toe, en je stopt het in je mond. Vervolgens kauw je, mits dit nodig is, totdat je het kan doorslikken. En zo ga je door tot de hele maaltijd is weggewerkt.

Succes!

+3121243438204
he's right u know
 
Back
Naar boven