MuscleMeat

massa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AAJ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
675
Waardering
0
welke producten zijn lekker, gemakelijk mee tenemen, en zeer geoed voor een massa dieet.
ik probeer namelijk wat meer massa tekrijgen door wat meer te eten maar hoe dom het ook klinkt ik ben niet gek op bruin brood nog beter gezegt ik krijg het mn strot niet door dus is hier een alternatief voor??? ik zat zelf te denken aan ontbijtkoek of volkorencrackers.
het moet iets zijn wat je makkelijk mee kunt nemen, en zo ff tussendoor op kunt eten.
 
Drink yoghurt's zijn handig en bevatten ongeveer alles wat je nodig hebt. Tijdens een massa dieet geen probleem.
En broodjes gezond met gehakt (préparé americain voor de Belgen) dat soort dingen zijn lekker , neem je snel mee en vormen altijd een complete maaltijd met alle macro nutriënten die je nodig hebt.
Als je de mogelijkheid hebt om te koken of je hebt een microgolf op het werk kan je van die bakjes bami goreng etc.. halen 5 minuutjes erin en klaar en zit ook vrij veel eiwit in.
Klaarmaakgerechten zijn niet zo slecht, zolang je nog andere dingen eet die het vitaminen, EFA en mineralen tekort op kunnen vangen.
Koude schotels, ook handig bv. gekookte aardappels gemengd met vetarme slasaus en gekookte kip maak je dan klaar de dag ervoor en neem je mee in bakjes.

Het is vooral een kwestie van plannen, altijd voeding bij je hebben wanneer je van huis bent. Zelfs 'ongezonde' voeding zoals Mc Donalds is nog altijd véél beter dan niet eten.
 
dacht dat je de kant en klaar maaltijden juist moest vermijden vanwege de vele vetten die er in zitten?

in ieder geval weer bedankt voor je informatie admin ben weer wat wijzer geworden.
 
Tja vetten, je hebt ze ook nodig en idd er zitten wel wat verzadigde vetten in, maar je hebt het hier over een bulk/massa dieet niet over een cut/fatloss diet.
 
ja dat is waar eerst maar wat kiloos er bij en dan maar weer zien.
 
Bij mijn massa dieet bezoek ik 1x/dag een fast food restaurant (McD, BK, KFC, de chinees o.i.d), verder zijn MRP's en wat weight gainers soms ook wel handig en wat T al zei is ook een erg goed idee en dat doe ik ook regelmatig.
 
bruine boterhammen met pindakaas, ei, kipfilet etc. Flesjes met melk, weightgainers...
 
Gewoon van te voren je maaltijden maken, in een tupperware bakje stoppen en in demagnetron, indien aanwezig. Neem zelf altijd zilvervlies rijst, met kipfilet en een lekker kerriesausje, met champignons. Moet wel te eten zijn natuurlijk.:D
 
Bunkeren!!! Alles smorgen klaar maken, dan heb je altijd eten, en is er dus vrijwel geen reden om te skippen. Just eat!

The diference between a bodybuilder and a hge bodybuilder is food. For the regular one, food is a luxuary, for the huge one it is a JOB! :D
 
hehe :) voelt soms idd als een baan al dat voedsel klaarmaken.
 
Je voeding is gewoon het grootste deel van je resultaten... (75-80%!!). Groei je niet meer...kijk dan daar als eerste naar!
 
Originally posted by -Ma3stro-
hehe :) voelt soms idd als een baan al dat voedsel klaarmaken.

Moet 's ochtends echt een stuk vroeger op staan dan ik vroeger deed om al die boterhammen te smeren :( Maar ja je moet er wat voor over hebben he :D
 
Originally posted by Bandiet


Moet 's ochtends echt een stuk vroeger op staan dan ik vroeger deed om al die boterhammen te smeren :( Maar ja je moet er wat voor over hebben he :D

haha, ja ik ook, zit nog op school, en dan haal je je gigantische bak brood tevoorschijn, en je klasgenoot een zakje met 1 sneetje :D Krijg wel opmerkingen van: je moet bijna aparte rugtas voor je eten meenemen enzo.. :D
 
Originally posted by DarkLegion


haha, ja ik ook, zit nog op school, en dan haal je je gigantische bak brood tevoorschijn, en je klasgenoot een zakje met 1 sneetje :D Krijg wel opmerkingen van: je moet bijna aparte rugtas voor je eten meenemen enzo.. :D

Waar zit je op school? :D
 
Heb ik nog sterker meegemaakt. Tijdens een van mijn pauzes kwam een Italiaanse chauffeur binnen die eens verlekkerd mijn broodbak bekeek en er vervolgens een paar sneetjes uithaalde!

Hij dacht dat het een gemeenschappelijke broodtrommel was......ik heb hem er ook maar een koffie bijgehaald :D
 
ghehehe tsja je moet er wat voor over hebben om groot te worden :D
 
IDD, maar het wordt wel vervelend als je dag in, dag uit de opmerking krijgt of je vanavond moet overwerken....of dat je voor de rest van de week al hebt gesmeerd.


Hahaha, leuke grap jongens!:yawn:
 
Meeste graanrepen zit gigantisch veel suiker in... beter dan niets, maar als het ff kan zou ik voor wat anders kiezen.

Op school zitten ze me ook altijd raar aan te kijken.
Hier een kleine greep uit de meest gehoorde uitspraken:

" Wat doe jij nou... je hebt net al 6 boterhammen gegeten?! "
" Ja hoor 2 grote broodtrommels!!! "
" Je bent echt niet goed wijs, je wordt zo gigantisch dik "
" Waaat? 3 liter water op een dag?? "
" Hoezo drink jij geen koffie ? "
" Drink jij geen frisdrank? "

Je leert er mee leven. Nu na 9 maand ben ik al heel wat gewend, en boeit me allemaal niets meer.

Uitspraken van m`n ouders laat ik liever achterwege :p
 
Weet je... als belg zit die pindakaas me niet zo lekker, kvind het nogal droog... alternatieven hiervoor?
 
Back
Naar boven