MuscleMeat

Massa

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinvG

Novice
Lid geworden
22 jun 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
57kg
Hallo,

Ik ben een jaar geleden begonnen met sporten. Ik sport ong 3 tot 4 keer en werk daarnaast 2 tot 3 dagen in een magazijn. Woog ong 52 kilo. Na een jaar sporten nu ongeveer 57 (het schommelt nog al). Ik heb een atletisch bouw en ben droog, te droog. De spieren zie je goed maar zou er graag een laagje over krijgen.

Heb een snelle stofwisseling dus kan maar blijven eten. Ik gebruik naast het sporten Mass perfection zodat balans tussen koolhydraten en eiwitten.

Mijn vraag is wat kan ik het beste doen? Ik ben van plan Pure Mass te halen om wat aan te komen. Ben er alleen nog niet uit welk merk het beste resultaat gaat geven. Daarnaast wil ik misschien gaan bulken omdat ik zo droog ben. Is dit slim? En voor hoelang? Graag wat meer informatie over het bulken.

Gr.
 
Is dit niet al eens gepost geweest.

Zelfde antwoord dan:

Haal je kcals uit echte voeding,niet uit die weight gainer rommel.

Of maak zelf je weight gainer als je er persé één wil. houvermoutpoeder of rijstpoeder met wheypoeder en eventueel mct olie.

Maak eens een deftig voedingsschema,daar valt meer mee te behalen dan met weight gainer crap.

Bulken = meer eten dan je verbruikt. begin met 250 kcal boven je dagelijkse behoefte. indien dit niet genoeg is nog eens 250 kcal ervij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven