MuscleMeat

Massage of een dag herstellen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vond de massages onaangenaam pijnlijk, maar het helpt wel. Daarna ontspande de benen beter, waardoor de rekoefening ook weer beter ging. Het geeft het gevoel meer ruimte in de spier te hebben.
Kan ook ontspanning nav pijnrespons zijn.
 
Kan ook ontspanning nav pijnrespons zijn.
Dank je wel voor je reactie. Ik heb twee bodybuilders in mijn praktijk die hetzelfde ervaren. Zij zeggen dat ze verder niets gebruiken maar weet niet of dat echt zo is maar zweren wel bij een sneller herstel na een massage van rug benen, pectoralis major (Grote borstspier) met guasha kan behoorlijk pijnlijk zijn, je ziet er daarna ook niet uit (rood) maar het herstel is fenomenaal. Goede sportmassage is altijd goed.
 
Nice. De grootste spiergroepen binnen een dag hersteld. Ik ben een en al oor.
Je snapt ook dat je je niet iedere dag kunt laten masseren, kostenplaatje te hoog voor. Echter net voor een wedstrijd of wanneer je schema is aangepast en de oefeningen zwaarder worden zou je dit kunnen overwegen. Of je moet geld genoeg hebben ofcourse
 
Ik laat mijn vriendin altijd met een deegroller over mijn lats gaan voor die extra brede rug
Is ook een oplossing inderdaad echter weet je vriendin waar de spier zit? Wanneer dat niet is kun je een blessure oplopen.
 
Galen bedoelt of er enig wetenschappelijk bewijs is dat het masseren werkt en doet wat jij beweert dat het doet.
Ik denk dat dat voor eenieder anders is.. De ene heeft baat bij een fysiotherapeut voor een blessure de ander naar een chiropractor. Wie of wat beter is vind ik niet belangrijk. Wat jouw lichaam nodig heeft dat ervaart eenieder anders.
 
Wat is jou doel met dit topic ? Ik voel ergens toch stiekem dat je reclame aan het maken bent voor je business.

On topic momenteel last van menne poot helemaal water enzo. Het is sowieso diep tissue aangezien ik er gister met een naald in heb zitten steken. Valt dit ook weg te masseren ?
Jammer dat je denkt dat ik voor reclame ga, integendeel. Ik kan het beste met jullie sporters in gesprek gaan om te kijken wat er nodig is. Ik onderzoek. Heb het druk genoeg in mijn praktijk by the way.
 
Jammer dat je denkt dat ik voor reclame ga, integendeel. Ik kan het beste met jullie sporters in gesprek gaan om te kijken wat er nodig is. Ik onderzoek. Heb het druk genoeg in mijn praktijk by the way.
Hoeveel kost zo een massage van een uurtje?
 
45 maar mag geen reclame maken dus doe ik dat ook niet.
 
Zolang men het herstel kan bespoedigen met steroïden, wekken krachtsporters de indruk te lui te zijn om op zoek te gaan naar alternatieven. Training en voeding kost ook wel redelijk wat aandacht. Maar was hier pasgeleden hetzelfde met een koud water bad, en herstellen. Men is bang dat men krimpt.:D
 
Zolang men het herstel kan bespoedigen met steroïden, wekken krachtsporters de indruk te lui te zijn om op zoek te gaan naar alternatieven. Training en voeding kost ook wel redelijk wat aandacht. Maar was hier pasgeleden hetzelfde met een koud water bad, en herstellen. Men is bang dat men krimpt.:D
Vertel daar eens meer over svp. Dompelbad etc. Mijns inziens ontstaat er dan een verkramping van je spieren. Geeft dat een spoedig herstel? Ik sluit niets uit!
 
Ik denk dat dat voor eenieder anders is.. De ene heeft baat bij een fysiotherapeut voor een blessure de ander naar een chiropractor. Wie of wat beter is vind ik niet belangrijk. Wat jouw lichaam nodig heeft dat ervaart eenieder anders.
:needle:
Werkt bij iedereen
 
45 maar mag geen reclame maken dus doe ik dat ook niet.
Wat een bullshit. Je probeert gewoon een product te verkopen. Boeit mij verder niet trouwens.
 
Back
Naar boven