MuscleMeat

Massa op armen!

Bezoekers in dit topic

Titovgl

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2014
Berichten
58
Waardering
3
Lengte
1m74
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Goedemiddag DBB's

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik veel massa rond mn Big Guns krijg(Bi's/Tri's) ?
Straight bar curl voor massa en Hammer curls voor wijdte heb ik gelezen?
Wat is het beste voor massa op je armen?
 
Een goed voedingsschema wil wel eens helpen...
 
Een goed voedingsschema wil wel eens helpen...

nogal 'voor de hand' liggend :p


OT
ik sprak een poos terug met een champ die mij vertelde dat hij achterliggende spieren aan het begin van de training doet, dan ben je namelijk nog vol met energie en kun je maximaal aandacht geven om de achterstand kleiner te maken
 
eupora schijnt hier goed in te zijn..
en wie is deze kloon boven mij nou weer ?!
 
Goedemiddag DBB's

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik veel massa rond mn Big Guns krijg(Bi's/Tri's) ?
Straight bar curl voor massa en Hammer curls voor wijdte heb ik gelezen?
Wat is het beste voor massa op je armen?

Vertel me eens hoe je wijdte en "massa" apart kan trainen? Volgens mij kon een spier alleen groeien of krimpen..
 
Weighted Chin-ups, EZ-Bar Curl , BB Curl.
Hammers spreek je trouwens meer je onderarm met aan, maar is op zich wel goede oefening.
 
Goedemiddag DBB's

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik veel massa rond mn Big Guns krijg(Bi's/Tri's) ?
Straight bar curl voor massa en Hammer curls voor wijdte heb ik gelezen?
Wat is het beste voor massa op je armen?

wijdte.. ? hoe zie jij het voor je om je bicep in de wijdte te laten groeien dan.

hammer curl pak je je brachioradialis mee. het is wel zo dat als die goed ontwikkeld is, je bicep als het ware wat hoger komt te liggen waardoor hij groter oogt.

voor massa op je armen zou ik gewoon curlen en eten. hammers kan je er evt. wel in gooien ja, als jij ze fijn vind moet je t niet laten hé.
 
21'en, ik hoor van alle beachboys met 35cm guns dat je daardoor echt mega armen krijgt!
 
21'en, ik hoor van alle beachboys met 35cm guns dat je daardoor echt mega armen krijgt!

Dat schiet op want mijnes zijn 38cm in omtrek :D(aangespannen)
 
Laatst bewerkt:
21'en, ik hoor van alle beachboys met 35cm guns dat je daardoor echt mega armen krijgt!

Dat schiet op want mijnes zijn 38cm in omtrek :D(aangespannen)

:roflol: ..35cm "guns" ..:roflol: ..mega armen..:roflol:

..yup, typisch beachboy praat

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

OT
ik heb afgelopen jaar nog wat massa erbij kunnen pakken door 'seated incline dumbbell curls' te doen, die deed ik ervoor namelijk zelden dus had juist op dat gebied nog wat te winnen

ook van bpac (IFBB-Pro Ben Pakulski) kun je veel leren over diverse trainingsmethoden, check zn youtube kanaal anders even
 
Sinds ik curl met het incline bankje maak ik de gainz van mn leven.
 
Back
Naar boven