AndroidHealthClinic

Massakuur 1000mg Test E + 500mg Mast E

Bezoekers in dit topic

Chronicle

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Beste dbb'ers,

Ik wil binnenkort beginnen met de volgende massakuur:

week 1-10 1000mg Test E (EW)
week 1-10 500mg Mast E (EW)
week 12-15 20mg nolva ed

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze kuur, zoja hoor ik graag jullie resultaten + ervaringen.
Tijd on = Tijd off is de richtlijn, mijn vraag is of het veel kwaad kan als ik eerder dan de richtlijn zegt begin?
Van mijn vorige kuurtje heb ik 2 weken terug de laatste 20mg nolva gehad. Dus het is op dit moment 2 weken na mijn nakuur.
Mijn vorige kuur was 250mg test e + 800mg tren e heb ik ongeveer 10 weken gedaan en daarna nog 4 weken op alleen 250mg test e gezeten. Dus totaal 14 weken. Daarna 2 weken na laatste inject 4 weken nolva 20mg ed genomen.

Is het zinloos om nu een flinke massakuur te pakken aangezien ik dus waarschijnlijk nog niet volledig hersteld ben? Of kan het weinig kwaad en kan ik goeie resultaten behalen met deze kuur nu te doen?

En is het een MUST om hcg mee te laten lopen? Heb ik bij mijn vorige kuur namelijk ook niet gedaan.

Beste dbb'ers,

Ik wil binnenkort beginnen met de volgende massakuur:

week 1-10 1000mg Test E (EW)
week 1-10 500mg Mast E (EW)
week 12-15 20mg nolva ed

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze kuur, zoja hoor ik graag jullie resultaten + ervaringen.
Tijd on = Tijd off is de richtlijn, mijn vraag is of het veel kwaad kan als ik eerder dan de richtlijn zegt begin?
Van mijn vorige kuurtje heb ik 2 weken terug de laatste 20mg nolva gehad. Dus het is op dit moment 2 weken na mijn nakuur.
Mijn vorige kuur was 250mg test e + 800mg tren e heb ik ongeveer 10 weken gedaan en daarna nog 4 weken op alleen 250mg test e gezeten. Dus totaal 14 weken. Daarna 2 weken na laatste inject 4 weken nolva 20mg ed genomen.

Is het zinloos om nu een flinke massakuur te pakken aangezien ik dus waarschijnlijk nog niet volledig hersteld ben? Of kan het weinig kwaad en kan ik goeie resultaten behalen met deze kuur nu te doen?

Nee. Maar het is beter om eerst volledig te herstellen en het is slimmer wanneer je toch weer zo snel wint beginnen om te cruisen op 125 mg test tot 375 mg test per week.

En is het een MUST om hcg mee te laten lopen? Heb ik bij mijn vorige kuur namelijk ook niet gedaan.

Nee. Maar het is beter voor je herstel om HCG gedurende je kuur mee te laten lopen als je van plan bent na je cycle weer off te gaan.

.

Damn :') Ga dan gewoon cruisen en niet meer off ipv een lading Nolva weg te werken en alsnog niet te wachten tot je herstelt bent.

• Topic Starter Topic Starter
Damn :') Ga dan gewoon cruisen en niet meer off ipv een lading Nolva weg te werken en alsnog niet te wachten tot je herstelt bent.

Was ik op dat moment nog niet van plan. En nee ik wil niet zoals sommigen on blijven voor een jaar of langer.
En ik zeg niet dat ik nu ga beginnen, ik vroeg me alleen af of het veel kwaad kan als ik nu zou beginnen en ik dus niet gecruist heb wat iedereen doet als ze snel weer een kuur erachter aan willen doen. Wil na deze kuur sowieso off gaan en off blijven. Wil nog 1 keer een flinke massa kuur doen.

En verder ben ik beniewd naar ervaringen van mensen met een soortgelijke kuur! ;)

Waarom wil je niet on blijven? Alsof on blijven zo heel slecht is...

ik zou mast e eruit laten, 1gram test meer dan genoeg

Was ik op dat moment nog niet van plan. En nee ik wil niet zoals sommigen on blijven voor een jaar of langer.
En ik zeg niet dat ik nu ga beginnen, ik vroeg me alleen af of het veel kwaad kan als ik nu zou beginnen en ik dus niet gecruist heb wat iedereen doet als ze snel weer een kuur erachter aan willen doen. Wil na deze kuur sowieso off gaan en off blijven. Wil nog 1 keer een flinke massa kuur doen.

En verder ben ik beniewd naar ervaringen van mensen met een soortgelijke kuur! ;)

Tja wat vind jij veel kwaad kunnen? Je zult wel gainen en je een paar weken lekker voelen. Het moment dat je daarna OFF gaat tho zal wel eens een heel beroerde periode kunnen worden.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom wil je niet on blijven? Alsof on blijven zo heel slecht is...

ik zou mast e eruit laten, 1gram test meer dan genoeg

Ligt eraan hoelang je on blijft je zult ooit een keer moeten stoppen.
De mast e wou ik er bij doen als AI om de vocht te beperken, geen zin om een vochtballon te worden.

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

Tja wat vind jij veel kwaad kunnen? Je zult wel gainen en je een paar weken lekker voelen. Het moment dat je daarna OFF gaat tho zal wel eens een heel beroerde periode kunnen worden.

En als ik na deze kuur ga cruisen op 125mg test e ew voor een week of 5 en daarna een nieuw kuurtje doe en dan off ga wordt de off periode alleen maar beroerder lijkt me? Wat kan ik doen om de periode dat ik off ga minder beroerd te laten worden dan?

ik zelf zit in week 3 van 1000 test 600 mast en 600 bold, tot nu toe bevalt het prima. Voel me stukken beter als op tren. over je herstel ga ik me niet uitlaten :)

als je op je eten let zal dat vocht wel meevallen + je gaat off dus zal je dat allemaal toch weer verliezen. Vind 600mast e om vocht tegen te gaan beetje raar maar goed.

Alsof je ooit off gaat.

Als je ooit nog kleine koters wil moet je off gaan lijkt me of kun je tegenwoordig tijdens het kuren ook al kindjes pompen?

Je kunt je zaad nu invriezen.

En ja, je kunt kindjes pompen tijden kuren.
Kwaliteit van het zaad blijft hetzelfde, alleen wordt het aantal zaadcellen minder.
Dus zal wat moeilijker gaan, maar is zeker niet uitgesloten.

Ligt eraan hoelang je on blijft je zult ooit een keer moeten stoppen. De mast e wou ik er bij doen als AI om de vocht te beperken, geen zin om een vochtballon te worden. ---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ---------- En als ik na deze kuur ga cruisen op 125mg test e ew voor een week of 5 en daarna een nieuw kuurtje doe en dan off ga wordt de off periode alleen maar beroerder lijkt me? Wat kan ik doen om de periode dat ik off ga minder beroerd te laten worden dan?

Probeer eens wat ik je nu ga vertellen als je het antwoord op beroerd voelen na uw kuur wilt oplossen!!!
Ik kuur gestoord-lang-hoge doseringen enzovoort... ik heb al veel geprobeerd en ervaren en zelfs de dood bijna van kortbij 3x al gezien!!! ik ben na 8maanden ONN geweest te zijn al 2maand OFF nu, en ik heb geen last van depri zijn of van niet zin om te trainen of te werken en ik voel mij niet zwakker of vermoeider... Wat was bij mij de oplossing? niet nakuren!!! veel zullen hier nu op reageren en mij tegenspreken omdat het een dikke NO-GO is volgens hun theorie boekjes! Maar geloof mij dit heeft voor mij een nieuwe wereld ge-opend!!! vraag mij niet het te onderbouwen want ik ben geen dokter maar ik weet wel dat het werkt en ik ben niet de enige die het geprobeerd heeft in mijn omgeving en het zelfde ervaring deeld!!! probeer wat ik je zeg en kijk of het helpt... zo niet hou altijd nolva achter de hand om toch dan te nakuren... maar na mijn ervaring komt de dipje pas na uw nakuur als je ermee stopt!!! veel zullen mijn woorden herkennen nu! Kan het niet onderbouwen maar denk dat het komt omat je met nolva Oestroegenen bijwerkingen tegengaat en dat op een te snelle niveau dat uw lichaam niet aankan en na het nakuren komt de harde klap!!! dit denk ik maar ik ben niet zeker van "Theorie" wel van "praktijk" ervaring!!! Succ6 je doet natuurlijk wat je wilt met uw lichaam

Trunks, leuk dat je je beter voelt zonder Nolva in je fl**ker, dat is ook niet zo apart, maar zonder zul je toch echt minder lekker herstellen. Kun je aankomen met theorie en praktijk boekjes enzovoorts maar iemand aanraden niet na te kuren vind ik ergens wel vrij gevaarlijk. Iemand kan zich best leuk voelen maar als z'n testlevels alsnog zwaar naar de t*fus zijn is het alsnog aardig ongezond.

Vind je kijk op dingen best interessant maar iemand aanraden niet na te kuren terwijl ie al met domme ideen komt vind ik weer minder tof.

• Like
Waarderingen: Marc100 en Alainie
de dood van dichtbij al 3x gezien...

Wat zijn hoge doseringen dan? Je hebt wel een nette fysiek maar zie geen hoge dosering AAS daarin hoor...

Beste dbb'ers,

Naar de dokter gaan en bloed laten nakijken. Dan samen met de dokter uw bloedwaarden analyseren.

Daarna kan je beslissen hoelang je nog off blijft of MOET blijven.

Wie vindt mast overigens wat toevoegen op 1 gram test? Lijkt me dat je met 10 mg. aromasin vocht en gyno al genoeg tegen gaat, aangezien op 1 gram je androgeen/oestrogeen-balans al hoog ligt. Mast is dan geldverspilling lijkt me, tenzij het zomer is en je voor de 6 gaat.

• Like
Waarderingen: MikieB
Wie vindt mast overigens wat toevoegen op 1 gram test? Lijkt me dat je met 10 mg. aromasin vocht en gyno al genoeg tegen gaat, aangezien op 1 gram je androgeen/oestrogeen-balans al hoog ligt. Mast is dan geldverspilling lijkt me, tenzij het zomer is en je voor de 6 gaat.

Zit op 1000mg test e + 800mg mast e, wil zoveel mogelijk spiermassa winnen zonder een vochtballon te worden en wilde een keer masteron proberen. Bevalt me prima tot nu toe, lekker aan het gainen en alles blijft knetterhard.

Terug
Naar boven