AndroidHealthClinic

Massage of een dag herstellen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

John.

Cool Novice
Lid geworden
26 feb 2020
Berichten
32
Waardering
9
Lengte
1m81
Massa
78kg
Vetpercentage
20%
Dames en heren, ik ben benieuwd hoe jullie denken over het volgende:
De sport fitness cq bodybuilding heeft me altijd gefascineerd. Dit omdat je discipline nodig hebt zowel in training als in voeding. Als sportmasseur ervaar ik dat veel sporters geen of nauwelijks rustmomenten inbouwen. Een sportmassage bijvoorbeeld is goed voor een sneller herstel van de opgebouwde spierspanning waarop je bij wijze van spreken een dag later nog beter aan de workout kunt beginnen. Hoe zit dat bij jou? Groet John
 
hoe werkt dit?
 
Eiwitten innemen voor herstel. AAS om sneller te herstellen. Massage voor het lekkere gevoel.
 
Ano_05072020 kan je hier meer over vertellen. die heeft de strepen in zijn quads laten masseren.,
 
Dames en heren, ik ben benieuwd hoe jullie denken over het volgende:
De sport fitness cq bodybuilding heeft me altijd gefascineerd. Dit omdat je discipline nodig hebt zowel in training als in voeding. Als sportmasseur ervaar ik dat veel sporters geen of nauwelijks rustmomenten inbouwen. Een sportmassage bijvoorbeeld is goed voor een sneller herstel van de opgebouwde spierspanning waarop je bij wijze van spreken een dag later nog beter aan de workout kunt beginnen. Hoe zit dat bij jou? Groet John
Is daar ook evidence voor?
 
Wat bedoel je precies?
 
Eiwitten innemen voor herstel. AAS om sneller te herstellen. Massage voor het lekkere gevoel.
Verwacht niet dat de massage voor het lekkere gevoel is. Deep tissue is best pijnlijk
 
Massages doe ik enkel voor de happy ending. Liever niet door een vent.
 
Massages doe ik enkel voor de happy ending. Liever niet door een vent.
Jouw keuze en dat is prima echter is dat niet mijn vraag.
 
Jouw keuze en dat is prima echter is dat niet mijn vraag.
Grapje man. Antwoord op je vraag: ik neem inderdaad weinig rust, train vrijwel dagelijks. Wel train ik volgens een splitschema, dus krijgen m'n spiergroepen voldoende rust, hooguit m'n CNS wellicht niet. (Ligt ook aan hoe en wat ik train.)
Verder zijn voeding, slaap en AAS de key.
 
titel: massage of een dag herstellen

dus wanneer jij mij masseert ben ik de dag erna weer hersteld?

nogmaals, hoe werkt dit?
 
Grapje man. Antwoord op je vraag: ik neem inderdaad weinig rust, train vrijwel dagelijks. Wel train ik volgens een splitschema, dus krijgen m'n spiergroepen voldoende rust, hooguit m'n CNS wellicht niet. (Ligt ook aan hoe en wat ik train.)
Verder zijn voeding, slaap en AAS de key.
Oke thx AAS Kende ik niet
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
titel: massage of een dag herstellen

dus wanneer jij mij masseert ben ik de dag erna weer hersteld?

nogmaals, hoe werkt dit?
Nou dat hangt af van jou workout en spiergroepen die je hebt getraind. Benen rug zeg ik ja. Wie van jullie kent guasha? Dit is een massage vorm die inderdaad snel herstelt. Maar je bent welkom natuurlijk. Ik ben aan het onderzoeken wat ik als masseur kan betekenen voor de sport.
 
Nou dat hangt af van jou workout en spiergroepen die je hebt getraind. Benen rug zeg ik ja. Wie van jullie kent guasha? Dit is een massage vorm die inderdaad snel herstelt. Maar je bent welkom natuurlijk. Ik ben aan het onderzoeken wat ik als masseur kan betekenen voor de sport.

Nice. De grootste spiergroepen binnen een dag hersteld. Ik ben een en al oor.
 
Wat is jou doel met dit topic ? Ik voel ergens toch stiekem dat je reclame aan het maken bent voor je business.

On topic momenteel last van menne poot helemaal water enzo. Het is sowieso diep tissue aangezien ik er gister met een naald in heb zitten steken. Valt dit ook weg te masseren ?
 
Ik heb in het verleden mijn benen regelmatig laten masseren. De bedoeling is dat de afvalstoffen worden afgevoerd, op een passieve manier. Een half uurtje echt rustig fietsen doet hetzelfde, en heet dan actief herstel. Ik vond de massages onaangenaam pijnlijk, maar het helpt wel. Daarna ontspande de benen beter, waardoor de rekoefening ook weer beter ging. Het geeft het gevoel meer ruimte in de spier te hebben.

De masseur met één knie op de latisimus, terwijl de sporter op zijn rug ligt, geeft ook iets meer ruimte en een bredere rug door beter stretch.
 
Back
Naar boven