Fitness Seller

massa verlies bij cardio? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GZHN

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2008
Berichten
2.336
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
Ik wil graag cardio toevoegen aan mijn schema, ik train nu 3 tot 4 dagen in de week en wil graag bij elke trainingsdag een stukje rennen op de lopendeband met het doel om een beetje vet te verliezen op mn buik voor een strakke sixpack.
Is er kans op massaverlies hierbij?
 
Ik wil graag cardio toevoegen aan mijn schema, ik train nu 3 tot 4 dagen in de week en wil graag bij elke trainingsdag een stukje rennen op de lopendeband met het doel om een beetje vet te verliezen op mn buik voor een strakke sixpack.
Is er kans op massaverlies hierbij?

beetje inlezen pik, beetje nutteloze vraag.

tuurlijk verlies je massa, het kan minimaal wezen of je hebt zo de genen ervoor of je heb zo weinig massa dat je niks verliest.

gewoon ff inlezen
 
Das ook zo'n punt waar ik bij vastzit, ik wil heus ook wel wat vet kwijt,zeker omdat ik boven de 25 zit. Ik denk dat ik nu 27 ofzo ben, maar ik durf niet lopen omdat ik vrees dat ik dan zal inboeten op wat ik heb
 
Das ook zo'n punt waar ik bij vastzit, ik wil heus ook wel wat vet kwijt,zeker omdat ik boven de 25 zit. Ik denk dat ik nu 27 ofzo ben, maar ik durf niet lopen omdat ik vrees dat ik dan zal inboeten op wat ik heb

boven de 25% is echt not done, geloof me ik heb daar ook op gestaan, je gaat er gewoon beter uitzien en dat beetje massa dat je verliest moet je echt voor lief nemen.
 
ok thx man, ik dacht al eens om misschien dan na elke training (kga nu vijfmaal in de week) zo'n 15 a 20 minuten op de band te staan ??? welliswaar via de 1 minute step/1 minute run manier want ik heb maar 1 long :(....Is dit een goeie aanpak of zou ik maar beter driemaal in de week dat doen ??
 
afvallen

Je begint pas vet te verbranden na 20 á 30 minuten
 
a shit, toch bedankt, kom ik al heel wat verder mee. Hoelang moet ik dit dan aanhouden na die twintig minuten indien ik het gestaag wil doen ???
 
cardio

Voor een nuttige cardio sessie na de krachtraning zul je minimaal tussen de 30 á 45 minuten bezig zijn met cardio voor enig effect.

Succes Groeten Nick
 
ok thx ga ik zeker eens uitproberen dan
 
Voor een nuttige cardio sessie na de krachtraning zul je minimaal tussen de 30 á 45 minuten bezig zijn met cardio voor enig effect.

Succes Groeten Nick

Wanneer je een intensieve krachttraining hebt gehad zul je eerder beginnen met effectief vet verbranden. De tijden die jij noemt zijn meer de standaard voor een normale cardiosessie op lage/gemiddelde intensiteit zonder krachttraining vooraf.
 
Voor een nuttige cardio sessie na de krachtraning zul je minimaal tussen de 30 á 45 minuten bezig zijn met cardio voor enig effect.

Succes Groeten Nick

intensieve cardiosessies van zon 20min zijn dan ook plenty effectief hoor.
 
Ik ben van mening dat, wanneer je er intensieve KT bij blijft doen, het aandeel spiermassa dat verloren zal gaan erg minimaal is. Je kan voor de zekerheid ook nog bcaa's of eaa's pakken voor/tijdens de cardio. Ik zou me er in ieder geval niet al te druk om maken en daarnaast; wat heb je als bb'er zijnde aan al die spiermassa als er een pak vet bovenop ligt
 
Voor een nuttige cardio sessie na de krachtraning zul je minimaal tussen de 30 á 45 minuten bezig zijn met cardio voor enig effect.

Succes Groeten Nick

bullshit,

ik zou wel een half uur na je KT cardio doen, je kan altijd beginnen met fietsen en dan hoef je niet eens de pleuris te fietsen gewoon op een lekker tempo een half uurtje fietsen, beetje conditie opbouwen en dan uitbreiden na intenser niet zozeer langer en weer als je conditie heb hoef je niet zozeer je eigen kapot te cardioen.

gangbaar is 3x per week 20-30 minuten per keer cardio te doen.

immers je verbrand meer aan KT dan aan cardio, normaal gesproken verbrand je bij cardio rond de 300 kcal bij krachttraining kan het oplopen tot boven de 1000, je KT kan je ook anders aanpakken door meer cardio gericht KT te gaan doen het zogenaamde droog trainen.
 
Indien men bijvoorbeeld touwtje spring er zou bijdoen ipv fietsen of lopen, moet dat dan ook zo'n 20 minuten gedaan worden of mag dat ietsje minder ??
 
Stevig wandelen 2x daags op een lege maag Spade.

verhoog je eiwit iets en verlaag je koolhydr. inname.
 
Back
Naar boven